Hakutulokset

  1. S

    Kuinka nopeasti IVF:n jälkeen

    voi tietää onko raskaana? Siis onnistuiko siirto? Mun siskolle tehty tällä viikolla ko. operaatio ja itse olen jo ihan täpinöissäni vaikkei mikään ole vielä varmaa =)
  2. S

    onko toivoa, kohtu täynnä verta?

    Piipahdan tällä palstalla, kun olen huolissani siskoni tilanteesta. Toivoisin jonkun kertovan, jos on kokemuksia vastaavasta. Hänellä on ns.kaksiosainen kohtu ja keskenmenoja takana kaksi. Istukan repeäminen alkuraskaudessa. Nyt on pari viikkoa taas vuotanut runsaasti, mutta yllättäin tänään...
  3. S

    veljeni on minulle rakas..

    Hei! Tahtoisin vanhempien ihmisten tai anoppien mielipiteen! Teinkö mielestänne oikein kun äitini kertoi minulle ettei veljeni ja hänen vaimonsa aijo kasvattaa lapsiaan samallalailla kuin äitini on minut ja veljeni kasvattanut ja eivät toteuta äitini neuvoja..siis kun soitin sitten veljelleni...
  4. S

    Kertokaa kokemattomalle

    Eli milloin puristaa miehen ollessa sisällä?Koko ajanko? Ja kaikissa asennoissa? Entä miten liikkua miehen ollessa päällä? :ashamed: Työntää itseä ylöspäin silloin kun hän on sisällä? T:Kokematon mutta kova oppimaan...
  5. S

    makaroonisalaatti

    jossa oli tonnikalaa... Onko kenelläkään hallussa? yritin selata reseptejä taaksepäin, mutta en löytänyt ainaskaan 13 edellisesltä sivulta. Kiitos etukäteen
  6. S

    Messinger

    Minkäikäisen lapsen olette antaneet oleilla messingerissä kavereitten kanssa tai laittaneet lapselle "oman mesen"? Meilläpäin tuntuu ekaluokkalaisilla olevan suurta huutoa tää "meseily", sopivat jo koulussa että ovat sitten mesessä sillon ja sillon.. Minä en ole antanut oman ekaluokkalaisen...
  7. S

    z z z zzz

    Olemme juuri saavuttaneet taaperoiän. Paljonko muiden vuosikkaat nukkuu vuorokaudessa? Mennäänkö yksillä vai kaksilla päikkäreillä?
  8. S

    olisiko jollain pv:n ravintolapisteitä?

    Haluaisin tietää paljonko esim. Mc Donald´sin tuplajuustohampurilaisessa ja ranskiksissa on pisteitä? Mikä olisin kevyin hampurilainen ihan missä vaan roskaruokapaikassa? Entä ihan leipäkebab, tietääkö joku pisteitä? Kiitos!

Yhteistyössä