Hakutulokset

  1. M

    Kuinka pitkään vauva mahtui kaukaloon?

    meillä sai tyttö 1v lahjaks isomman istuimen..
  2. M

    Nyt vatuttaa ja kympillä tuo Bona- ja Pilttikeräys=(((((

    voi ei, nyt jäi ilmanen kirja saamatta... ISO KYYNEL..
  3. M

    Mitä voin kotiäitinä mieheltäni vaatia?

    Kiitos =) Se helpottaiskin tosi paljon, jos antais vaan kaiken olla. Siis kodin siisteyden. Pitäis ainakin oppia, että siivois sotkut vasta illalla, kun lapset jo nukkuu. Mutta ajattelen aina, että jos joku yllättäin tulee ja täällä on tän näköistä :ashamed: Joo, täällä ihan sama homma. Aina...
  4. M

    mitä jää?

    \ no mikä tässä oli sit sun pointti...? kerro..
  5. M

    mitä jää?

    \ ai nuorilla on vaan pieniä lapsia ja rahavaikeuksia?
  6. M

    mitä jää?

    miks aina nuoret..?! kyllä niitä hyvä tuloisia nuoriakin perheitä on..
  7. M

    mua kosittiin

    puhelimessa... tosi romanttista.. mut joo, kukin tavallaan... ihme ettei laittanu tekstaria.. heh
  8. M

    tää on kamalaa....

    Mä pelkään hammaslääkäriä myös ihan kamalasti. Sain joskus nuorempana melkein paniikkikohtaukseen verrattavan olotilan jos jouduin kävelemään hammaslääkärin ohi. Nykyään en enää niinkään pelkää kipua, vaikka aivan kauheeta sekin on, vaan enemän pelkään sitä, että hammaslääkäri alkaa valittamaan...
  9. M

    xanorista kokemuksia?

    Joskus söin pari kuukautta xanoreita (2mg) ahdistukseen ja kyllähän ne auttoivat. Xanorit on kuitenkin tosi koukuttavia, eli ei kannata syödä pitkään!!!
  10. M

    nyt riitti -aion ilmianataa

    Suosittelisin ap.tä puhumaan suoraan ystävälleen ja kertoa mitä mieltä on tämän toiminnasta. Tollanen selkään puukottaminen on mun mielestäni tosi alhaista. Ystävien pettämistä suurempaa rikosta ei mun mielestä olekkaan... En itsekkään kannata tuollaista toimintaa, mutta typerää on mielestäni...
  11. M

    Mitä tehdä, kun mies juo

    Mulla on tosi samanlainen tilanne kun sulla... Mies jää lähes joka päivä töiden jälkeen kavereiden kanssa kaupungille, eikä vaivaudu soittamaan eikä vastaamaan puhelimeen. Ja sitten kun suvaitsee palata kotiin kahdeksan tai yhdeksän aikaan niin ei ole KOSKAAN täysin selvä. Itse tunnen olevani...
  12. M

    pillerit petti

    Mulla on myös pieni lapsi ja opinnot pahasti kesken. Pääsin juuri jatkamaan opintojani ja lapsi sai hyvän hoitopaikan, jossa on puolipäiväisesti. Olen tosi onnellinen juuri nyt, lapsi on hyvässä hoidossa ja pääsin itse taas ihmisten ilmoille. Rakastan lastani ylikaiken ja hän on parasta mitä...
  13. M

    hoitojärjestelyt kun toinen vanhempi vuorotyössä?

    \ Meillä lapsi oli 1v3kk kun hän aloitti päiväkodissa tuolla viikko ja viikko systeemillä. Ei ollut minkäänlaisia sopeutumisongelmia. Ei ainakaan koskaan ole tullut hoitajien kanssa puheeksi, että olisi ollut ongelmaa. Hyvin ne päiväkotitavat muistui viikonkin jälkeen mieleen. Ja rytmeihinkin...
  14. M

    hoitojärjestelyt kun toinen vanhempi vuorotyössä?

    Meillä mies tekee aamua 6-14 ja iltaa 14-22. Minä joustavasti 6(-7.30)- 14.30(-16.00). Silloin kun miehellä aamuvuoro, minä vien lapsen hoitoon ja mies hakee. Kun miehellä iltavuoro, lapsi kotona miehen kanssa ja minä teen 6 tuntisen päivän eli 6-12. Näin järjestyi meillä asiat.
  15. M

    ilta ja viikonloppulisät

    Meillä saa lisät iltaisin ja viikonloppuisin vaikka olisi sairaslomalla! =) Riippuu kai missä on töissä??!!
  16. M

    millä rv synnytit?

    esikoinen 33+5 kuopus käynnistettiin 42
  17. M

    porkkana-allergia

    Suosittelen viljoista riisiä, hirssiä ja tattaria, marjoista mustikkaa (se on uskomattoman monipuolinen marja, eräs lastenlääkäri sanoi, että lapsi joka saa maitoa ja mustikkaa ekan vuoden saa kaikkea mitä tarvii!) ja muitakin kotimaisia, esim. puolukka, vadelma. Jätä kaikki hiemankin...
  18. M

    Elokuisten vauvat tänne!

    Neljäs tyttö syntyi 3.9 vkolla 40+6. Mitat 3760g, 51cm ja 35cm. Synnytyksen kesto 2t 40 min.
  19. M

    Patentex oval

    Pakkauksessa lukee, että ei saa. Netissä jossain oli, että ei oo tutkittu... joten juttele lääkärisi kanssa. Neuvolassa, muistaakseni kätilö ehdotti mulle, koska en voi hormonaalista ehkäisyä käyttää. Mutta ei ollut silloin erityisemmin puhetta, että mitenkäs imetyksen aikana...
  20. M

    Patentex oval

    Patentex oval:n käyttö imetyksen aikana? Onko kokemusta? Mitä mieltä lääkäri on ollut asiasta?

Yhteistyössä