Hakutulokset

  1. Jara

    Mikä ruoka/aine on sellainen joka tuottaa mielihyvää

    Suklaa, kylmät ja marjaisat mousset ja juustot.
  2. Jara

    G: Ottaisitko miehesi/naisesi nimen tatuoituna kroppaasi?

    Ottaisin ja otan. Kuten tikkaan lastenkin nimet.
  3. Jara

    G: 3h+k asuville. Kuinka monta henkilöä asuu?

    2 lasta, 2 aikusta ja kissa (toistaiseksi, huomio!! Annetaan se pois vauvan allergian takia!!) 80,5 neliöö ja ahdasta on!! |O
  4. Jara

    Kenellä lapset päiväunilla?

    Esikoinen ei taida nukkua päikkäreitä enää ikinä.. Eli hän ei, mutta vauvakulta nukkuu. :)
  5. Jara

    Millä raskaus viikolla lapsesi/lapset syntyi?

    34+5 Poika :heart: 40+2 Tyttö :heart:
  6. Jara

    Kauanko olleet sairaalassa synnytyksen jälkeen?

    Jep, näin kävi meille. 2 yötä olin molemmista ja kuopuksella todettiin 6 vrk ikäisenä sydänvika, ehti kotona todella huonoon kuntoon.
  7. Jara

    Lasten oma huone

    Heti.
  8. Jara

    Refleksit

    On ne ennen totellu.. :snotty: Jos mä vaan sitten nappaan väärään kohtaan. Siitä on vuosia, kun tohtori ne on kattonu.
  9. Jara

    Kuvasinko mä nyt sitten KUMMITUKSEN?

    Do di! :laugh:
  10. Jara

    Refleksit

    Mulla ei oikee jalka ota eteen vaikka kuinka koputtelis.. :whistle: Onks se vaarallista..? :o :D
  11. Jara

    Kuvasinko mä nyt sitten KUMMITUKSEN?

    Nii'i, jossain muistan törmänneeni tälläseen sanaan näitten kuvien yhtydessä. Saatanpi väärinkin muisteloida. :xmas:
  12. Jara

    murhaaja ei suomalainen?

    Näin o.
  13. Jara

    Kuvasinko mä nyt sitten KUMMITUKSEN?

    Sanovat nuita palleroita joiksikin orbseiksi, hengiksi tms. Tiijä sitte. :D
  14. Jara

    murhaaja ei suomalainen?

    No on tämä omalla tavallaan melko rauhaton siti. Jossainkohtaa oli rauhallisempaa ja taas alko tää tappamis meisinki. Mutta, ei näköjään niin paska, kun täällä edelleen majailen. ;)
  15. Jara

    murhaaja ei suomalainen?

    Pori.
  16. Jara

    murhaaja ei suomalainen?

    On tää mesta menny pilalle. :/
  17. Jara

    Onko/oliko raskaus sinulle ahdistavaa aikaa?

    Ensimmäisen odotus ei tuntunut vasta kuin synnytysosastolla. :D Silloin olin elämäni kunnossa ja miltei halusinkin, että raskaus kestäisi lopunikää. Toisen kanssa oli vähän niin ja näin. Olin itkuinen, kärttyinen ja nimenomaan ahdistunut. Liitos- ja nivuskivut tulivat viikoilla 20. Nilkutin...
  18. Jara

    Mitenkäs ajattelitte perjantain viettää?

    Kaupungille pitäs mennä ostoksille, ristiäiset sunnuntaina. Ilta meneekin siivotessa, siivotessa ja siivotessa. Mitään en ole saanut vielä aikaseksi, meni jotenkin taas plörinäksi ja laiskottamiseksi sen jälkeen, kun tultiin tarhaan tutustumisesta. :| Ans kattoo ny.
  19. Jara

    Mikä on nolointa

    Voi kauhia. :laugh: :laugh:
  20. Jara

    mies löi ja potkasi mua =(

    No ei tietenkään ole sinunkaan tehtäväsi lyödä häntä.

Yhteistyössä