Hakutulokset

  1. E

    Hyi hemmetti tuo malesialaisäidin nettiin laitettu pahoinpitelyvideo

    No voivoi ja apua ja kamalaa ja miten tollasta voi sattuaaaa?!?!?! Ei helvetti, tollasta tapahtuu päivittäin varmaan lähempänäkin ku Malesiassa. Maailma on paha paikka ja jopa palstamammat vois pikku hiljaa alkaa sisäistää sen.
  2. E

    Kuka on teidän lemppari Iholla-sarjan naisista? Enta ärsyttävin?

    Ärsyttäviä ne on mun mielestä kaikki. Mut voisko joku kertoa että mikä vitun vika sillä Reino Nordinin vaimolla on kun ei osaa puhua lässyttämättä!
  3. E

    oksettaa miesten tuijotus terassien ym. kauppojen edustoilla :X

    No mua ei oikeastaan yleensä häiritse mutta sillon jos on huono päivä niin käyn kysymässä että vittuako tuijotat tai ihan ystävällisesti että onko jotain asiaa kun tuolla tavalla tuijotat.
  4. E

    Teinien käytöksestä ja kasvatuksesta... Olen aika järkyttynyt tyttöni kaverin perheen menoon.

    Mulla ei oo tähän muuta sanottavaa kuin että asiahan ei varsinaisesti aloittajalle kuulu niin kauan kuin oma lapsi pysyy kaverin tekemisistä huolimatta kurissa.
  5. E

    Helppo kysely,mikä sinusta sattuu enemmän kuin synnyttäminen?

    Ei mikään. Sen verran kivulias synnytys oli.
  6. E

    G: Kauanko annat muusta ruuasta kieltäytyneen 2-v uhmakon parkua "piiiilllllimehua, annnnna piiiilllimehua"

    Ei meillä oo koskaan ollu pakko syödä jos ei halua. Ja varmaan just siks hyvällä halulla on syönykin. Mut kyllä se ois toi A silti jos tätä vertais johonkin muuhun asiaan.
  7. E

    Siis syödäänkö teillä oikeesti MAKARONIMÖSSÖÄ?

    Kyllä meillä syödään ja ihan sen takia että poika itse sitä pyytää. Mä en näe tässä kyl nyt mitään ongelmaa..
  8. E

    Muistatko minkä ikäinen olit kun ensimmäistä kertaa teit nää asiat? :D

    - seurustelit? 13-v - suutelit? 12-v - harrastit seksiä? 14-v - maistoit tupakkaa? 12-v - olit kännissä? 16-v - värjäsit hiukset? 20-v - suunnittelit itsemurhaa? 17-v - muutit omaan kämppään? 20-v - hankit ekan kesätyöpaikan? 16-v - opit käyttämään pesukonetta? 10-v - opit käyttämään...
  9. E

    Eikö itsemurhaa yrittäneitä ohjatakaan automaattisesti johonkin hoitoon?

    Olisin oikein tyytyväinen jos joku olis mut pakottanu aikoinaan hoitoon niin olis varmaan elämä paljon paremmassa järjestyksessä. Ja tottakai sillon tehdään lastensuojeluilmoitus.
  10. E

    Eikö itsemurhaa yrittäneitä ohjatakaan automaattisesti johonkin hoitoon?

    Ei tosiaan pääse. Tai riippuu varmaan paikkakunnasta mut ainakaan pääkaupunkiseudulla. Ja jos Auroran päivystyksessä ei oo tilaa kun pyytää apua niin saatetaan viedä ihan vaikka Kisahallin juoppoputkaan...
  11. E

    Suosikki- ja inhokkivärinne kynsilakoissa

    Ai niin ja inhokkeja vihreä, sininen, keltainen, oranssi..
  12. E

    Suosikki- ja inhokkivärinne kynsilakoissa

    pinkki, musta ja vaalea beige. usein mulla on myös ranskalainen manikyyri pinkillä tai mustalla.
  13. E

    Päiväkodissa työskennelleet, kertokaa totuus päiväkodin oloista!

    En ole ollut töissä päiväkodissa mutta ainakin pääkaupunkiseudulla pitäisin lapsen kotona jos se olisi mahdollista.. Yhdeltäkään tutulta pvkodin työntekijältä en ole kuullut mitään hyvää. En edes oman lapseni päiväkodista.
  14. E

    Super-Marjo teki vatsalihaksia sektion jälkeen synnärillä!

    Toi koko super-marjo on kyllä sellasta käsikirjotettua paskaa että täytyy vaan ihmetellä miten sitä edes näytetään...
  15. E

    ONko teidän ala aste ikäsillä jo välikausitakit käytössä vai toppatakeilla vielä mennään?

    Montakohan näitä keskusteluja tulee seuraavan kuukauden aikana... Muistan selvästi vielä ne keskustelut syksyltä: "Joko toppahaalari vai vieläkö vk-puvulla pärjää?"... Ihan kun tää palsta tietäis kaiken.
  16. E

    Paha äitipuoli

    En jaksa lukea koko ketjua mutta itsepä olet miehes valinnut. En mä ainakaan ottais miestä jolla on ennestään lapsia. Sen takia täytyykin arvostaa omaa miestä joka otti mut vaikka mukana tuli silloin 1-v lapsi.
  17. E

    Joko uskaltais laittaa lapselle hoitoon vk-haalarin?

    Pakko sanoa että jos sulla on siellä jo mies miettimässä asiaa sun kanssa niin teetkö sä silti kuitenkin sen päätöksen sun lapsen pukemisesta kaksplussan perusteella?

Yhteistyössä