Hakutulokset

  1. S

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Paljon onnea Neiti-81 pikkuprinsessoista, mahtava suoritus!! Onnittelut uusille plussaajille ja hyvien ultrauutisten saajille! Ja onnea Rva Scarleth :) (.) sektio meni kohdallani täysin suunnitellusti ja ilman minkäänlaisia komplikaatioita. Taysin hlökunta saa toistamiseen täydet...
  2. S

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Sälli saapui eilen maailmaan mitoin 3700 gr ja 52 cm. Leikkaus meni hyvin ja toipuminen myös alkanut hyvin, ja poika arvatenkin maailman ihanin :-) Ikionnellinen, Sanniz
  3. S

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Tervetuloa äiti3lasta ja rakkaudesta äiti ja onnittelut!! serenade, oletko syönyt maitohappobakteereja antibioottikuurin yhteydessä? Mulla ottaa aina lääkkeet vatsan päälle ja gefilustabletit auttavat. iitu, mulla alkoi tässä toisessa raskaudessa harjoitussupparit muistaakseni juuri...
  4. S

    Suunniteltu sektio edessä; kokemuksia, kohtalontovereita?

    Kiitokset vastauksistanne! Pieniä eroja tuntuu olevan sairaanhoitopiirien välillä, olen menossa TAYSiin ja siellä esim. antibiootti annetaan leikkauksen aikana suoraan suoneen mahdollisen tulehduksen estämiseksi. Saamani kivunlievitysvaihtoehdot, kipupumppu tai epiduraalikatetri on...
  5. S

    Suunniteltu sektio edessä; kokemuksia, kohtalontovereita?

    Täällä suunniteltu sektio edessä perätilan vuoksi. Kahdesti yritettiin ulkokäännöstä, mutta vauva haluaa sitkeästi istua :( Kovasti olisin halunnut toisenkin synnyttää alateitse vaikka esikon synnytys oli kaikkea muuta kuin helppo ja oppikirjojen mukainen. Harmitus on kova, mutta ei voi mitään...
  6. S

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    iitu, mä en ole pystynyt käyttämään kummassakaan raskaudessa H&Mn farkkuja, ovat painaneet todella inhasti alavatsaa istuessa. Mä oon tykännyt Espritin farkuista ja tilannut niitä heidän nettikaupastaan. serenadelle tsemppiä ultraan ja toivotaan, että kirvely helpottaa pian :) Neiti-81...
  7. S

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Miwwi voimia teille molemmille ja lämmin :hug: (.) kääntöyritys ei onnistunut :( Mennään ensi maanantaina kokeilemaan vielä uudestaan ja jos ei edelleenkään onnistu niin sovitaan sektio vkolle 39. Harmittaa kyllä vietävästi, haluaisin niin kovin vielä alakautta synnyttää. No toivo elää vielä...
  8. S

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    (.) ultrassa käyty ja maanantaina äitipolille kääntöyritykseen. Tämän päivän tilanteen mukaan kääntöyritys olisi ollut mahdollinen, mutta polille ei saanut enää aikaa. Toivotaan, että pikkuinen ei vaihda asentoa viikonlopun aikana. Itsekseen ei kuulema tule enää kokonaan kääntymään ja jos...
  9. S

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    iitu, mahtavia uutisia, yritä nyt vaan nauttia olostasi! Samoin Scarleth, mukava kuulla, että kaikki paremmin kuin hyvin :) malttamaton, teillä tuntuu olevan kaikin puolin oikein harmonista :) Meillä esikoinen on alkanut enemmän ja enemmän puhumaan tulevasta vauvasta. Hän myös kurkistaa...
  10. S

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Kiitos EVO ja tillukas. Googlettelin noita kotikonsteja kääntöön ja puhuin niistä neuvolassa joulusijaisen kanssa ja häneltä tuli ehdoton ei kaikkiin kikkoihin. Hän oli sitä mieltä, että vauvan kääntämistä tulee yrittää vain lääkärin ja ultran avulla, riskeinä mm. napanuoran kietoutuminen kaulan...
  11. S

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Paljon onnea malttamattomalle perheineen! Ihana lukea, että kaikki mennyt hyvin. Minkäs ikäisiä teidän neitokaiset on? Mua alkaa jo vähän jänskättää miten meidän vajaa 3-v tulee ottamaan pikkuveikan vastaan. Se on meinaan meidän vuoro seuraavaksi Neiti-81, käsittämätöntä miten aika on mennyt...
  12. S

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Omenankukka, olen todella pahoillani puolestanne, en saata edes kuvitella tuntojanne. Voimia!!
  13. S

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    iitulle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista, toivotaan vielä, että turha tuhruili pian loppuisi. malttamattomalle malttia loppuodotukseen :) nellielli, mä olin sanonut äidilleni muutama tunti maratonsynnytykseni jälkeen, että ei enää ikinä :) Itse en muista koko puhelusta mitään, olin...
  14. S

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Taas on tovi vierähtänyt, etten ole lainkaan ehtinyt palstailemaan, työt haittaavat kunnolla ylimääräistä nettisurffailua :) Enää 11 päivää töitä ja sitten mammalomaileen, mihin tää aika on mennyt.. en tosin valita, ihana rauhoittua hetkeksi ja alkaa valmistautumaan vauvan tuloon. Toivotaan...
  15. S

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Onnea ipna, nauttikaa ihanaisesta vauva-ajasta! Onnittelut myös hyvistä ultrakuulumisista ja Neiti-81:lle vielä extraonnittelut tyttölupauksista!! Kwaidanille kiitokset uudesta pinosta, minun tiedot 8.2. – Sanniz – 34-v – ku 03/11, kkm 01/12 – 2. lapsi – TAYS (.) perjantaina oli...
  16. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    MiNalolle SUUREN SUURET onnittelut! Muistan kyllä empaattisen tsemppaajan, myötäeläjän ja päivittäjän haaveilupuolelta :) Tervetuloa ja täällä sitten viihdyt ensi kesään saakka, eix je!? Pikkuiselle myös onnittelut ja lämpimät tervetulotoivotukset!! Onnittelut tasapuolisesti myös kaikille...
  17. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista Scarleth ja Evya, nyt leppoisin mielin ja tiukat trikoopaidat päällä viikonlopun viettoon ;) Onnea Iitu85 ja Evo, ja tervetuloa joukkoon kasvavaan!! Idyllille ja muille loppumetriläisille voimia tulevaan koitokseen :hug: Sanniz & sälli poksumassa...
  18. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Neiti-81, kiitos! Käytiin Koskiklinikalla ja samainen lääkäri on myös Treen keskusäitiysneuvolassa, selvisi tosiaankin samaisella käynnillä, että meillä on hänelle aika myös kunnallisella puolella. Hän lähetti vielä kotiin kirjallisena ultrauksen tiedot ja päällä oli post-it lappu, jossa vielä...
  19. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Unelma kolme onnittelut pikkuisesta, nauttikaa!!! heisu 81 tervetuloa ja onnea!! malttamaton hyvä, että hait ja sait sairaslomaa, toivottavasti olo helppaa pian levolla, voimia! Quu onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja ihanaa, että Scarleth löysit jo nyt sydänäänet, niiden...
  20. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Pikkuisella kaikki hyvin eikä kystaa enää näkyvissä *helpottunut huokaus* Nyt aion antaa itselleni luvan nauttia ja pikkuhiljaa alkaa suunnittelemaan tulevaa. Meidän perhe on pakattu autoon ja pieni kotimaan lomanen aluillaan, olen niin onnellinen :-D Ihanaa viikonloppua kaikille!!

Yhteistyössä