Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Helmikuu-

    Pakko tulla kirjoittamaan lisää vielä muutama rivi... Sitkeäsissi ja Lumi-15 komppaan teitä myös noissa miesjutuissa. Vaikka peittojen heiluttelu vähäiselle on jäänyt muutaman viime viikon aikana -- tai no tämän raskauden aikana -- , silti kaipaisi sitä hellyyttä. Jotenkin olisi helpompi...
  2. M

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Helmikuu-

    Hei vaan kaikille! On sitten vähän aikaa vierähtänyt, kun olen viimeksi käynyt kirjoittamassa. Käyn kyllä lukemassa lähes joka päivä, mutta jotenkin saamattomuus iskenyt eikä vain saa aikaiseksi tekstiä tänne. Harmittaa! Nyt varoitus, että teksti menee todella omanapaiseksi... Lumi-15...
  3. M

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Tammikuu-

    Moi vaan kaikille! Viikko sitten oli todellakin tuo lääkärineuvola ja on mennyt tän viikon verran sulatellessa. Neuvolassa kaikki oli Nököllä ja mulla kunnossa, PAITSI ne sokeriarvot. Tällä kerralla pomppas pari kymmenystä salitusta toi 2h arvo. Ahdistus kotimittauksista ja ruokien...
  4. M

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    Amaya Voi, miten ihana joululahja! Aina helpottaa, kun jokin asia varmistuu, eikä tarvi mielikuvituksen käydä ylikierroksilla. Täällä viimeinen kitutunti töissä alkamassa, jonka jälkeen kohti Pohjanmaata. Toivonpa vaan, että takamus - ja maha - niin ja pää - jaksavat seuraavien parin päivän...
  5. M

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    Eilen poksahti käyntiin rv 24! ;) Maanantaina oli Kela-neuvola ja eilen sitten heti täyttelinkin netin kautta noi hakemukset. Pakkausta ei tosiaan oteta. Ei oikein sytyttänyt nuo kuosit, mitä tarjolla, ja kun kuitenkin esikon syntymästä on vaan se pari vuotta, niin mennään niillä samoilla...
  6. M

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    Hei vaan! Uhkailin tulevani kertomaan ultrakuulumisia jo viime viikolla... No, lipsahti sitten viikonlopun yli. ;) Minulle voi päivittää poikalupauksen ja vaikkapa tuon LA:n pari päivää aikaisemmaksi eli 14.4. Vähän olen tuota poikalupausta joutunut nieleskelemään, koska tyttöä oisin...
  7. M

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

    Pakko tulla testaamaan... Mun mies hankki mulle synttärilahjaksi tabletin. ? Hyvin näyttävät nämä sivut toimivan tälläkin. Taustaillut olen lähes joka päivä, mut ku ei oo oikein mitään omasta navasta, niin kirjoittelu jääneet vähemmälle. Maha kasvaa ja liikkeitä on tuntunut. Nyt...
  8. M

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Täällä oli tänään toinen neuvolakäynti, ja voi, että oli ihana kuulla pienen sydänäänet, jotka löytyi tosi helposti ja kuuluivat tosi selkeästi. Monottipa pikkuinen anturiakin. =) Sykkeet oli 160x min, joten sen perusteella terkkari veikkaili tyttöä. Olen katsonut esikoisen sykkeitä ja poitsulla...
  9. M

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Sitkeäsissi tsemppiä TÄHÄN päivään! Nunnukka89 sulla on kyllä tosi ikävä neuvolatäti. Vaihtoon, jos vaan mahdollista! Joku kärsi nännien kutinasta??? Toi Bepanthen on varmaan hyvä, itse voisin kokeilla Lansinohia (samaa kuin imetysaikana voi käyttää). (.) Itse kävin tänä aamusta...
  10. M

