Hakutulokset

  1. P

    Haussa mukava, rento kotiäitikaveri (pks)!

    Löytyisikö pk-seudulta rentoa kotiäitikaveria nelikymppiselle usean lapsen äidille :)? Toivoisin kaveria, jonka kanssa voisi sopia treffejä tiheäänkin eikä aina niin suunnitellusti (kalenterin kanssa viikkoja etukäteen...:D), ehkä joskus myös esim. viikonloppuisin? Useimmiten liikun lasteni...
  2. P

    auton turvaistuimesta istuinkorokkeelle - koska?

    Minkä ikäisenä tai minkä painoisena olette siirtäneet lapsen turvaistuimesta istuinkorokkeelle? Jaksaako istua hyvin vöissä korokkeella vai kampeaako itseään pois ajon aikana?
  3. P

    Sinä joka et kierrätä talousjätettä...

    Miksi et kierrätä? Vai onko jotain, mitä kierrätät ja jotain mitä et? Miksi? Itse kierrätän kaikkea muuta paitsi metallipurkkeja ym. metallijätettä, siksi koska niiden vienti kierrätykseen on niin hankalaa (pitkä matka).
  4. P

    Fitness cd rom ilmaiseksi tarjolla!

    Heippa! Haluaisiko joku postikulujen hinnalla (elikkä muuten ilmaiseksi) Nestle Fitness cd rompun, jossa on jotain laihdutus/jumppaohjeita - en tarkkaan tiedä mitä, en ole itse siihen tutustunut. Olen saanut sen kaupanpäällisenä muropaketin kyljessä, enkä tarvitse mihinkään sitä. Laita meiliä...

Yhteistyössä