Hakutulokset

  1. R

    Marraskuun murut

    Moikka!! Pikkuhiljaa uskaltaudun ilmoittautua mukaan. Plussaa saatu testissä, ja tuloillaan varsinainen yllätys! Aiemmin jo 5 lasta, ja nyt tosiaan tuloillaan pienokainen. Jännittää tietysti mutta hyvällä tavalla. Minutkin vois lisäillä facen ryhmään. Palaan paremmin mutta ehkä se face on...
  2. R

    <3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

    Moi! Kaikille mukavaa tai "vähemmän" mukavaa loppu ajan odotusta. Kohta se on ohi meillä kaikilla. :) En ole jaksanut kirjoitella tänne palstalle, mutta seuraillut sitäkin ahkerammin mitä te muut kirjoittelette. Meillä alkaa 2 viikon päästä iso muutto show, pohjois-suomesta ihan sit tonne...
  3. R

    <3 HEINÄMASUT Huhtikuussa <3

    Hei Pitkästä aikaa kaikille! En ole suuremmin jaksanut kirjoitella palstalle, lueskellut jonkin verran teidän muiden juttuja. Minulla kaikki mennyt muuten hyvin, mutta on tullut suuret (tosi) suuret suonikohjut ja niiden takia olen sitten sairaslomalla loppuun asti. Ne menee aivan...
  4. R

    <3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

    Moi!! Vieläkö mahtuu mukaan?? Olen kauan aikaa lueskellut teidän juttuja täällä, mutta nyt vasta saan itse kirjoitettua. :) Minulla laskettu aika on 4.7.09 ja synnytyspaikkana L-PKS. Minulle on tulossa viides lapsi, joten vanhoja konkareita siis...tietää mitä edessä on;) Ennestään minulla...
  5. R

    keminmaalla asuvat tai tietävät!!!

    Niin missä sulla on mies töissä jos saa kysyä?
  6. R

    keminmaalla asuvat tai tietävät!!!

    laitoin yv:tä sulle
  7. R

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Moi kaikille ja suuret onnittelut jo vauvan saaneille!!! =) =) Minä itse kävin tänään lääkärissä, ja lääkäri totesi että kohdunsuu on auki 2,5cm. Supistuksia tulee ja menee, mutta ei vielä mitenkään hurjan kivuliaita. Toivottavasti tää syntyy kohta. Painoarvio oli 3350g joten ihan hyvän...
  8. R

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    HelmenTyttö :hug: ja osan otto suuren surun johdosta!!!
  9. R

    Paljonko on paino tullut?

    Mulla viikkoja 33+risat, painoa tullut 1,6 kg. Ja ihan normaalipainoinen oon. Lähtöpaino 54.4 ja viimeks painoin 56kg. Ihan hyvä jos noita kiloja ei niin hirveesti ropisekaan. :)
  10. R

    *Marrastähdet -07 elokuun eloilla*

    Moikka!! Täällä sitä töissä pällistellään:) Maha kasvaa, ja pikku napero vetää sellasta kurvia, et huh.. Olen ostanut vauvalle ensimmäisen potkupuvun. Pitäis pikkuhiljaa alkaa hankkia tavarat valmiiksi, koska se synnytys on kuitenkin aika lähellä, vaikka niin kaukana.:) Pinnasängyn saan...
  11. R

    *Marrastähdet -07 elokuun eloilla*

    Iltoja kaikille marrasmasuille!!! Tänään mulla oli neuvola aika, sf-mitta oli 17cm. Viikkoja mulla on nyt ultran lasketun ajan 22+1, eli laskettu aika siis joulukuun puolella. Hb oli 88, eli tosi matala, käskivät aloittaa heti rautalääkityksen täysillä. Obsidania meinasin nyt kokeilla, sitä...
  12. R

    *Marrastähdet '07* heinäkuun helteessä :)

    Moi Vaan! Ultrassa kävin tänään, kommellusten jälkeen:) Luulin, että aika on huomenna ja lähdin ajelemaan töihin. Soittivat sairaalalta, että mulla oli ultra aika. Olin ihan et ei voi olla, että senhän pitäsi olla huomenna :ashamed: No sain sit töihin tuuraajaan, ja pääsin ultraan. Siinä...
  13. R

    *Marrastähdet '07* heinäkuun helteessä :)

    Moikka moi kaikille marrasodottajille!!! En ole pahemmin aikaisemmin kommentoinut, lueskellut kyllä sitäkin ahkerammin. Minulla siis alkuperäinen la 27.11, mutta jopas se ultrassa pomppas tuonne joulukuun puolelle. Pikkuinen kun oli vielä silloin alussa. Mulla on ollut vaikka minkäläistä...
  14. R

    sairasloma ja loma

    loma ei automaattisesti siirry,ainakaan kaupan alalla. se pitää anoa että se siirtyy. Mutta jos sinulla on sairasloma ennenkuin loma alkaa ja kestää pitempään kuin siihen saakka kun loman pitäisi alkaa niin hae heti siirtoa. Mulla on omakohtainen kokemus viime kesältä:)
  15. R

    moniko on lukenu sen J.B:n kirjeen

    Minä olen lukenut. Tosi oksettavaa tekstiä, kyllä on herralla ollut aikaa miettiä, mitä kaikkea keksis kirjotella, että sai maineensa puhdistettua:( Tuollainen ihminen nurkan taa...ja siellä sit sama sille mitä on toiselle tehnyt!!!! Vaikka eihän se välttämättä mikään pyhimys ollutkaan siis se...
  16. R

    Ovatko synnytyksesi käynnistyneet samoilla vkoilla ja samant

    Mulla ainakin on syntyneet aika samoilla päivillä. 36+6, 37+0, 37+1. Eli aika nappiin on menny. Saas nähä miten tää neljäs meinaa tulla:)
  17. R

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    Moikka kaikille Marras odottajille!!! Olen jo aikaisemmin ilmoittanut itseni pinoon, mutta ei tahdo ehtiä kirjoitella palstalla :/ :/ Kiirus kun vaivaa tätä emäntää =) Kyselisin sellaista että onko täällä ketään muuta joka joutuu pistämään raskauden aikana klexanea? Mulla on ultra reilun...
  18. R

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    no niin... Kävinkin jo viikko sitten ilmoittautumassa pinoon, että marrasvauva on tulossa =) =) Kaikkien epäilysten ja muiden venkoilujen jälkeen se sit kuitenkin on tosi! Epäilivät kohdun ulkopuolista raskautta mutta eilen näkyi sit ultrassa, et ei oo mikään kohdun ulkopuolinen. Onko täällä...
  19. R

    hoitosukat

    ainakin instrumentariumissa tehdään hoitosukkia...
  20. R

    miten asutte?

    Omakotitalossa äiti, isi ja tytöt 6-v+4-v ja poika 3-v 142 neliöö. rauhallinen asuinalue. Lähellä palveluja.<br><br>

Yhteistyössä