Hakutulokset

  1. M

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 2.

    Eli siis hep täältäkin, mukana ollaan vaikkakin taustailijana... Tänään tuli äitiyspakkaus postista ja hetihän se piti käydä hakemassa että koko poppoo päästiin hypisteleen niitä ihanii vaatteita. Aluks olin päättänyt etten ottais nyt pakettia mutta en malttanut olla ottamatta kun kaikille...
  2. M

    ÄITI -74

    Täällä myös äiti vuosimallia -74,jolla on yksi poika 09/2003..Satakunnassa asustellaan. :D :wave:
  3. M

    äitin omaa..

    :laugh: Siis minä en saa tehtyä mitään rauhassa,aina tuo pikkumies 1½-v. on touhussa mukana. :D
  4. M

    Peräruiske porissa..?

    En saanut Porissa,mutta en myös ymmärtänyt pyytääkään :\| Eikä kukaan kyllä hoitajista tai kätilöistä edes ehdottanut peräruisketta. Ei minua kyllä yhtään hävettänyt,vaikka vähäsen ruskeeta tavaraa tulikin synnytyspöydälle väännettyä ja mies näki..Hän kyllä ymmärsi aivan hyvin,että siinä minä...
  5. M

    MINKÄ IKÄISENÄ

    Olin 29v. =)
  6. M

    1974

    :wave:
  7. M

    kakkaamisesta....

    \ Toi oli hyvä :laugh: Kyllähän sitä tavaraa minultakin tuli siihen synnytyssänkyyn,mutta eipä se minua haitannut..kyllä kätilöt ovat aivan varmasti ennenkin nähneet kyseistä tuotetta. :laugh:
  8. M

    Äitejä satakunnasta

    Minä myös Satakunnasta... :D
  9. M

    -03 synnyttäneet!?

    Meillä poika syyskuussa syntynyt -03 :D Meilailla ja meseillä voi osoitteeseen: cosmic74@suomi24.fi :D
  10. M

    Toisia 1974 syntyneitä

    =) :) :wave:
  11. M

    Porilaiset ja lähiseudun äidit pinoon ?

    Moikka! :wave: Täällä olisi 30-vuotias äiti ja poika n.15kk:tta Ulvilasta =)
  12. M

    Kaveria suunnalta Ulvila-Pori

    Moi äiskä! Olisko sulla sähköpostiosoitetta,mihin vois kirjotella :flower: ..kun olen vähän ehkä laiska kirjotteleen "perinteisesti" :D
  13. M

    etsitään uusia ystäviä!

    Moi! Olen 30-vuotias äiti Ulvilasta.Perheeseemme kuuluu isi, poika 14kk:tta ja myös muutama kisu asustelee saman katon alla :D Jos haluat tutustua niin kirjoittele: cosmic74@suomi24.fi :flower:
  14. M

    Paljonko teidän 1-v. nukkuu/vrk.?

    Meillä poika nukkuu yhdet päikkärit n.1-2.5 tuntia.Nukkumaan menee yleensä klo 19-20 ja aamulla heräilee 6-7 välissä =)
  15. M

    Päiväuni kysely!!

    Pikkumies 1.2v vetäsee 1-2.5 tunnin päiväunet ja menee nukkumaan noin klo 20 ja heräilee 6-7 aikoihin..
  16. M

    Lapsen käytöstä saa hävetä

    Meillä on poika 13,5kk:tta.Poika tarttuu kiinni hiuksiin ja toisinaan myös yrittää läpsäistä,mutta nämä kohdistuu kylläkin useimmiten äitiin ja joskus isiin.Vieraita poika ei kyllä läpsi eikä tarraudu heidän hiuksiinsakaan..onneksi.. Nyt nämä läpsäisyt ovat jääneet vähemmälle,koska olen...
  17. M

    Kaveria suunnalta Ulvila-Pori

    Olen 30-vuotias äiti Ulvilasta. Etsiskelen itselleni ja pojalleni 1.2v kavereita;kahvitteluun,ulkoiluun ja pojalle leikkikaveria.Jos olet suunnilleen samaa ikäluokkaa minä ja pojallekkin löytyisi kaveri,niin kirjoittele:cosmic74@suomi24.fi :D
  18. M

    esittelenpä itseni ja kertokaa te muuttkin jotain itsestänn

    Olen 30-vuotias 14kk:sen pojan äiti :D Perheeseemme kuuluu myös avomies ja kaksi kissaa.Asumme Ulvilassa. :wave:
  19. M

    paikkakunta gallup

    :wave: Olen Ulvilasta!!

Yhteistyössä