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Taas olette pitkät pätkät kirjoitelleet. Itse olen lähinnä taustaillut, kun ei sitten tuon nt-ultran jälkeen ole mitään ihmeellistä tapahtunut. En omista doplerii, joten ei sitten ole Nököä päässyt tuon nt-ultran jälkeen kuuntelemaan. Kuten täällä on monesti mainittukin, on todella mukava...
  11. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Moi vaan! Meiän Nökö ei meinannut millään näyttää niskaansa ja joutuikin aika höykytyksen uhriksi. =) Kaikki kuitenkin nt-ultran mukaan kunnossa. Olipa hienoa nähdä Pieni! Ultraaja oli sama lääkärismies kuin esikoisellakin, ja edelleen yhtä hätäinen (ehkä jopa hätäisempi). Eli tässäkin...
  12. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Huomenta vaan! Seulontaverikokeessa tuli käytyä viime viikolla ja siitä pienen verenkuvan tiedot olikin jo toissapäivänä saapuneet tuonne neuvolaan. Tulokset siitä oli kovin positiiviset, hemppakin yli 130. Itse asiassa soittelin noiden tulosten perään neuvolaan sen vuoksi, että olo on...
  13. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Maanantaiaamua vaan kaikille! Ja voimia kaikille tarrasukat hukanneille... Se on ehdottoman väärin... :hug: Omaa napaa tähän alkuun ensin vähäsen. =) Etova olo on vähäsen laantunut, mutta väsymys on edelleen ihan mahdotonta. Työn tekeminen ei kyllä ole ajatuksissa päällimmäisenä vaan...
  14. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Hei vaan kaikille! Hienoa, että jotkut ovat jo päässet kuulostelemaan pikkuistensa olemassa oloa. Itsellä vielä viikon verran ensimmäiseen neuvolaan, ja siellähän ei vielä oikein mitään tehdä kunhan vaan jutellaan, joten "ekaan kertaan" on vielä aikaa. :D Omaa napaa täytyy taas sen verran...
  15. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Moi vaan kaikille! Olen jo muutaman päivän lukenut tätä ketjua, ja ajattelin liittyä minäkin "kerhoon". :wave: 16.4. / Minnuli77 / 36 / 2. / TYKS /poikaolo Plussasin viikko sitten tiistaina, kun menkkoja ei alkanut tulemaan, ja viimeisimpien menkkojen perustella laskettu aika tulisi...
  16. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Hei vaan kaikille täältä TYKSistä... Poikamme syntyi 11.10.2012 klo 5.26. Painoa 4120 g, pituutta 53 cm. Rv 39+5.Olemme vielä ainakin huomiseen osastolla, kun Murumme bilirubiiniarvoja seurataan. Synnytys oli sen verran rankka, että kertomusta myöhemmin kotiuduttuamme. Terv. Minnuli ja Pyry...
  17. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Kusmalle tsempit täältäkin! Jäädään odottelemaan tietoja kuinka kävi.... :hug:
  18. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Hei vain kaikille pitkästä aikaa! Minäkin olen täällä käynyt lukemassa juttuja, mutta tuo kirjoittaminen on jotenkin jäänyt. Tämä palsta on kuitenkin ollut ihan huippu, kun koko ajan tulee uusia asioita eteen ja täältä saa hienosti vertaistukea ja löytää samanlaisia tuntemuksia, oireita, jne...
  19. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

    Hei vaan! Tervetuloa vaan uudet ja varsinkin Maria_. Meillä rakenneultrassa kans poikkeamaa toisessa munuaisaltaassa, mutta kontrollissa kaikki ok. Sanoivat vielä, että tyypillistä poikalapsilla... ;) Toivon teillekin samaa tulosta kontrollissa. Täällä on tällä viikolla iskenyt oikein...
  20. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

    Huomenta kaikille! Toissa viikolla tehdyssä sokerirasituksessa 1 tunnin arvo oli koholla ja nyt sitten pidetään kirjaa syömisistä sekä mittaillaan sokereita. Plaah! Nää ei niin ole minua varten -- oon niin huono tekemään mitään säännölliseksi määrättyä. Ahdistaa! Tiedän, että meidän molempien...

Yhteistyössä