Hakutulokset

  1. K

    Kirjoita runo, kiitos =)!

    Kirjotan runon jonka kirjoitti mun miehen veli tyttäremme kastejuhlissa "Kai täytyy tehdä runonpätkä pieni Heidi sulle,veljentyttärelleni juuri kastetulle.Ensi askel kohta on horjuva kai varmaan mutt oppia aina sulle vanhemmat nuo armaat.Nyt loppui multa runosuoni, kynästäkin tussi, mutt kaikkea...
  2. K

    Kissan elin ikä?

    Meillä neitikissamme tällä hetkellä 11,5v ja mun toinen kisu asustelee maalla mun vanhempien luona ja tämä herra on kohta 17 vuotta ja vielä vetreänä porskuttelee eteenpäin ja on hyvissä voimissaan.Nyt on tämä herra pysyny sisällä visusti ainoastaan valjaissa käytetty ulkona kun lähistöllä nähty...
  3. K

    Minkä ikäisenä kännykkä?

    Meilläkin oli aikaisemmin tästä kovasti keskusteluja noh tyttö sai 12v synttärilahjax kännykän ja saldoraja 20 euroa ja hyvin on ollu tarkka puheluistaan.Eikä turhia höpöttele eikä tekstaileLasku ollu 10-20 eikä ole vielä kertaakaan ylittäny saldorajaa.Soittaa kun tullu kotiin koulusta mulle...
  4. K

    Rakastatko kaikkia lapsiasi yhtä paljon?

    Kyllä kaikki ovat yhtä rakkaita ja tärkeitä että toivottuja myös tämä pikku kolmonen joka putkahtaa elokuussa maailmaan :heart: :hug: Lapset kun ei ole välttämättä kaikille itsestään selvyys meille lapset ovat lahja jokaisesta kiitollisia ollaan :heart: hyvinä ja myös huonoina aikoina :heart...
  5. K

    Rakastitko vauvaasi heti?

    Ekaa jo odotusaikana laulelin, juttelin ja silittelin masua ja oli ihanaa nähdä ultrassa oma pikkuinen esittelin kaikille ultrakuvaa ylpeänä ja samoten mieheni.Kun tyttäreni syntyi maailmaan joka ei ollut helppo synnytys , sydän äänetkin heikkeni.Menin paniikkiin kun ei kuulunut rääkäisyä heti...
  6. K

    G: Paljonko lemmikkinne kuluttaa kuukaudessa?

    Kissa ja vesikilpikonna.Kissaan menee ruokiin ja hiekkaan yht. 20-50 euroo/kk ja kilpikonnaan ei juurikaan mee kerran vuodessa ostan katkaa ja se on iso purkki riittää vuodeksi maksaa n.10-20 ekee prk tai kauemminkin kun sitä ei pelkästään anneta ja ostan muutaman pussin irtona pötkylöitä jotka...
  7. K

    tonnikalaa kissalle,

    Meiän kisu rakastaa tonnikalaa kissoille tarkoitettua mutt välillä muutakin kun herkkämasunen mutt en oo koskaan antanu ihmisille tarkoitettua kun sitä ei suositella kissoille.
  8. K

    Uusi vauva

    Meiän perheessä meiän kisu on ollu tähän asti meiän perheen lellikki.Muistan kun nuorimmainen syntyi 7 vuotta sitten alku meni tutustuessa ja kyllähän kisumme siitä stressantui jouduin käyttää lekurissa ja kun sen iho on herkkä syötän sille kylmäpuristt. helokkiöljyä ja siitä on ollu...
  9. K

    voi kissa parkaa

    :attn: :attn: NOSTO :attn:
  10. K

    tkkäätkö kaikista

    Meille kaikki 2 ovat tärkeitä ja rakkaita ja myös nyt kolmas tulossa nyt jo rakastetaan näitä kaikkia yhtä paljon :heart: Toinen lapsemme on erityislapsi ja vaatii enemmän mutta kaikki ovat yhtä rakkaita ja tärkeitä :heart: :hug:
  11. K

    MINKÄ IKÄISENÄ

    23 olin kun esikoisen pyöräytin maailmaan, toisen 27v ja nyt 35 kun ootan kolmatta ja 36v kun syntyy elokuussa. B)
  12. K

    pleikat ym. pelataanko teillä?

    Meillä kun kaks lasta on lista seinällä ja tunnin saavat kukin kerrallaan mutt tietsikka on varsinaisesti poikaamme varten hän saa lastenlinnasta ohjelmia lainaan muutamax kuukaudex kerrallaan ja hyviä ovat olleet.Kone saatiin Tukilinjan kautta mutt pieni summa jouduttiin maksamaan mutt silti...
  13. K

    käykä täällä kukaan?

    Täälläkin tulee käytyä mutta on paljon eri aihe alueita missä tykkään käydä vaikka kolmatta ootellaan :saint:
  14. K

    Naapurit....

    :attn: :attn: :hug:
  15. K

    tonnikalaa kissalle,

    EI,vaan kissoille on ihan omaa tarkoitettua tonnikalaa :wave:
  16. K

    voi kissa parkaa

    Nosto :attn: Voimia :flower:
  17. K

    miten nopeasti raskaaksi

    Ekaa ja toka lähti heti vaikka ennen ekaa oli tuulimunaraskaus.Nyt kolmas tärppäs 6kk kuluttua ja sitä ennen oli kans tuulimunaraskaus.Esikkoa kun aloin oottaa olin23v, tokaa 27v ja nyt on 35v täynnä B)
  18. K

    tunnetko itsesi vanhaksi

    Esikoisemme sain 23v ja toisen 27v ja nyt kolmatta ootelleen ikää on 35v.Välillä tunnen väsyneeksi tai ehkä vanhaksikin mutta en oikeesti pidä itseäni vanhana ikäloppuna,Joskus TUNNEN itseni hyvinkin nuoreksi :kieh: ja ukkokultani kehuskelee tai saan jostain ihanaa palautetta niin SITTEN...
  19. K

    kolmenkympin kriisissä..

    Me oltiin miehen kanssa n 20 kymppisiä kun tavattiin (1989) ja hän kävi silloin armeijaa.Mun vanhemmat oli just muuttanu sinä vuonna syntymäseuduilleen maalle.Mulla oli työpaikka ja kämppäkin kiikarissa joten jäin omilleni siinä vaiheessa kun vanhemmat muuttii en halunut muuttaa maalle mukaan...
  20. K

    Vauvakuumeisen mietteitä...

    Pitkään on ollu työn alla ja nyt tärppäsi.Tuska on välillä ollu hirvee kun on nähny odottavia masuja ja vauvoja eikä meille oo haikaraa kuulunu.Mutt nyt on ja olo on semmonen että voisin hyppiä ja tanssia :hug: ainakin halata haluisin teitä niin on onnellinen olo.Ikääkin on jo 35v ja 2 lasta...

Yhteistyössä