Hakutulokset

  1. tytsi-89

    Nyt oon sitten käynyt imetystukiryhmässäkin! :D

    Eiks ookin helpottavaa, että tässä epävarmassa ja muuttuvassa maailmassa edes jotkut asiat ovat pysyviä? ;):ROFLMAO:
  2. tytsi-89

    Nyt oon sitten käynyt imetystukiryhmässäkin! :D

    Moi feger! :) Ei, en osallistu peppukuvaketjuun! :D
  3. tytsi-89

    Nyt oon sitten käynyt imetystukiryhmässäkin! :D

    Kylläpä täällä on vähän enää tuttuja! :unsure:
  4. tytsi-89

    Nyt oon sitten käynyt imetystukiryhmässäkin! :D

    Onpa vaikea löytää sopivan kokoisia kuvia. Koitin nyt ottaa screenshotin hiusinstasivultani.
  5. tytsi-89

    Nyt oon sitten käynyt imetystukiryhmässäkin! :D

    Moi moi. Tunnetaanko me...? :p
  6. tytsi-89

    Nyt oon sitten käynyt imetystukiryhmässäkin! :D

    No en ole järin hyvin tuloksin vieläkään onnistunut elämäntaparempassa. Hyvin kausiluontoista on. :D En ole valmistunut. Nyt teen kandia yhä ja aloitin syksyllä syventävät opinnot. Sain opintoihin pari vuotta lisäaikaa (sairastin masennuksen ja paranin) ja nyt olis tarkoitus sitten saada parin...
  7. tytsi-89

    Saara Aalto & X Factor UK.

    Upea esitys oli! :love:
  8. tytsi-89

    Nyt oon sitten käynyt imetystukiryhmässäkin! :D

    Väärin luultu! :whistle:
  9. tytsi-89

    Nyt oon sitten käynyt imetystukiryhmässäkin! :D

    Kaikkeen sitä lapseton ihminen meneekin. :D Parhaan ystävän ja hänen pari kuukautta vanhan vauvansa kanssa tuli käytyä. Taidettiin luulla naispariksi ensin. :p Nyt on sekin sitten koettu, vauvauintien ja perhekahviloiden lisäksi. Mitäs tänne kuuluu? Yhtään tuttuja paikalla edes lukemassa...
  10. tytsi-89

    Eilisen tukkatyylistä kuva!

    Miksiköhän osalla näkyy ja osalla ei. Omituista. Mulla näkyy sekä läppärillä että kännykällä...
  11. tytsi-89

    Eilisen tukkatyylistä kuva!

    No laitan sitten lisää! :D
  12. tytsi-89

    Eilisen tukkatyylistä kuva!

    Kaveri laittoi tällaisen eilen. Tykkäsin tosi paljon. :)
  13. tytsi-89

    Millainen ihminen vastustaa päivähoitolain muutosta?

    Miten voi lukea kun yli 3-vuotiaiden ryhmäkokoa kasvatetaan niin, että nykyinen systeemi 7 lasta/hoitaja vaihtuu 8 lapseen? Sehän on 24.
  14. tytsi-89

    Ensi vuonna palstamammat joutuvat hoitamaan lapsensa ihan itse

    Kuten kommentoin toiseen ketjuun niin ryhmäkoot tulevat kasvamaan muutoksen myötä (sen lisäksi että ryhmäkokoa kasvatetaan 24 lapseen). Osapäiväinen lapsi lasketaan puolikkaaksi lapseksi ja täten ryhmäkoko saattaa olla vielä suurempi kun lapset saattavat olla kaikki yhtaikaa paikalla...
  15. tytsi-89

    Millainen ihminen vastustaa päivähoitolain muutosta?

    Esimerkiksi päiväkodissa työskennellyt kuten minä. Teen sijaisuuksia päiväkodeissa ja yhdessä ryhmäkokomuutoksen kanssa lapsiryhmät voivat paisua valtaviksi. Kun päivähoitoaikaa rajataan niin osapäivälapsi lasketaan puolikkaaksi lapseksi ja tämä vaikuttaa ryhmäkokoon ja sekä lasten että...
  16. tytsi-89

    Mitä tänne kuuluu? Pitkästä aikaa.

    Voisko joku kertoa, miksi tuo avatar on joka kerta eri kun kirjautuu? :o

Yhteistyössä