Hakutulokset

  1. Suomi-neito

    Oliko ketään eilen Tähkän Pakkahuoneen keikalla (TRE)?

    No, onneks täällä lähellä on sitten se Ideaparkin keikka, liput vaan on ihan sika kalliit sinne...jotain 40e...kun se on se Eppujen kiertue. Pitäisköhän lähteä :D
  2. Suomi-neito

    Ihan hyvän saaliin sain Hulluilta Päiviltä

    Mä pelkään niitä hulluja päiviä :D Siellä meinaa jäädä mummojen jalkoihin :D
  3. Suomi-neito

    Oliko ketään eilen Tähkän Pakkahuoneen keikalla (TRE)?

    Näkyy! :) Oli varmaan tupa täynnä??
  4. Suomi-neito

    Oliko ketään eilen Tähkän Pakkahuoneen keikalla (TRE)?

    Oliko?!?! Siis minäkin kävin lippupalvelussa joku pari viikkoa sitten, niin ei ollut lipun lippua...olis pitänyt kattella muualtakin! :(
  5. Suomi-neito

    Oliko ketään eilen Tähkän Pakkahuoneen keikalla (TRE)?

    Minä OLISIN ollut, jos olisi ollut vielä lippuja! :'( Oli varmaan mahtavaa! Vitsi oon vihreä kateudesta! ;)
  6. Suomi-neito

    Siis en vaan jaksa mun ystävää enää!

    Joo ei kai minunkaan pitäisi. Täytyis opetella pitämään puoliaan! Järjestettäisiinköhän siihen jotain koulutusta?? :)
  7. Suomi-neito

    KYSYMYS LAURI TÄHKÄSTÄ!!!

    Tykkään hirveästi sen karskista ulkonäöstä, mutta voin kyllä sanoa olevani myös koko Elonkerjuun- fani, kuuntelin musiikkia ennenkuin edes tiesin minkänäköisiä heppuja siinä soittaa...Viulisti Johannasta tykkään myös mielettömästi, vaikka ihan hetero olenkin :heart: On vaan upea pakkaus lavalla...
  8. Suomi-neito

    Siis en vaan jaksa mun ystävää enää!

    aivan sama mulla siis... :kieh: rasittavaa...
  9. Suomi-neito

    Moniko on juonu kännit vitutukseen?

    Nyt kyllä tekis mieli...
  10. Suomi-neito

    kenen suomalaisen julkkiksen tms. kanssa lähtisit vaikka olisit varattu

    Hahah! :D Kyllä kiitos! :heart: Meillä kun tykkää myös mies Elonkerjuusta, niin kai se nyt vaimon antais vähän Lauria treffailla :saint: No joo, lopetan ennen kuin menee liian levottomaksi..
  11. Suomi-neito

    kenen suomalaisen julkkiksen tms. kanssa lähtisit vaikka olisit varattu

    Jarkko Suon petiin kun pääsis :D :D
  12. Suomi-neito

    Huhhuh! Miksei toi tenava nuku päikkäreitä???

    mulla saman ikäinen poika, just nukahti, kahden tunnin yrittämisen jälkeen...eilen meni kolme tuntia... :| tosi kivaa!
  13. Suomi-neito

    Voisinkohan olla raskaana...?

    joo yksi lapsi siis löytyy jo, eli tästä ekasta synnytyksestä jäänyt kamala synnytyspelko :/ Martza, mulla ihan samat oireet kun sulla, jotain vuotoakin siis, eikä mulla ikinä ole ollut hiivatulehdusta tms. Ja kai mä nyt jo sitten kuvittelenkin jo kaikenlaisia muitakin oireita itselleni...
  14. Suomi-neito

    Voisinkohan olla raskaana...?

    Ei kai tässä voi kuin odotella, mitä tuleman pitää. On vaan vielä edellisestä niin kova synnytyspelko, että kyllä aika paniikki tulee aluksi, jos olisinkin raskaana :/
  15. Suomi-neito

    Voisinkohan olla raskaana...?

    Ollaan kyllä ehkäisyä käytetty, mutta jos nyt niin olis käynyt, että raskaana olisin, niin tottakai vauva olisi tervetullut.. Mutta mutta..voisiko jo viikon jälkeen hedelmöittymisestä olla raskaus oireita? Mulla aivan omituista vihlovaa kipua nivusissa, ja palellut kaksi päivää ihan horkassa...
  16. Suomi-neito

    Tampereen hyvät asumisalueet ??

    Koulu lähellä, sekä pieni kauppa. Nättiä ja tosi rauhallista, huippu ulkoilu maastot vieressä, Hervantaan reilu kilometri, mistä löytyykin jo melkein kaikki tarvittava, eikä keskustaankaan liia pitkä matka ole :)
  17. Suomi-neito

    Jäykän oloiset lepakot satuhäissä...

    Sitähän nyt ei voi tietää, haluaako jokainen lapsi välttämättä ne juurensa tuntea. Siis vertaan tähän nyt esim. muutamaa ystävääni, ketkä ovat eläneet adoptio perheissä koko ikänsä. Ei heitä kiinnosta tietää ns. biologisista vanhemmistaan, ja ovat jo siis aikuisia. Perhe voi olla muutenkin, kuin...
  18. Suomi-neito

    ANTAKAA NEUVOJA;2v.nukuttamiseen!!

    Meillä kaksivuotiaalla aina samat ilta-rutiinit, pesut ja puurot, ja luetaan joku kirja. Ja on aina väsynyt iltasella, hieroo silmiä ja haukottelee. Mutta ei pysy omassa sängyssään. On heti ylhäällä, laittaa valot päälle sun muuta. Ja tämä jatkunut jo niin kauan, kun vaihdettiin pinniksestä...
  19. Suomi-neito

    Jos edellinen synnytys on tosi nopea,

    Mulla kans esikko syntyi parissa tunnissa. nyt olis vähän vauvakuumetta, mutta kieltämättä pelottaa! mitä jos sitä ei kerkiä sairaalaan? tuntuu ihan hurjalta, jos synnyttäis jonnekkin autoon tohon moottoritielle :/ Mua vaivaa tämä aika paljon. Pitäis varmaan mennä pelkopolille :|
  20. Suomi-neito

    :D Kaikkea sitä sattuukin...

    Eipä ole multa vielä housuun tullut, mutta kohta ainaskin pissat tulee, sillä kyllä tätäkin mielenterveyspotilasta naurattaa nämä jutut niin mielettömästi :D Ja sitten jotkut oikeesti vetää sen herneen nenään tämmöisestä asiasta?!! :D Siis eihän tätä ole pakko lukea. Mut mä ainakin olen vielä...

Yhteistyössä