Hakutulokset

  1. S

    Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

    Mikäs siinä, ite asun ihan Ompun nurkilla joten pääsen sinne viikolla melkein minä päivänä tahansa. Kellonaikana sopisi parhaiten tuo klo 14 tai 15. Ja jos en tuota jo maininnut, meidänkin tyttölapsi on 8 kk ja itse olen 29v. Kävisikös teille treffit Ompussa vaikkapa torstaina klo 14? Meillä oli...
  2. S

    Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

    Juu, sekaan vaan! :)
  3. S

    Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

    Minulla on ainakin tummansiniset vaunut ja luultavasti hieman hämmentynyt ilme kun yritän plokata väkijoukosta treffattavia mammoja... ;P
  4. S

    Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

    Minä olen ainakin tulossa edelleen. Tervetuloa vaan mukaan! :)
  5. S

    Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

    Hienoa jos päästään tapaamaan! Se Ciao! caffe on siinä toritasossa (missä on mm. apteekki, kirjakauppa ym), ihan keskellä kauppakeskusta, ravintoloiden ja Seppälän välissä. Se kahvila ei olekaan ollut siinä keskellä kauaa, aikaisemmin se oli Ompun toisessa laidassa... ;P
  6. S

    Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

    Minä ja chariot jo tavattiinkin, muita ei Omppuun tullut (ainakaan me ei nähty), mutta minä olen ainakin valmis tapaamaan muitakin uudestaan! :) Mulle sopisi esimerkiksi onnenpäivä perjantai 13.4 klo 15 vaikka taas siellä Omenan Ciao! caffessa, niillä kun on niin ihanat salaatitkin ;P
  7. S

    Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

    Ajattelin tässä ilmoittaa, että itsekin olen tulossa sinne Omenan tapaamiseen huomenna. ;P
  8. S

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    "Yksäriä" laitettu (jos siis tämä yksäri-termi tarkoitti sitä yksityisviestiä)... ;P
  9. S

    Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

    Sopisikos tiistai 3.4. klo 15 Ison Omenan Ciao Caffessa?
  10. S

    Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

    Eiköhän, kun tuo edellämainittu tapaaminen ei tapahtunutkaan... :/ Itse olisin ainakin vielä innokas tapaamaan muita äitejä, etenkin Espoosta! :)
  11. S

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Sopisi minullekin tällainen tukiverkostuminen. Olen espoolainen 29-vuotias, itsekin vielä vähän vaiheessa oleva äiti. Minulla on jo puolivuotias tyttö, mutta mutkia on ollut matkassa raskausajan leikkausten sekä pahan koliikin ja ummetusvaivojen muodossa. Minäkin olisin kaivannut jonkinlaista...
  12. S

    Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

    Niin ja se tarkempi paikka siellä Omenassa vois olla vaikka se Ciao Caffe? Mut tunnistaa tummansinisistä lastenvaunuista...
  13. S

    Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

    Vauvan päikkäreiden kannalta mulle kävisi paremmin iltapäivä klo 14 jälkeen. Voin tietysti tulla klo 10:kin, mutta tyttö on silloin todennäköisesti aikas hiilenä ja visiitistä tulee todella lyhyt. Sopisikos Omenassa vaikka tiistai 20.3. klo 14?
  14. S

    Mitä mieltä olet pelaavista naisista?

    Ite pelaan konsolipelejä PS3:lla ja jonkin verran vielä Wiilläkin, vaikka sen grafiikat alkaa jo oleen hiukka surkeita Pleikkaan verrattuna. Pc:lläkin pelaisin, mutta kun sitä pitäisi päivittää niin pirusti että uudet pelit toimis... :/
  15. S

    Onko täällä suuria pudottajia (25kg ja siitä ylöspäin)?

    Itellä lähti semmoset 40 kiloo pelkällä ruokavaliolla -ryhdyin karppaamaan raskauden aikana kun muuten olisin todennäköisesti saanut raskausajan diabeteksen. Ennen raskautta painoa oli 115 kiloo, nyt se vaihtelee jossain 85 hujakoilla... Oon aika tarkka karppaaja, mutta ennemminkin terveellisen...
  16. S

    Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

    Espoon Matinkylästä ilmoittautuisi vielä vatsavaivaisen 6kk tytön äiti, onko uutta tapaamista tiedossa? Ehdotan Kamppia tai Isoa Omenaa, molempiin kulkee bussia tosi hyvin... ;P

Yhteistyössä