Hakutulokset

  1. E

    hymy

    moi ilo dtdy hg
  2. E

    keskenmenoko??

    tänään tuli 11vk täyteen ja voi pojat ku on ollut rankkaa ja on yhä harvemmin tosin mut kuiteski....oksentelu järkyttävää....on päiviä kun oksentaa jatkuvasti eikä mikään pysy sisällä ja sit niitä et kerran kaks oksennellaan pv. :( kuitenki niin toissa päivänä pelästyin kun olin wc:ssä...
  3. E

    Ura vai kotiäitiys?

    Mua nyt vaan kiinnostaa,kun itse olen kyseisten valintojen edessä, että oletteko äippäloman jälkeen vielä jääneet kotiin lapsen kanssa (kuinka kauan ja miksi), vai oletteko valinneet työelämän (miksi)?
  4. E

    No nyt tarttis apua!

    No nyt tarttis apua, kun olen imetyksen jälkeen syönyt yasmine-merkkisiä yhdistelmäpillereitä. Olen syönyt niitä jo useamman laatan ja nyt kun pidän taukoa (jo 6. päivä) ei menkkoja tulekaan! Tein jo raskaustestinkin, joka näytti negatiivistä. Että onkohan jollain kokemusta siitä mikähän tässä...
  5. E

    GALLUP: Kastelahja??

    KERTOKAAS UNELMA KASTELAHJA TYTÖLLE :heart:
  6. E

    kuivausrummun omistajat

    Meillä on ajankohtaista kuivausrummun hankinta ja kysyisinkin että voiko pesukone ja rumpu olla "eriparia" eli tarkoitan että voiko ne olla erimerkkiä ja silti ne saisi liitettyä torniksi. Meillä on tällä hetkellä pesukoneen päällä taso ja mies meinasi että voihan sen rummun laittaa suoraan...
  7. E

    vauvan vaatteet

    Hei, minulla on pienoinen ongelma. Lasten vauvan vaatteet ovat olleet kylmässä säilytyksessä noin 8 vuotta ja niissä on saattanut vierailla pieniä siimahäntiä, hiirten jätöksiä en löytänyt laatikosta. Ongelmani on se, että voinko käyttää noita tulevalla vauvallamme ja jos voin niin millä...
  8. E

    briot vai emmaljungat??

    Hei! Meille on tulossa vauva keväällä ja olen jo katsellut vaunuja. Ostamme joko Brion kombit tai Emmaljungan edge duo combit. Noissa brion uusissa vuoden 2007 malleissa on vain melkein yksivärisiä vaunuja ja minä kuitenkin haluaisin vähän jotain "vaihtelua", siksi olen katsellut myös...
  9. E

    Eisbärchen lämpöpussi

    Hei! Onko kenelläkään kokemusta Eisbärchen lämpöpusseista?Onko ne hintansa väärtejä?
  10. E

    voiko olla?

    alapäässä finni? vai onks sit joku tauti,mulla on muutamia kertoja ollu... :ashamed:
  11. E

    vaatteista

    Onko muita 1v. joilla ympärysmitta sellainen, että housuja vaikea löytää? Siis tosi hoikkanen rungoltaan, mutta pituutta löytyy...80cm housut olisivat hyvät, mutta vyötäröstä kyllä putoavat kovassa vauhdissa! Tietty osassa housuja on kiritysnauha, muta silti tuntuu että houst tehdään tosi leveän...
  12. E

    apua kaivataan!!!!!!

    kuulin että terolut estää ovikset,pitääkö paikkansa??

Yhteistyössä