Hakutulokset

  1. S

    kuinka usein suihkussa/kylvyssä 1 ½ v ?

    Mites usein teittin 1-2 vuotiaat käy suihkussa tai kylvyssä? Tuntuu että hiekkaa on varpaat ja kaikki täynnnä, muttei viitsis liikaakaan pestä... Hikoilehan tuonikäinen nyt ei vielä ihmeemmin. ("Hajuhikeä" tarkoitan)
  2. S

    Saako mistään tilattua morsiuslasten asuja?

    Olisiko esim. ulkomaalaisia edullisia firmoja?
  3. S

    Oksentaminen ja veri

    Hei, Antees suht suora teksti, mutta mitä sitä kaunistelemaan... Onks teistä kukaa oksentanu myös vähän verta? Mulla on tänään kerran aamulla sekä nyt illalla tullu kirkasta verta ihan pikkasen mukana, kun oon käyny oksentamassa. Voiko esim. kurkku olla niin ärtynyt, että tulee verta mukaan...
  4. S

    äänenkäyttö synnytyksessä

    Luin tässä yhtenä päivänä jutun äänenkäytöstä synnytyksessä ja sen avusta rentoutumisessa ja kivunlievityksessä. Kuulemma tällaisia äänenkäytön kursseja on olemassa, missä harjoitellaan suun ja kasvojen alueen rentoutusta ja vokaalien- yms. äänenkäyttöä. Onko kenelläkään kokemusta, että...
  5. S

    tästäkin selvitään

    Heippa! Kokemuksia ja ajatuksia täällä kaipailisin yh:lta.. Minulla 4kk tyttönen, ja lapsen isän kanssa avoero aluillaan. Hän kun humalapäissään pahoinpiteli minut..Homma tuli viimeistään siinä vaiheessa selväksi, minuahan ei toiste lyödä! Muutimme väliaikaisesti vanhempieni olohuoneeseen, ja...
  6. S

    kavereita kaipaava!

    Etsin meilikaveria/kavereita joiden kanssa voi jakaa niin ilot kuin surutkin! Itse olen 21.vuotias avoliitossa asusteleva nuori nainen (08-alueelta) jolle perheen perustaminen ei ole vielä ajankohtaista! Toivon, että olisit lähes saman ikäinen kuin minäkin! Jos kiinnostusta löytyy niin...
  7. S

    Jos nukutat lapsesi viereen tai syliin...

    ... ja nukahdettuaan siirrät omaan sänkyyn, niin nukkuuko yleensä koko yön sitten omassa sängyssään? Lapsen ikä ja vähän historiaa kuinka nukutettu aiemmin? Meillä vuoden ikäinen, jonka olen nyt taipunut (vähän vasten tahtoani) nukuttamaan viereen, kun nukutukset muuten kestää ikuisuuden...
  8. S

    g: Mikä on laihdutustapasi?

    Eli onko Pointsit käytössä ja rompulla vai "istunnoissa" vai jotain muuta? Mä olen yrittänyt 2vkoa Pointsailla mutta ei tuu mitään. Koulussa niin raskasta että aina kamala nälkä.. Pitäsköhän alkaa juomaan sitä vettä siellä koulussa? Mulla kun on joka päivä kaksi ½l vesipulloa mukana ja aina...
  9. S

    Päivähoidon maksuista?

    Miten kannattaisi ottaa maksu kun hoidon tarve päivät vaihtelevat ja välillä tulee äkillisiä muutoksia hoitopäiviin ja aikoihin niin onko kuukausi maksu parempi kun päivämaksu? ja jos ottaa kuukausi maksun onko silloin niin tärkeää tietää vapaat viikontarkkuudella kunin päivämaksuissa täytyy...

Yhteistyössä