Hakutulokset

  1. S

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Uusi perheenjäsenemme on sitten saatettu maailmaan! Akkavallan alle saatettiin pieni mies painoa 3370g ja pituutta 47 cm. Pikkumies syntyi rv 38+4, eli maanantaina 16.6. kello 7.11. Synnyttäminen on raskasta...3:s kerta ja ei tunnu helpommaksi käyvän, onneksi se on ohi ja molemmat voivat...
  2. S

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Ei sitten! *lähtee itkemään vessaan ja odottamaan limatulppaa* :ashamed:
  3. S

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Et kai sinä Raakkis nyt aivan horoksi ole tuolta rakostakaan yhtäkkiä tullut? Älähän nyt masennu! Sirkkis lupaa ettei tartte maanantaina käynnistellä, jos lupaat mulle synnytyksen ennen laskettua aikaa? Eikös sulla niitä verilimojakin ole tullut jo päiväkausia, kyllä kai sen nyt täytyy olla...
  4. S

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Jos ne vedet on menny, niin jatkuvastihan sitä lirahtelee lisää, koska sitä tuleekin lisää. Siis mulla kun meni ekassa raskaudessa rv 32 ja ipatti syntyi rv 33+3 sanottiin että hän on kuin suihkussa. Ja aina vessakäynnillä ja ylös noustessa tulee hiukkasen. Tuo väri hommeli on mulle taas aivan...
  5. S

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Kun eilen kävin jo valmiiksi avautumassa tämän päivän neuvolaketutuksesta, niin laitetaanpa sitten lopputuloksetkin kaikelle kansalle! paineet 136/96 painoa (uusi ennätykseni, hurraa!) 1100g (jestas!) pissakokeeseen en edes mennyt (elän vaarallisesti), terkka kyllä painosti kovasti...
  6. S

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Minä se olen varmaan usempaan kertaa pakannut ja purkanut tuota sairaalakassiani! Alkaa jo itteäkin välillä huvittaa....Aina kun paineet nousee, niin itku silmässä jotain pakataan ja sitten kun paineet laskee, mennään kattomaan että mitähän ihmettä olen pakannut? Vauvan vaatenippu vain pysyy...
  7. S

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Ei ole jaksanut kirjoittaa, olen vain käynyt kateellisena katsomassa kun toiset saa vauvoja :/ . Huomenna olisi neuvola. Mulla vaan on nyt mennyt rullasukset taas ristiin tuon neuvolatätin kaa, niin ei huvittaisi käydä koko paikassa. Nuo paineet ku heilahtelevat kivasti ja ite ei oikein...
  8. S

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Siis toivottavasti ainakin...terkkari nyt ainakin oli kovin auliina ja lupasi hommata minut jonnekin puoskaroitavaksi jos yliaikaisuus alkaa uhata! Aiemmat kun ovat itsensä maailmaan pukanneet enemmän tai vähemmän "parasta ennen"-päivää, niin eihän se usko että tässäkään sorrutaan turhan...
  9. S

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Käyty on sitten siellä neuvolassa. Sf-mitta oli sitten taas äkillisesti lähtenyt nousuun (2cm/vko) eli 30 cm, joten ei tullut Kokkola-reissua vieläkään. Saanen siis odottaa synnytykseen asti ellei ensi viikolla ilmaannu omituisempia siellä tohtoroitavana. Painoa +300g/vko. Se onpi 11 kg...
  10. S

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Onnea Tuikku ja Amira :heart: Ammu:Kylläpä oli tarkoitus sen verran ajoissa lähteä että ehtii Kokkolaan saakka! Enkä minä nyt itteäni pohjalaiseksi kehtaisi kutsua. Umpikiero savolainen olen. Tänään on taasen neuvola. Saahan nähdä onko kasvut taas +/- nolla, eli kyllä kai tässä joutuu...
  11. S

