Hakutulokset

  1. I

    Haluaisitteko auttaa 7 kk vanhan vauvan äitiä pääsemään eroon raskauskiloistaan?

    Haluaisitteko auttaa 7 kk vanhan vauvan äitiä pääsemään eroon raskauskiloistaan? Olisin erittäin onnellinen, jos voittaisin tämän kisan. Olen nyt kolmantena, mutta johtoon on vielä matkaa. Eli kaikki äidit, jotka ovat facebookissa, auttakaa: Eli menkää tänne...
  2. I

    Haluaisitteko auttaa 7 kk vanhan vauvan äitiä pääsemään eroon raskauskiloistaan?

    Olisin erittäin onnellinen, jos voittaisin tämän kisan. Olen nyt kolmantena, mutta johtoon on vielä matkaa. Eli kaikki äidit, jotka ovat facebookissa, auttakaa: Eli menkää tänne https://www.facebook.com/SubFinland?sk=app_433975076686655&app_data ja sieltä tokalle sivulle. Siellä...
  3. I

    Tens-laite

    Kokemuksia Tenssistä synnytyksen aikana? Helpottiko? Ajattelin ostaa omaksi, joten mistä kannattaisi katsoa näitä?
  4. I

    Hus:n alueen synnärit (lähinnä Lohja, Hyvinkää, Kätilöopisto)

    Otsikon kolme sairaalaa ovat ne, jotka matkan kannalta kävisivät minulle. Hyvinkäällä olen kolme kertaa synnyttänyt ja olen jotenkin pettynyt siihen, joten mietin esim. Haikaranpesää vaihtoehtona. Koska kaksi edellistä raskautta ovat päättyneet hepatogestoosiin ja sen vuoksi käynnistykseen...

Yhteistyössä