Hakutulokset

  1. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Meille syntyi pieni vauhtihirmu tyttö torstaina 24.11 klo 8.50 :love: Synnytys kesti täydet neljä tuntia plus jälkeisvaihe. Nopea oli, mutta hyvin tyytyväinen olen kätilöiden toimiin vaikkeivät oikeen kärryillä meinanneet pysyä kun aukesin 4cm -> 10cm puolessa tunnissa :LOL: Tyttö on suht...
  2. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Eilen supisteli puol pvää suht kipeestikkin mutta loppui sitten kuin seinään ja jäi vaan jatkuva kipu nivusiin ja selkään. Tänään tullu pari tuntuvaa supistusta ja on aika etova olo, muttei muuten mtn kummosempia. Naureskelin tuossa kun äiti osannu olla aika rauhallisesti eikä oo soitellu tai...
  3. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Onnittelut vauvansa saanneille :love: Itse tässä vielä yhtenä kappaleena kärvistellään :p tänään keskipvän aikaan neuvola, vauva tosi korkeella melkein tulee rinnan alle asti vaikka pari viikkoa sitten oli matalalla niin että lääkäri tunsi pään alakautta kohdunsuun tilannetta kokeiltaessa...
  4. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Tasan kuukaus laskettuun :D Jänskää :LOL: Eilen asensin turvakaukalon adaptereineen autoon ja nostin turvakaukalon ratasosan takakonttiin. Huomenna olisi edessä 400km matka äiteen ja isän luo melkein viikoksi sukuloimaan, tapaamaan muita ystäviä ja sen semmosia :) Hieman kyllä jänskättää ajaa...
  5. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Mulla meni ekassa sängyssä aikaseen aamulla, heräsin kyllä jotenkin kummasti siihen, supistukset alko vasta parin tunnin päästä, ja tokassa meni kun nousin sängystä kun oli jo supistanu noin puoltuntia, otin pari askelta ja lorahti :ninja: On sieltä aikamoinen määrä tullut, ei nyt...
  6. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Syyskuun viimeinen pvä, minne tämäkin kuukausi hävisi? :cautious::LOL: Vauva on neuvolatädin mukaan aika pitkä ja se kyllä tuntuu, kova on edelleen liikkumaan mutta tila on hyvin rajallinen joten jotkin melskaamiset oikeen sattuu ja pahoinki, mutta eihän tässä enää kauaa ole jäljellä :) Kahden...
  7. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Kävin eilen hakemassa taas yhden jutun pikkuselle, hoitotason minkä saa laitettua kodinhoitohuoneen tason päälle :) Nyt ei kyllä puutu kun ne kylpyammeen jalat ja vauva itse :love: Kova on mylläämään edelleen ja on tainu nyt kääntyä pää alaspäin. Pikkasen painaa haaroväliä autoa ajaessa jos hän...
  8. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Raskaustyyny on vissiin sellainen ns vartalotyyny, semmonen pitkä tyynypötkylä? Itse hankin imetystyynyn joka nyt on jo mukana sängyssä kun on sellainen mukavan jämäkkä. En ole osannu kahta aikasempaa imettää kun on mennyt rinnanpäät niin rikki etteivät ole edes tahtonu parantua joten ajattelin...
  9. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Heipskukkuuu :) Mulla on öisin niin kuuma etten peittoa kyllä tarvitse, ja ilman vaatteitaki olis mukava, mutta ihan ei viitsi :LOL: Mtn muita ns ärsyttäviä oireita ei oo ku tää jatkuva väsymys, vähemmän ärsyttäviä oireita onki sitten useampi, närästys, hiki, vaikeus löytää hyvää istuma-asentoa...
  10. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Närästykseltä ollaan tosiaan nyt säästytty kun oon nojanu toiselle kyljelle, lie miksi :LOL: Hyvin on ollut aktiivinen pikkuinen viimeset pvät, vetelee kauheita kuperkeikkoja ja kung-fu harjotuksia, aivan niin että mua sattuu :D Koittanu käydä vähän lenkillä välillä, hieman on ankkamainen olo...
