Hakutulokset

  1. H

    Siemens puhelimen omistajia paikalla?

    Mulla M55 ja DNA:n liittymä. MMS-viestit ei tule läpi, eikä soittoääniä saa tilattua. Mitä asetuksia mihinkin kohtaa pitäisi laittaa?
  2. H

    kuinka pienen kanssa telttailemaan?

    Tyttö täyttää heinäkuussa vuoden, voiko noin pienen kanssa onnistua jo telttailu? Kesälomareissu siis suunnitteilla ja helpoimmalla pääsisi, kun voisi yöpyä leirintäalueilla teltassa, mutta voiko noin pienen kanssa jo?
  3. H

    mami29!!!!

    Laitoin sulle yv:tä! huomasinkin että se olikin jonsered joka tuolla minulle vastasi :whistle: Ja kertoi että sulta voi myös asiasta kysellä? Sori...
  4. H

    Uusia ystäviä uudeltamaalta?

    Heippa! Olen kohta 29v. kahden poika-lapsen äiti uudeltamaalta. Tällä hetkellä kotiäitinä sillä nuorempi vasta 5 kk:tta ja vanhempi 4v. Talouteen kuuluu myös isä 29v. Olisi mukava saada uusia Todellisia ystäviä joita tapailla esim. koko perheen voimin! Jos kiinnostaa niin ilmoittele ensin tänne...
  5. H

    Pettämisestä ja seurauksista!

    Mun mies oli pettänyt mua tossa muutama viikko sitten. Olin mökillä yötä, ja ukolla oli vapaa ilta kaupungissa kavereiden kanssa. Oli sitten kaivanut jonkun akan jostain kuppilasta ja tanssittanut sitä koko illan ja meinannut tuoda sen jatkoille meille. Luojan kiitos soitin kun mies oli taksissa...
  6. H

    "hematooma äidit"

    Kaipailisin meili kavereita äideistä jotka ovat kokeneet/joutuvat koko ajan kokemaan ns. uhkaavan keskenmenon. Itsellä todettiin muutama päivä sitten... Elikkä kohtalon toverit pistäkää meiliä tulemaan! heli.haapoja@kolumbus.fi

Yhteistyössä