Hakutulokset

  1. J

    jääkiekko - hellua

    Oli ihana hellutella miestä huonon lätkän jälkeen. Muilla sama????
  2. J

    yhteenpalaaminen

    Mulla on alkanu välit lämmetä exän kanssa. Ollaan paljon yhdessä ja välillä ihan intiimistikin. Ongelamna on vain se että ehdin jo löytää uuden ja tein sen kanssa jo lapsenki. Mitenkähän mä ilmaisisin tolle uudelle että sen olis aika lähtee. Onko muilla kokemusta tästä. Oon niin kuumana...
  3. J

    Kummat vaunut ostaisit?

    Olen karsinut nyt siis 2 vaihtoehtoa joista toiset ostan, Brio Wave yhdistelmävaunut taikka sitten ABC 4 tec yhdistelmät. Molemmat n. 500e. Onko kokemuksia? Kummat itse ostaisit?
  4. J

    miehet ei ymmärrä mitä lapset maksaa

    Meillä ei ainakaan mies ymmärrä kuinka plajon mukulat maksaa. Ensinnäkin ruuat ja vaatteet vie jo lapsilisät sen päälle on harrastukset esim jääkiekko tulee maksamaan vuodessa 2000?. Muksut haluaa reissuunkin välillä. Käytiin Pariisissa ja reisuu makso 2400?. Arvaa vaan suostuko exä maksaan...
  5. J

    Onko kokemusta brion zenit rattaista?

    Hei, onko kellään kokemusta brion zenit rattaista? Tämän vuoden mallista? Entä brion ilmakumipyörisstä? Ovatko hyvät, menevätkö helposti rikki? =)
  6. J

    Gran Canaria, kokemuksia vauvan kanssa?

    Tervehdys! Olemme lähdössä Kanarialle Playa de Amadoresiin ens kuussa. Muksut 7kk ja 3v. Onko kellään vinkkejä matkan onnistumiseksi? Olin ajatellut ottaa sauvasekoittemen mukaan ja vääntää apartomentoksen keittiössä vauvalle kasvissoseita, mut Elovena-paketti varmaan kandee ottaa kotoa kun ei...
  7. J

    Pyyheongelma!

    Siis tää on kauheeta! Meillä on 4 henkilöä perheessämme, ja kylpypyyhkeitä roikkuu joka paikassa. Sitten saatan pistää koneeseen pyyhkeen, jota on kerran käytetty. Pyykkiä on muutenkin ihan tarpeeksi. En edes tahdo ajatella, kuinka paljon pyyhkeitä olisi käytössä jos oltais suurperhe.

Yhteistyössä