Hakutulokset

  1. X

    Vauva ilman silmiä

    Nyt kauhistuttaa tuo ajatus.....tietääkö joku missä maassa vauva syntyi? Olisiko äiti ottanut turvallisen sikainfluenssapiikin odotusaikana? Hirvittää vaan ajatus, että alkaa syntyä näitä vauvoja jolta puuttuu mitä milloinkin kun en ole itse ainakaan mitenkään varma ettei piikki olisi...
  2. X

    Lapsivesipunkteerauksen jälkeen

    Mitä kokemuksia löytyy lapsivesipunkteerauksen jälkeen? Lääkäri sanoi että parin vuorokauden jälkeen keskenmenoriski olisi ohitettu, onko näin? Onko teille tullut jotain oireita? Kuinka kauan "reijän" paraneminen kohdussa kestää? Kiitos vastanneille, etukäteen!
  3. X

    Masennuslääkkeet ja raskaus

    Kertokaa miten teillä on asiat sujuneet? Minulla takana masennusta kuusi vuotta ja lääkkeiden kanssa olen elellyt yli kolme vuotta. Yritin vasta lopettaa lääkkeet ja olo meni niin pahaksi, että mielessä pyöri vain kuolemantoiveet. Lääkkeiden kanssa olen normaali. Olin jo ajatellut, että en voi...
  4. X

    eräs asia....

    kun tässä olen parin viikon ajan lueskellut näitä juttuja, niin huomaa kyllä erään asian näistä kaikista ylenkatsotuista kommenteista, että: ei se mitä minä sanon vaan se, miten sinä sen ymmärrät :D
  5. X

    Vm -98 ja eteenpäin nimet

    Millaisia nimiä olette antaneet vuoden 98 jälkeen syntyneille lapsillenne? Meillä Lotta Elsa Ilona, Eemil Onni Oskari, Elias Taisto Ilmari, Iida Helmi Sofia :heart:

Yhteistyössä