Hakutulokset

  1. N

    keltainen valkovuoto - normaalia?

    Minkä väristä valkovuodon oikeestaan pitäis olla? Mulla tulee välillä ihan keltaista valkovuotoa, joka ei haise eikä ole mitenkään kokkareista. Onko tuo ihan normaalia? Imetän vielä, synnytyksestä nyt 11 kk. Voiko liittyä imetykseen? Limakalvot on imetyksen takia nyt aika huonossa kunnossa...
  2. N

    kylpylähotelli

    Saatiin tuettu loma kylpylähotelli summassaareen. Onko kukaan käynyt siellä? Millainen paikka se on?
  3. N

    neiti pitää prinsessa kutsut...

    ideoita niihin... leikkejä ja muita juttuja ... seinälle yms.
  4. N

    jollakin tarvetta lasten verhoille???

    nyt lähtee halvalla.... pääasia että eroon pääsee.. ja kaappiin tulee tilaa taas uusille :D
  5. N

    miksi jotku ei anna huutonetissä palautetta

    pitäiskö ottaa yhteyttä myyjään ???
  6. N

    mitä päälle kesävauvalle?

    laskettua aika on kesäkuunpuolvälissä. mitä otan sairaalan mukaan? kun ei varmaa enää kylmä ole. ohut pipo ainakin ja sukat,muusta en tiä.
  7. N

    Helsingin omenahotellista...

    osaako joku kertoa millainen se on?
  8. N

    ei oikeasti!!! onko joku tosissaan???

    http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=search&cat=0&pos=0
  9. N

    baby2003

    mitäs tyttöjen vaatteita olet vailla??? mulla olis paljon . :D
  10. N

    tämä 3 ohjelma on #&%?$!*ä

    eihän tuollaista huitomista jaksa edes katsoa! :x :headwall:
  11. N

    tilasin nämä

    http://www.favoptic.com/frames/Pavia/violet
  12. N

    onko teillä huutonetissä myynnissä naisten vaatteita...

    linkkejä tänne! :wave: 42-44
  13. N

    johan on kallis turvakaukalo

    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=52865150
  14. N

    Työttömyyspäivärahasta?

    Minulla on 2v lapsi, mies töissä, itse olen kotihoidontuella, mutta ilmoittaudn ensi kuusta alkaen työttömäksi. paljonko työttömyyspäiväraha on, miten puolison tulot vaikuttaa?? Saa käteen noin 1500? kk... Mietin vaan, että onko työttömyysraha vähemmän kun kotihoidontuki... Tottakai töihin...
  15. N

    pilleriasiaa

    Miten siirtyä minipillereistä tavallisiin yhdistelmäpillereihin? Täytyykö odottaa että menkat alkaa? Jos täytyy niin mitenköhän se käytännössä käy, kun monillahan jää menkat kokonaan pois minipillereiden myötä? Itse siis olen lopettanut imetyksen 2 viikkoa sitten (lapsi 9kk) eikä menkkoja vielä...
  16. N

    Esikoistaan odottavia?

    Olen esikoistani odottava 20-vuotias tyttö! Kaipaisin meseily/mailailu/kirjoittelu kavereita samassa tilassa olevista naisista :)
  17. N

    Kevätpuku?????

    Ostatteko taaperollenne yksi vai kaksiosaisen kevätpuvun?? Minkälaista ootte ajatellu?? :)
  18. N

    Jalkapeitto gessleiniin

    Miedän yhdistelmissä tuota ei tullut mukana joten ajattelinkin kysyä että sopisiko noihin jonkun muun merkin jalkapeitto? esim. emma, emmaljunga tms?
  19. N

    ehkäisykapselista..

    söin kolme kk minipillereitä ja ne todettiin hyväksi mulle joten otin sit ton kapselin ja se on ollut mulla nyt joku kolmisen kuukautta mut kysyisin tälläisstä että voiko olla mahdollista ettei mulla ole ollut menkkoja 2,5kk ollenkaan että saattaako se johtua tosta kapselista?en haluis kokoajan...
  20. N

    HAPPY BABYn rattaita ulkomailta?

    Tietäiskö joku nettiosoitetta mistä noita saisi tilattua ulkomailta(saksasta, hollannista tms.)? Tuplista olisin kiinnostunut.

Yhteistyössä