Hakutulokset

  1. K

    KONSTA TAI RONJA!

    Meillä Konsta 1,5v ja Kiia 2,5v
  2. K

    Missä miehenne säilyttää ex-puolisonsa valokuvia?

    meillä albumissa, mieheni olisi hävittänyt mutta minusta se olisi ollut naurettavaa, ex se on vaikka kuivia onkin. sitä paitsi se ex käy meillä kahvillakin joskus ollaan jopa ihan hyvissä väleissä. muistutan vielä että se on ex eikä muuksi muutu.
  3. K

    Löytyykös mammoja vm82 ?

    minä myös vuosimallia -82. kotoa löytyy 2vuotias tyttö, 1vuotias poika ja 27v aviomies. vauva kuume häviää täällä perheessä kun nuo kaksi ipanaa ottaa yhteen jatkuvasti ja tytöllä on kahden vuoden uhma. :laugh:
  4. K

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    kiva nimi, en kyllä itse antaisi noin ulkomaalaista mutta maku asia:) Minulla Kiia ja Konsta
  5. K

    Koulutuksesi?

    laborantti
  6. K

    Oma nimesi?

    Meiju Suvi Maarit ei löytyny kaimoja.
  7. K

    äitejä

    9.8.2004 poika syntyi ja itse olen 22.
  8. K

    Minkä nimisiä lapsia?

    \ meil on Kiia Emilia Katariina ja Konsta Mikael
  9. K

    1982 syntyneet äidit?

    ja minä
  10. K

    ensimmäinen gallupini..

    naimissa ollaan oltu puol vuotta ja ikää mulla 22v
  11. K

    jaksaakohan sitä? ja miten?

    minulla on tyttö 1,7v ja poika 6kk eli ikäeroa on vuosi ja kuukausi, olin kauhusta kankea kun pääsin poikani kanssa kotiin, tyttäremme kun on erittäin villi, mutta nyt on puoli vuotta kulunut liiankin nopeasti. kaikesta on selvitty erinomaisesti, tyttö on ollut todella vähän mustasukkainen ja...
  12. K

    Mikä on horoskooppisi?

    Vaaka
  13. K

    Minä päivänä olet syntynyt?

    10.10.1982
  14. K

    Häät ja raskaana...

    Minä olin viimisillään raskaana, laskettuun aikaan oli kaks viikkoo kun alttarille astuttiin, teetin puvun ompelijalla, kun sain sen halvemmalla kun kaupasta ostettuna..
  15. K

    1982 syntyneet

    :wave: :wave: :wave:

Yhteistyössä