  11. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Mullakin oli kahdessa ensimmäisessä raskaudessa jatkuva hiiva, nyt ei oo vielä ainakaan näkyny. Toisin ku silloin niin nukun nyt yleensä ilman alushousuja, jos sillä ny mtn merkitystä :giggle: Synnytysvalmennukseen en ole menossa, enkä ole tainu käydä aikasemminkaa. Meinaan kyllä käydä...
  12. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Täällä nyt ei onneks särje pahemmin mitään, paitsi päätä... Paha nää tämmöset migreenikohtaukset kun ei raskaana saa syödä lääkkeitäkään, parasetamolilla mennään ja nehän nyt ei kauheesti auta (n) Kauheesti rupes aamulla ahistamaan kun tuli viestiä nuoremman tytön opettajalta että hän oli nyt...
  13. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Neuvolassa käyty, sokerirasituksen tulokset erijepat (y) painoa tullut nyt yhteensä 9kg ja mahamitta oli 26 :) Omasta mielestä tuota painoa tarviis kyllä vähä himmata, neuvolatäti ei kyllä mtn sanonu, mutta onhan mulla tätä painoa muutenki :ninja: Kovin on vilkas tämä tyyppi, ei tarvii ainakaa...
  14. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Jaa, itse olen käynyt kerran neuvola-lääkärillä ja neuvolassa muuten noin kuukauden välein, kun ei nyt ole ilmennyt mtn kummosempia seurattavia :) Verenpainemittarinki ostin kotiin jottei ny silläkään saralla pääse tapahtuun mtn, vaikka ny on ollutkin ihan normaalit paineet ja kaikkee :LOL...
  15. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Näin kyllä niin häröä unta että morjens :ROFLMAO: Käytiin synnyttämässä, vauva synty ja kätilö lähetti kotiin kertomatta onko tyttö vai poika, onko kuinka pitkä, mitä painoi ja kotiin tuli lähtö suoraan synnytyssalista :ninja::LOL: Sit piti kotona kun ekaa kertaa vaippaa vaihto kurkkasta että...
  16. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Mä ny menin ja liityin siihen marraskuisiin, muissa fb ryhmissä en sitten olekkaan :) Sokerirasitus meni suht hyvin. vadelman makuista piti kuulemma olla tuo mitä mulle juotettiin eikä onneks ollu ihan huonelämpöstä, närästyksen se ainaki sai aikaseks ja teippi kauniit punaset jäljet käsiin...
  17. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Voi näitä Pohjanmaan sateita, vettä öljysäiliössäkin ja saatu olla ilman lämmintä vettä ku polttimesta menny joku suodinsysteemi :D olohuoneessa on maakosteus noussu tiiliseinää pitkin niin että maali rapisee (y):LOL: Jospa ny kohta loppuus tää sade ennenku ollaan veden alla, jokikin tulee kohta...
  18. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Nyt on käyty tarkistus-ultrassa :) Sen voin sanoa jotta on meille ittepäinen pikkunen tulossa :LOL: Kysyttiin lääkäriltä että näkyyskö kumpi on niin jalkahan siellä oli suoraan haarovälin edessä eikä mtn nähty :ROFLMAO: Jäänee siis nähtäväksi kumpi sieltä nyt sit tuleekaan :LOL: Tarvinee nyt sit...
  19. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Täällä juuri laitettu äitiyspakkauksen pikkuvaatteet pesuun :love: Hain laatikon postista torstaina ja tytöthän piti heti avata ja "kattoo" kaikki vaatteet kauniiseen myttyyn :LOL: Onneks oli helppo viikata uuestaan jotta mieskin sai rauhassa tutkia kun tuli töistä :) Eilen sainki jo laatikon...
  20. L4isk4M4t0

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Väsymyksen lisäksi on saannu rupee juokseen pissalla taas jokatoinen vartti :LOL: Eilen kaupasta kotiin kävellessä rupes sattuun ihan mielettömästi oikealle puolelle alavatsaa, piti kävellä hyvin hitaasti, ja meillä matkaa kauppaan vaan joku pari sataa metriä :ninja: Meillä on ihan makuuvaunut...

Yhteistyössä