Hakutulokset

  1. PinaColada

    Eikös Forrest Gump ole laatuelokuva

    Kyllä on yksi mun suosikkeja edelleen. Olen sen monta kertaa jo nähnyt ja en taida tänään sitä taas katsoa :)
  2. PinaColada

    Mitä muistat omasta mummosta?

    Mulla mummot ja vaarit kuolleet kun itse olen ollut sen verran pieni etten muista heistä ketään :( Lapsena olin tosi surullullinen kun kaverit lähti kesäisin käymään mummolassa ja itse en sellaiseen koskaan päässyt.
  3. PinaColada

    Nati nati

    Nukkuu et jaksaa päivällä asioille ja illan valvoo euroviisujen parissa :)
  4. PinaColada

    Katylina pääsi bannistansa, mielenkiinnolla odottelen paransiko käytöstään mietintäajan jälkeen. :)

    Katylina ei nuole, mut tää alottaja raasu nuolee senkin edestä voi helvetti :D Kukaan ei saa bannia syyttä senhän tietää kaikki. Muuta en kommentoi kyseistä tapausta.
  5. PinaColada

    Katylina pääsi bannistansa, mielenkiinnolla odottelen paransiko käytöstään mietintäajan jälkeen. :)

    Mä olin yli viikon pois ja se oli jo sillon bannissa. Tais eilen tai toissa päivänä päästä sieltä pois ja joo vois miettiä mitä näppiksiltään kirjottaa.
  6. PinaColada

    Youtuben käyttöön teknistä tukea!

    Niin siis jos oli kyse Youtube tilin videoista niin se menee noin. Jos tallentuu jonnekin puhelimeen videot niin sitten nostan kädet pystyyn :D
  7. PinaColada

    Youtuben käyttöön teknistä tukea!

    Jos menee ihan Youtube tilin kautta niin siellä saa pois suosikeista asetukset>Videonhallintaohjelmat>Suosikit ja väkänen suosikki videoon ja poista.
  8. PinaColada

    Youtuben käyttöön teknistä tukea!

    Ei ole käytössä iPadia zorge :/
  9. PinaColada

    Mitä 70-luvulla syötiin??? (taas ruoka-apua please!!)

    Vanha ketju mun kiva sellanen :) Meillä oli aamupalalla usein helmipuuroa tai velliä, sammakonkutu puuroa kuten me sanottiin :). Kalaa oli tosi paljon eri muodoissa ja myös maksaa. Maksa on nykyään unohdettu lähes kokonaan ikävä kyllä :/ Perunaa syötiin melkeen aterialla kun aterialla, riisiä en...
  10. PinaColada

    G: mikä ikäisenä menetit neitsyytesi?

    kk vajaa 16 eli suht vanhana :)
  11. PinaColada

    särkylääkettä koiralle

    No sait ohjeet annostuksista ja pidä niistä kiinni.
  12. PinaColada

    särkylääkettä koiralle

    Ja ei ei ne turhaan testaa lääkkeitä ensin eläimiin jos ne toimisi vaan eläimillä miten ikävää koko eläistestus onkin.
  13. PinaColada

    särkylääkettä koiralle

    Nope.Olen lääketukussa töissä ja eläimille on 70% samat lääkkeet kun meillekin. Annostuksissa pitää vaan olla tarkkana.
  14. PinaColada

    Milloinkohan me saadaan Ruotsin Estellelle kilpailija prinsessa, ei kuninkaallinen, Suomeen?

    Ai keltä tämmönen voisi tulla? Ei keksi ketään edes sinne päin.
  15. PinaColada

    särkylääkettä koiralle

    Lähes samoja lääkkeitä lemmikeillekin annetaan kun ihmisille, annostus vaan eri. Voi kuitenkin toista ja anna sitä lääkettä ettei toinen itke kipuaan :(
  16. PinaColada

    Kylmän veden ongelma

    Ongelma? Kun vesi on tosi kylmää ja ihmettelet kun alapää ikäänkuin halvaantuu. Just :P
  17. PinaColada

    Meksikoon hurrikaani

    Voipi lähteä en ole nyt katsellut Meksikon hurrikaania :)
  18. PinaColada

    Perjantain videot :)

    Kohta ollaan lauantaissa :P 2 minsaa aikaa :)
  19. PinaColada

    Perjantain videot :)

    Just ja just ollaan vielä perjantaissa eikä huomisen viisuissa eli laittakaas sellasia videoita jotka saa sun mielen iloseksi, ei siis tarvii olla suosikkikaan kunhan saa mielesi iloiseksi :) Tämä oma biisi ei ole ilopilleri, mut ainakin menee paremmin kun tolla pariskunnalla :D...
  20. PinaColada

    Miten saa murteen karsittua pois?

    No se onkin kuten kerroin Vantaalla asunut ekat 30 vuotta ja nytten en kestä katella se kirjotuksia kun sitä perhkeleen hoota änkee joka paikkaan :D

Yhteistyössä