Hakutulokset

  1. S

    tapiola pankki

    Meillä lainat samposta, oon ollut erittäin tyytyväinen vaikka sampo negatiivista julkisuutta on saanutkin. Ja siellä tuntuu ainakin oleva asiantuntijoita ja takauksenkin saa ostettua.
  2. S

    kenelläkään myydä?

    Tiän että tää ei tänne kuuluis, mutta.. Olisko kellään myydä lasten laskettelupakettia? Sukset sais olla 90 cm ja monot koko28? Laittakaas viestiä ja vähän tietoja+kuvia + hintaa mitä olis tarjolla..
  3. S

    mirena kieruka

    Tarvii varmaan kilauttaa sille lekurille, kun muistelisin että "ohjeessa" sanottiin että laitetaan menkojen aikana....
  4. S

    mitä herkkuja tekis kipeelle taaperolle..

    Pannarista tulikien mieleen letut.. Ja jos kaikki ei mee niin huomenna jauhelihaa sisään vaan...
  5. S

    mitä herkkuja tekis kipeelle taaperolle..

    Ruoka maistuu hieman, muttatekis mieli vähän hemmotella toista. Ideoita helpoista herkuista/leivonnaisista?
  6. S

    rakentajat/höyrysulkumuovi

    kuka tietää onko höyrysulku muovi ollut pakollinen 1980 luvulla? Ja onko pakollinen nykyisen rakennustavan mukaan?
  7. S

    "pitkästä aikaa" Mitä ruokana tänään?

    meillä itsetehtyä lasagnea, siis ei mitään valmis jutskaa missä vaan jauheliha tms paisetetaan...
  8. S

    kiihottuminen.....

    tota täytyy vielä kokeilla.... Lekuriin meinaan jokatapuksessa mennä...
  9. S

    kiihottuminen.....

    Muuten meidän suhde on kylä kunnossa, mutta ongelmia tulee tuosta seksi halujen ja kiihottumisen puutteesta. Mies on yrittänyt olla hellä ja toteuttaa minun toiveita on ihana ja rakastava. minä vain en pääse tunnelmaan vaikka mitä yrittäisi..
  10. S

    kiihottuminen.....

    nostanpa tätä taas, josko vaikka uutta näkökulmaa olis näin iltasella.....
  11. S

    kiihottuminen.....

    niin ja lisäyksenä vielä, että tuntuu että kaikkia vippaskonsteja on käytetty, mut ei vaan toimi... Onko kukaan hakeutunut tuon takia lekuriin, mitä tehtiin ja mitä sanottiin?
  12. S

    kiihottuminen.....

    Meillä muuten ihan sama, mutta en käytä mitään ehkäisyä, pahentaa vaan tilannetta jos pillereitä popsii.... Lekuriin ajattelin mennä johki tutkimuksiin kuhan sinne pääsis. Seksologin kanssa oon juttelemas käyny mut eipä auta sekään. Haluja ei vaan oo.
  13. S

    minestronekeitto

    up
  14. S

    Jännittää

    Perjantaina olin psykologisissa testeissä uutta työpaikkaa varten ja nyt jännittää kuinka kävi. Kaksi meitä oli ehdolla ko. paikkaan. alku viikosta lupasivat olla yhteydessä... Hitsi kun ei osaa yhtään arvioida miten nuo testit meni... Jänskättää kyl niin pirusti.... Mites mä saisin tuon...
  15. S

    Kastelli valmistalot

    minuakin kiinostaisi nuo valmiskastellit ja mielipiteet siitä. Toivotaan että joku laittaisi....
  16. S

    valmiskastelli 500

    Olisko kellään kokemusta kyseisestä talosa? Hinnasta ja muutosmahdollisuuksista (tai ylipäätnsä valmis kastellista) kaikki info olissi tervetullutta. Mitä kuluja tulee vielä tuon talon lisäksi jos eil ole muuta kuin tontti minne talo laitetaan? Millaisset ovat muutos...
  17. S

    picasa

    Otetaas uusiks vielä. miksi en saa noita kuvia pelkästään pikasaan? Saan ne vietyä picasaan omista kuvatiedostoista, mutta kun menen poistamaan ne kuvat sieltä omista kuvatiedostoista niin ne poistuvat myös picasasta. Millä saan ne pelkästään sinne picasaan? ja kertokaa niin et tyhmä...
  18. S

    picasa

    Ymmärsinköhän oikein että ne pitää siis olla siellä molemmissa sekä picasassa että omissa kuvatiedostoissa? siis ne kuvat.Nyt taidan olla itsekin ihan sekasin...
  19. S

    picasa

    \ Taisin painaa hiiren oikeeta ja kopioida, ja napsauttaa sen työpöydäl...(en oo yhtään varma mitä tein kun meni vähän niinku puol vahingossa, mut siinä se jokatapauksessa on) Mä jätän nyt ton kuvien setvimissen vähäks aikaa ja jatkan sitten yöhemmin josko ajatus olis kikkaampi silloin.
  20. S

    picasa

    voisko johtua siitä kun mulla on tuon omatkuvatiedostot alla vielä alakansioita kun on puhelimella kuvattuja kuvia niin ne on jokainen tavallaan omassa kansiossa?

Yhteistyössä