Hakutulokset

  1. U

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Heippa kaikille!=) Sain vanhan rakkineen toimimaan, ainakin väliaikaisesti, ja pääsin teidän kuulumiset lukemaan. Tuhannesti onnea Tiivi-taavi ja Chrissy!:heart::flower::heart::flower: Ihana lukea synnytysjuttuja=). Mä en ole tainnut kertoa vielä omaa tarinaani.. Aamulla siis mentiin...
  2. U

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Heippa! Nyt jos ehtisin kirjoittaa vähän pidempään:-). Cherrie, hienoa että vauva nyt asettunut oikeaan asentoon. Otan osaa menetyksen johdosta:-(. Tiedän paremmin kuin hyvin tuon tilanteen, kolmannen kohdalla menetin 3 isovanhempaa ja hautajaisiinkin mentiin suoraan laitokselta, vauva jäi...
  3. U

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Moikka:).. Palailen paremmalla ajalla.
  4. U

    -2012 yrittävät pinosta plussanneet-

    Heippa! Täällä on neljäs muksu saatu maailmaan. Kaikki on kutakuinkin mennyt suunnitellusti:-). Tytön mitat oli 3,8kg ja 51cm. Leikkurissa olivat sitä mieltä että iso on mutta meille tämä tuntuu pieneltä:-). Hyvä on neiti syömään, luonnonlahjakkuus suorastaan. No voipi olla merkitystä että äippä...
  5. U

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Heippa:-). On niin levottoman onnellinen olo ettei uni tule, lisäksi vieruskaverin vauva intoutuu karjaisemaan ja katkaisemaan torkkumisen välillä sopivasti:-). Tosiaan tyttö syntyi eilen aamulla ja leikkaus meni hyvin. Syötävän suloisella sokerivauvallani oli kokoa 3,8kg ja 51cm. Kovasti...
  6. U

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Hyvä kääkkis ettei tarvinnut alkaa vääntämään sterilisaatiosta! Ja muutenkin onnittelut kun kaikki oli neuvolassa kunnossa:-). Cherrie, kiitos<3. Toivotaan että sun tokinainen masuasukki tajuaa itse kääntyä. Pe, onhan sun asukilla tosiaan aikaa vielä kääntyä, mulla kakkonen kääntyi...
  7. U

    -2012 yrittävät pinosta plussanneet-

    Rakkausvauva meinasitko kolmen ässän häädöllä aloitella:D? Harmi että sulla loppu niin tukalaa. Mulla taas tänään on niin hyvä ja jaksava olo että ei mitään kiirettä vielä luopua pallomasusta. Todella paljon vaikuttaa tuo että saa nukuttua hyvin. Mulla oli tuossa useampi huono yö ja nyt ku viime...
  8. U

    -2012 yrittävät pinosta plussanneet-

    Sone, äläs sano vielä, jospa neljäs kuitenkin:D. Mä tosiaan huomasin tuon eron kolmannen kanssa että jotenkin oikeesti sitä jaksoi nauttia enemmän vauva-ajasta kuin ensimmäisen ja toisen aikana ja ihana oli sulkea vauva syliin vaikka unet vähäisiä olivatkin molemmin puolin. Se piti paikkansa...
  9. U

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Natte kiitos synnytyskertomuksesta:). Nämä on aina niin jänniä lukea vaikka itse en pääse moista kokemaan. Juu mulla on ens torstaina sitten sektio:O. Viime yönä kun en saanut unta heti vessassa käynnin jälkeen niin iski pieni paniikki operaatiosta ja kaikista niistä vähän ilkeistä...
  10. U

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Cherrie en minä ottanut ainakaan kritiikkinä omaa sterilisaatiopäätöstä vastaan=). Jos ajatukset olisivat ne jotka nyt päässäni ovat mutta takana ei olisi moneen kertaan sektioitua kohtua niin tuskinpa tätä ratkaisua tekisin. Mulla ei muuten ole terveydellistä eikä muuta syytä päätyä...
  11. U

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Misu niinhän se on että yksilöllistä taitaa olla miten kenelläkin paikat leikkauksia kestää mutta siis kolmen sektion jälkeenkin voi olla hyvässä kunnossa. Tämä vaan puoltaa päätöstäni kun mulla kerran ei ollut enää niin hyvässä kunnossa. Kipuja ei ole kovin paljoa haava-alueella ollut...
  12. U

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Huomenia=). natusanille jaksamista vauva-arkeen ja kiva kun kävit kertomassa kuulumisia=). Misu78 lämpimästi tervetuloa:heart:. Minullahan on myöskin 3 sektiota alla ja ensi viikolla neljäs. Onko sulla mitenkään erityisesti kiinnitetty huomiota/otettu kantaa kohdun kestävyyteen...
  13. U

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Voi Natte paljon paljon onnea!:heart::flower: Tänään aamulla mietin että nyt on Natte "jo" lähtenyt. Tulehan tosiaan kertomaan paremmalla ajalla kun jaksat että miten kaikki meni. Nyt pikaista toipumista sinulle ja onnea koko perheelle:heart:
  14. U

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Oi, paljon onnea Meidän äiti prinssille ja koko perheelle:heart::flower:. (.) se on tänään POKS 38 ja sairaalakassi puolittain pakattuna=). Linea negra(vai mikä se olikaan) ilmestyi rintoihin asti muutama päivä sitten ja rinnat alkaneet hiukan kipeytyä. Kovin on väsynyttä ollut tänään...
  15. U

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Kokkeli, onnittelut sinulle hyvistä ultrakuulumisista!:heart: kääkkis kiva kuulla että olet löytänyt sektion hyviä puolia. Jäin itsekin miettimään mitä on ens viikolla odotettavissa ja onhan sektiossa hyviäki puolia. Toipuminen jännittää ja itse toimenpide vähän hirvittää.. Tänään neuvolassa...
  16. U

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    lilyvalley joko sait tietoa virtausjutuista? Nattelle jaksamista=). unikettu ja tyttö 37+5:heart:
  17. U

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Kokkeli muistelinkin että taisit kirjoitella sikiöseulontapuolella tai jossain koska itsekin jäin kiinni tässä raskaudessa seulassa ja tuli paljon luettua kohtalotovereiden kokemuksia ja tuntemuksia. Tähän asti olen minäkin seulontoihin osallistunut sen kummemmin miettimättä ja pelkäämättä ja...
  18. U

    -2012 yrittävät pinosta plussanneet-

    Sone kiitos:heart:. Voi että mä kans kuopuksen kanssa haaveilin just kolmen tunnin yhtenäisistä unista ja kohta mä oon taas samassa tilanteessa, oonkohan ihan selväjärkinen..:D. Jotenkin sitä jaksoi aika hyvin jo kolmannen kanssa nauttia vaikka olikin väsynyt. Muistan kuinka mä melkein aina...
  19. U

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Kurjaa lilyvalley että tuli hyvien uutisten lisäksi huonoja:hug:. Mä en osaa muuta sanoa kuin että tsemppiä ja jaksamista, mulla ei ole mitään käsitystä virtausjutuista.
  20. U

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Paljon onnea natusanin koko perheelle:heart::flower:. Tuo on kyllä niin "hauskaa" että miten merkitään synnytyksen kesto. En tiedä mistä se pitäisi alkaa laskemaan mutta kun voi olla jo synnytys käynnissä jo aikoja sitten, mun mielestä, niin sitten laitetaan just joku muutama tunti kestoksi ja...

Yhteistyössä