Hakutulokset

  1. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Nyt kirjottelen näitä kuulumisia kun kerkeän kerrankin vaikka pitäis olla nukkumassa univelkaa pois... Poika syö ja voi hyvin kasvaa täysimetyksellä minun mielestä hyvin kun oli tuossa perjantaina 13vrk iässä saanut pituutta jo 2,2cm ja pipokin oli kasvanut 2cm tosin painoa olisi saanut tulla...
  2. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Heissan! Minä myös liityn jatkoilijoihin vaikka en nyt välttämättä kovin aktiivisesti ainakaan nyt alkuun kerkeä kirjotella :) tiedot iia84 /24.11 (rv 41+2)/ poika 51cm 3720g
  3. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Kovasti jaksamista niille muutamalle jotka vielä kärvistelevät. Se odottavan aika on niin älyttömän pitkä... Täällä arki rullaa miten nyt rullaa eli opetellaan tuntemaan toisemme. Mitään järkevää rytmiä ei pojalla ole muuten kun se että syö 2-3h välein ja kerran päivässä eli yöllä/alkuyöstä...
  4. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Eka yö kotona vietetty ja tämä päivä mennyt opetellessa eloa kotona. Pikkuhiljaa alkaa sujumaan vaikka yö oli hankala samanlainen kun viimeinen yö laitoksella että nukkumisesta ei voinut puhua ollenkaan. Mies otti pojan aamulla siinä 7.30 jälkeen alakertaan ja viihdytti pikkuista siellä sen 3-4h...
  5. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Meille syntyi tänään klo 11.47 poika 3720g 51 cm ja py 34cm Synnytys oli vauhdikas ja tarinoin siitä lisää kunhan kotiudutaaan. Iia84 ja anselmi 12h
  6. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Onnea Charolina! kiitos taas synnytyskertomuksista niitä on mukava lukea vaikka kaikki ei aina menisikään oppikirjojen mukaan niin ei niitä huonoja kokemuksia pidä jättää kertomatta. Kaikki kun ei ole vain ihanaa ja vaaleanpunaista kun synnytys kuitenkin on aika vaarallista loppujen lopuksi JOS...
  7. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Onnea Hannama ja nellielli tsempitykset Lily_ ja Niipa jotka näyttäis lähtevän pikapuolin nyytin hakuun. Neuvolaa rv 41+0 paino pysynyt samassa turvotus + RR 115/79 pissa puhdas Anselmi sitten taas...on RT, sykkeet pyöri vain 125 paikkeilla kun normaalisti ollaan oltu siellä...
  8. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    40+6 :kieh: huomenna neuvolaa. Eipä tähän muuta tältä päivältä
  9. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Melanie et sinä täällä yksin roiku ens viikolla kun näyttää meillä ainakin poju viihtyvän yksiössään liiankin hyvin. olo ei ole muuttunut yhtään paremmaksi ja lievästi sanottuna on tuota turhaumaa ilmassa. Tänään tulee täyteen 40+5 olen itse syntynyt näillä päivillä. Mulla ei ole enää...
  10. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Onnea kaikille vauvan saaneille tasapuolisesti Kyllä niitä nyt tulee kun sieniä sateella :) Meiltä neuvola kuulumisia sen verran että kaikki on ok, synnytys voi alkaa millon vain tai olla alkamatta ja torstaina uusiksi jos ei olla jakauduttu/jakautumassa. Torstain jälkeen odotetaankin...
  11. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Onnea FG, Nynaeve ja PikkuA :heart: :flower: Myös täällä odotus jatkuu :kieh: ja yöt ne menee vaikeammiksi kiihtyvällä tahdilla. Tänään kädet oli tuossa 4.30 jo niin kipeät että oli pakko nousta tunniksi pyörittelemään ja venyttelemään vaikka eipä siitä ollut apua kun vajaaksi tunniksi...
  12. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Onnea SaNi, Acacia ja nelli-n!! :heart::flower:
  13. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Täällähän sitä roikutaan vieläkin :D toivottavasti Charolina pääsi tosi toimiin ja mihin FG on kadonnut? Olisko sielläkin tullut vauvanhaku reissu eteen. Illan ja yön olin kipeä koko lantion seudulta ja käveleminen oli vaikeaa. Tänään on jo vähemmän kipuja. Anselmi on vähäliikkeinen ollut nyt...
  14. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Onnea Odottelen :heart::flower: vaikka hurja on kyllä ollut synnytyskokemus teillä. Kiitos kun halusit jakaa sen. Kovasti voimia toipumiseen. Sitten näitä neuvola kuulumisia Neuvolaa rv 40+0 painoa tullut 2,8 kg/vko (mikä turvotus??) turvotus + (olis nyt laittanut sen tupla plussan) RR...
  15. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Onnea Ipna pikkuisesta :heart::flower: Eipä siitä eilisestä putoamisesta jäänyt kun mustelma polveen, joten ihan pikku vaurioilla selvittiin. Tänään olis laskettuaika ja niin kun jo sanoin et yli menee että heilahtaa niin siltä se näyttää. Viime yönä oli jonkin verran enemmän...
  16. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Onnea Syzyy ja nami pikkuisista :heart: :flower: ON yhdessä koossa ollaan ja eilinen sauna+seksi ei aiheuttanut niin mitään, muuta kun hirmu hyvät yöunet. Niinkin hyvät, että putosin sängystä tuossa yöllä. Ei onneksi sattunut mitään sen pahempia kun kissapedon notkeudella :laugh: putosin...
  17. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Koita jaksaa nellielli ei olis montaa päivää sulla siihen yliaika kontrolliin. Onnea kumisaapas pikkuisesta prinssistä :heart: :flower:
  18. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Onnea HilmaVilma pikku prinssistä :heart: :flower: Saatiin auto eilen takasi :D piti mennä loppuviikkoon, mutta olivatkin saaneet osan takasi jo perjantaina. Eilen mulla oli todella levoton olo mä olin melkein varma, että se lähtö tulis (niin varmaan) ja yö oli levoton välillä selkää...
  19. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Onnea Inari pikku prinsessasta :flower::heart: Viime yö tuli nukuttua erittäin hyvin vain yhden kerran piti nousta vessaan. No aamusta siinä 7.00 jälkeen alkoi kädet taas puutuilla ja niitä joutui sitten välillä nousta ravistelemaan, mutta muuten kun sai köllötellä puoli unessa tuonne 9.00...
  20. I

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Onnea Uskoa Täynnä :flower::heart: Jokos teille muille on alkanut sukulaiset ja tuttavat soitella "jokojokojoko" puheluita. Mulle soitteli mummo jo ekan tuommoisen tiedustelu puhelun tänään ja vaikka ne vain hyvää tarkottaa niin silti...vielä ei olla edes lasketussa ajassa ja tarttee sitte...

Yhteistyössä