Hakutulokset

  1. S

    hikkaamisesta

    Meidän vauvalla 8kk on vaivana jatkuva hikkaaminen? Hikkaa päivässä monta kertaa? ONko tämä normaalia? On hikannut aina...
  2. S

    Antakaa vinkkejä mitä ruokaa jauhelihasta

    Ei jauhelihakastiketta, mureketta, keittoo, jtn muuta? =)
  3. S

    Närästikö teillä muilla raskaus aikana etenkin alussa, aamu

    pahoinvointia?
  4. S

    mistä amme

    mistä kannattaa ostaa kylpyamme, onko jossakin edullisesti? millaista tai mistä et ainakaan haluaisi omaa kylpyammettasi ostaa?
  5. S

    Punottaako teillä posket kun juotte viinaa?

    Mulla kuumottaa aina :whistle:
  6. S

    mustamakkaran pisteet

    Paljonko menee pisteitä mustasta makkarasta? tietoa rasvaprosentista?? :wave:
  7. S

    melisa/melissa nimipäivä

    [b]Tietääkö kukaan milloin Melisa / Melissa viettää nimipäivää?
  8. S

    Paljonko pisteitä..

    Disneyn pienissä Nalle Puh ja Prinsessa pääsiäismunissa? Tietäiskö kukaan..
  9. S

    Edullisia Reiman tuotteita netissä!

    Hei, Kaverini kertoi mulle tälläisestä nettikaupasta: http://www.skimbaco.com Siellä on Reiman tuotteita halvalla, tilasin just reimatecin haalarin alle 40 eurolla, ja ajattelin vinkata muillekin! Terkuin Sari :)
  10. S

    Millä saada mies mut

    laukeen??? Ei saa kalulla, ei sormilla, ei millään :kieh:
  11. S

    Kuukautisista.....

    ...onko kellään ollut kk kierossa epäsäännöllisyyttä imetyksen aikana? Imetän vielä ja yhdet menkat ovat tulleet, mutta toisia ei ole vielä näkynyt :whistle: Ja mulla on piuhat tukittu klipseillä
  12. S

    Treacher Collins

    Poikamme 3v kuulovammainen todettu isän puolelta oireyhtymä treacher collins.Onko muita saman henkisiä? En tunne ketään muita jolla sama sundrooma.
  13. S

    Pottataidot kasvavat - ainakin paperin repiminen (kevennys)

    Lueskelin juuri viestejä ja ajattelin, että laitetaanpa päivän kevennykseksi, meidän viimeisin digikuvan aihe. Nyt taidettiin oppia pottailussa paperin tarpeellisuus, etenkin sen paloittelu. Eli meillä on harjoitteluvaihe meneillään ja potalla käynti on otettu nyt tavaksi, joskin käynti sujuu...
  14. S

    Jätskikoneesta kokemuksia?

    Muksut vinkuneet jo pari vuotta jätskikonetta, alan vähän jo taipua, mutta onko ketään, kellä kotona jo tämä värkki on? Kannattiko?
  15. S

    mitä riskejä sektioon liittyy??

    lueskeltuani eri juttuja täällä olen huomannu että paljon pohditaan alatiesynnytystä tai sektiota ja niihin liittyviä riskejä jne. ite ootan kaksosia rv:lla 21 ja ainakin tähän asti olen olettanut synnyttäväni lapset alateitse,jotenki sektio kauhistuttaa ajatus että masua aletaan viilteleen...
  16. S

    mitä turvakaukalo merkkiä suositte?

    kallein ei varmaa aina oo se paras....
  17. S

    Äimä mainos

    Äimä Ry:n jäsenille, jotka ovat sairastaneet lapsivuodepsykoosin, on perustettu oma valtakunnallinen vertaisryhmä. Jos haluat mukaan, lisätietoja www . aima . fi
  18. S

    mitä turvakaukalo merkkiä suosittelette?

    onko niissä suuriakin eroja muuta ku hinta,loppujen lopuksi?
  19. S

    onko lapsellanne koulun puolesta taksikuljetus?

    meidän pojalla on koska poika on "erityisluokalla" puheen ja kielen kehityksen viivästymisen takia.(tai no dg:t on vaihtunu aikas monesti) edellisessä dg:ssa tais muuten ollakki että lievä älyllinen kehitysvammaisuus.
  20. S

    kuinka monen lapsella on 11v. oppivelvollisuus?

    meidän pojalla on.poika käy nyt EA2:sta ja ens vuonna sit alkaa varsinainen eka luokka. luokassa 7 oppilasta,opettaja ja 2 avustajaa.

Yhteistyössä