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Onnea Maamalle ja reroperalle! :flower: Vai olis reropera oikein lämmittäny mulle jakkarankin valmiiksi..mutta minä en taida tohtia siihen kyykistyä!
  12. S

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Siis kun ensimmäistään odottavat pyysivät infoa (tunnenpa nyt itseni vanhaksi ja viisaaksi?) Ekassa raskaudessa tuli limatulppa varmaan hiljakseen, siis klönttejä. Enkä tietenkään niitä voinut, kun vasta jälkeenpäin moiseksi ymmärtää. No kun, lapsivedet kun sitten meni rv 32, niin kaikki...
  13. S

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Olenkin odotellut varsinkin noita kaksosmammojen synnytyksiä. Harvemmin niitä täysille viikoille tarvitsee odotella. Kaikkea hyvää ja jaksamisia vain pikkuneideille!!! En nyt tiedä kannattaako tässä rueta omaa napaansa kauheasti tuijottelemaan palstalla, kotonahan tuota tulee tuijoteltua koko...
  14. S

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Huonoa omaatuntoa kärsien ilmoittaudun olevani edelleen joukon jatkona! Siis alkuvuoden jälkeen olen vain seuraillut muiden olemista ja kärsimistä sivusta. Laiskuus varmaan vaivaa? Itsellä on mennyt kaikki, kiitos vain kysymästä, ihan normaalisti. Tässä viikko sitten tuli vietettyä...
  15. S

    Ruskehtava vuoto rv:lla 34+4

    Älä ala hätäillä, jos muita oireita ei ole. Itselläni oli ekassa raskaudessa läpi raskauden moista. Gyne ei ultralla löytänyt mitään syytä. Ja vaikka synnytinkin jo viikolla 34 (lapsiveden ennenaikainen meno ja toksemia) ei tuolla näinollen asiaan ollut vaikutusta asiaan. Mielestäni katsele...
  16. S

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

    Neuvolassa käyty ja Pipsa oli todellakin elossa. Siis kuulin nyt ekaa kertaa sydänäänet! Eikös se 150 ollut sitten merkki tytöstä? Kiusasin siinä terkkariakin asiasta, että eikös se näin ole. Väitti vaan että ei hän koskaan näitä asioita mieti kun kuuntelee...höpö höpö sanoin minä. Siihen vain...
  17. S

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

    Hulda, Valmet, Kukikas, kiitokset koetetaan jaksella. Nyt on ollu rauhallisempaa kun saatiin esikoisen lääkitykset ja ei tarte herätä siihen yskäshowhun joka yö. Nuo yölliset rääkymiset vielä kestää... Kukikasmeillä on sama rakenneultra päivä!Odotuttaa odotuttaa... Tuikkos Ne...
  18. S

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

    Kiitos kaikille jotka nyt mitään viitsivät panikointeihin reagoida. Tietoa tuosta vyöruususta on aina aika niukasti. Itsekin tiedän että voi uusia, ja sillon synnytyksen jälkeen todettiin että tämä stressi on yksi mahdollisesti laukaiseva tekijä. Vyöruusu/raskaus yhdistelmästä ei tietysti puhuta...
  19. S

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

    Tultiin tuossa äsken lasten kanssa lääkäriltä. Esikoisen yököhimiset on niin vienee kaikilta voimat että soitin sitte arvauskeskukseen aamulla ja käytiin tulehduskokeissa...myös minä itse. Lääkärikäynnin tuloksena sitte oli antibiootit molemmille. Esikolle pitkittyneeseen virustulehdukseen ja...
  20. S

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

    todella huomaa että edellisen on kirjoittanut joku BLONDI. Osaan käyttää lihavointia....Odottakaas kun liimaan tuon postimerkin tuohon ruudun yläkulmaan ja lähetän tämänkin....siis en muokkaa edellistä, niin näätte mihin pystyy Sirkkis 34 v. Riittääköhän tähän ykkösluokan postimerkki????Tietääkö...

Yhteistyössä