Hakutulokset

  1. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *tammikuussa*

    Oliko Oodikas sulla kaikki mitat sen viikon jäljessä? Mulla ainakin ultraaja sano että kaikki mitat vastaa laskettua aikaa, vaikka (en muista näitä tarkalleen) esim pää oli 20+5 ja reisiluu 21+5 eli viikon ero. Mulla taas vauveli köllii myös perätilassa ja välillä tulee potkuja virtsarakkoon...
  2. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *joulukuussa*

    Täällä on joulun aika syöty ja niistetty :) Eilen oli rakenneultra ja kun oli jo vähän aikaa vauvan viime ultrasta niin kylläpä se näytti isolta! Ihan oikean vauvan näköinen, pituutta n. 25 cm ja painoa alle puoli kiloa jo. Hyvin näkyi sydämen kammiot ja aortta, selkäranka ja masu, virtsarakko...
  3. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *joulukuussa*

    Nooh, välillä tää oloahdistus on ehkä vaan omankin pään sisällä, oon nimittäin asiakaspalvelutyössä ja sain treffikutsun :D eikä sillä väliä et ukko oli ehkä 60v ja kumisaappaat jalassa, kummasti silti piristi mieltä :laugh: Koko viikko lomaa, tosin nyt jo tuntuu et pääsispä takas töihin...
  4. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *joulukuussa*

    Tänne ei kuulu mitään uutta niin en oo vähään aikaan kirjotellu mittään. Masu kasvaa mutta ilmeisesti kuitenkin sen verran hitaasti että yks työkaveri tajus vasta nyt että oon oikeesti raskaana vaikka oon hälle jo kolmesti sen kertonut :laugh: Hoksasin vasta nyt että ne tuplarattaat on kyllä...
  5. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Eilen oli lääkärineuvola, jossa nyt ei mitään ihmeempiä ollut, kohdunsuu siisti ja vaaveli vastaa viikkoja. Oli unessa tällä ketaa mutta kaipa se elossa on kun on kasvanut ja lääkäri ei mitään maininnut :D Välillä tulee mullekin vielä huono olo, varsinkin nyt kun on kanssa flunssaa ja limaa...
  6. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Mä oon kanssa mestari heräämään siinä kahen ja neljän välillä. Jos alan yhtään ajatella niin huomaan olevani täysin hereillä ja menee 2 tuntia ennen kuin saan uudelleen unta. Paras keino mulla on tietosesti olla ajattelematta mitään, eikä saa kattoa kelloa eikä lähteä va?muuden vuoksi vessaan...
  7. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Milanen, jossain törmäsin sellaseen että joillain tulee aikamoinen kutina raskausaikana, eikä se johdu hepatoosista. Jollekin oli ihan Ataraxia määrätty siihen kutinaan kun ei millään muuten helpottanut. Voikohan vuodenajalla olla jotain merkitystä raskauspahoinvointiin, no varmaan yhtä...
  8. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Mulla on muuten jo nyt levottomat jalat öisin. Yöllä herään siihen ku joka asennossa on huono olla ja tuntuu ku jaloissa ois 30 astetta liikaa lämpöä, oi ku sais sankollisen lunta sängyn viereen mihin vois upottaa koipensa :D Mä oon syönyt salmiakkia ja vähät kyllä veisannut mistään...
  9. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Aaaaaaaah, raskaushousut :heart: Parasta ikinä. Outoa, oon nähny aika paljon unia että juon alkoholia. Tietosesti en alkoholia kyl kaipaa mut alitajunta huutaa siideriä :laugh: Nyt on olo ihan selkeesti helpottanu, ehkä nyt alkaa se ihana keskiraskaus. Eilen ja tänään ei oo oksettanu, ja...
  10. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Just ku viime perjantaina kirjotin että masun vois hyvin piilottaa jos haluaisi, niin nyt se on jotenkin räjähtänyt koko maha esiin :laugh: ei mitään toivoa jemmata sitä enää. hoksasin muuten että nt-ultran jälkeen sanottiin että jos jotain huonoa löytyy verikokeista niin soittavat tällä...
  11. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Tuosta päänsärystä just luin että se joillakin kuuluu alkuraskauteen ja on hormonaalista, eli siihen ei lääkkeet auta.
  12. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Mä kestovaippailen tälläkin kertaa osittain. Joka päivä, mutten joka vaippaa. Kotona kun on niin ehtiihän sitä viikottain extrakoneellisenkin tai pari pyöräyttää. Kantoliinaa en koskaan oppinut käyttämään, mutta kantoreppu oli jokapäiväisessä käytössä ihan vuoteen saakka, ei toki...
  13. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Jee jee, eilen oli nt-ultra, löysin perille 75 km päähän :) miehellä oli työkiireitä. Tyyppi liikkui ihan hulluna, pyöri masulta selälleen, potki, nyrkkeili, venytteli, ja kun lopulta vähän asettui niin sai hikan :D niskaturvotus vain 0,6mm, kävin silti verikokeissakin kerran nyt siellä asti...
  14. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Tosi ikäviä nää huonot uutiset :( ja Lumpeelle tsemppiä epätietoisiin viikkoihin. Raskasta aikaa odotella!! Sain nt- ultra-ajan ens viikon torstaille ja samalla lapulla oli myös rakenneultra-aika, 23.12 klo 15.30!! No en kyllä aaton aattona sinne lähe, pitää vaihtaa aika.. oon nimittäin...
  15. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Eka migreeni. Näitähän on sitten odotettavissa normaalimpaa tiheämpään raskauden aikana. Noh, mä pääsen onneks helpolla, tunnin verran sahalaitaa ja loppupäivän höntti olo, ei pääkipua tai oksennusta. Tosin tänään kyllä oksensin kohtauksen aikana ja illalla on ollu pää kipeä. 9,5 h unta...
  16. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    No oli siellä masussa kuitenkin vauva =) ei vielä raajoja heilutellut mutta sydän läpätti kovasti ja vastasi viikkoja täysin. Hemoglobiini 132 ja verenpaine 113. Paino noin 700g enempi kuin ennen raskautta. Eri neuvolantäti kuin viimeksi, mutta mukavan oloinen, tehnyt kuulemma hommaa vuodesta 86...
  17. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Mulla on ehkä pahoinvointi vähän helpottanut, eilenkin oksensin vain aamulla. Illalla jaksoin jopa ruokaa laittaa ja söin kamalan satsin :D Oon nyt pari viikkoa elänyt valmisruuilla, ei mitään toivoa että jaksasin katella sitä ruuan valmistumista ensin vartin ja haistella niitä hajuja ja sitten...
  18. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Firman kekkereistä selvitty kunnialla, en usko että kukaan hoksas että oon raskaana. Lipitin alkoholitonta olutta ja siideriä ja heiluin muiden mukana. Eilen ei jaksanut sitten kuin sohvalla maata mutta tänään oon taas voimissani :) tai siis että puol päivää vaan pötkötän ja muutaman kerran...
  19. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Juu valkovuoto on täälläkin tuttu juttu, yök.. Huomenna sitten jokea ylittämään vaijerilla koulutuspäivän päätteeksi, saa nähä tuleeko mitään (paitsi oksu :laugh: ) Anime ja 8+4
  20. A

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Voi tsemppiä kaikillejoilla on suuri huoli ja murheita :hug: Joku kyseli joskus 100 sivua sitten onko oirepäivien välillä eroja, ja mulla ainakin on. Eilen olin ihan kuolemanväsynyt ja laatta lensi useasti, tänään tuli vain aamupala ylös mutta muuten oon touhunnut koko päivän. Viime...

Yhteistyössä