Hakutulokset

  1. K

    myooma

    Heippa! Mulla on todettu kohdussani kaksi myoomaa ja ne ovat kohdun limakalvon sisällä kasvavia ja lääkäri sanoi,että niitä ei voida poistaa,että pitää poistaa samalla koko kohtu.Itkettää,kun olemme lasta yrittäneet ja nyt en voi myoomien takia lasta saada!
  2. K

    myooma

    Heippa! Mulla on todettu kohdussani kaksi myoomaa ja ne ovat kohdun limakalvon sisällä kasvavia ja lääkäri sanoi,että niitä ei voida poistaa,että pitää poistaa samalla koko kohtu.Itkettää,kun olemme lasta yrittäneet ja nyt en voi myoomien takia lasta saada!
  3. K

    alkoholinkäytön hallinnasta

    Havahduin juuri että mulla on tissuttelu lähtenyt hanskasta huonompaan suuntaan. Olen aina ennen ollut alkoholin kohtuukäyttäjä ja nyt juon itseni mielestä liikaa. Joka pe ja la ilta viinipullo avautuu heti kun lapsen pää painuu tyynyyn. Mies meillä juo harvemmin, minä istun yksin tässä koneella...
  4. K

    Ihana makkara jalka (kuva)

    http://www.seiska.fi/kahvihuone/hauskatkuvat/_a49906/hauska+kuva+132007/
  5. K

    kannelmäestä yli 30vuotiaita äitejä

    Heippa! Onko täällä kannelmäessä yli 30 vuotiaita äitejä seuraksi?Itse olen 38-vuotias ja olisi mukava saada seuraa muista kannelmäen seudulla olevista äideistä. Jättäkää yhteystietonne,niin otan yhteyttä ja tutustutaan.
  6. K

    leninki

    Niin kertokaahan joku mikä on leninki? Onko se kokohame vai voiko olla puolihame? Luin vaan noita etiketti sääntöjä ja mietityttää voiko häihin laittaa puolihameen ja eri värisen yläosan? Vai pitäisikö olla yhteenkuuluvat...
  7. K

    häät ja iltapuku

    Ootteko ollu häissä iltapuvussa ja onko ollut silloin liian hieno olo?
  8. K

    Tyyny

    Minkä ikäiselle ootte antanu lasten tyynyn? Ei siis sellasta littanaa ensityynyä. Onko 1.5 liian nuori?
  9. K

    nuha

    Osaisko joku kertoa kuinka kauan kestää nuhan alkaminen sen tarttumisesta? Vois vähän laskeskella mistä sen on saanu...
  10. K

    onko keliakiaa kenelläkään

    Heippa! Onko kenelläkään keliakiaa,jos on niin onko ollut vaikuksia tulla raskaaksi?Entä miten sinulla todettiin keliakia ja mitä oireita keliakia aiheutti sinulle? Minulla on itselläni todettu keliakia vasta aivan äskettäin ja olisi mukava saada neuvoja toisilta,koska vauvaa yritämme alulle...
  11. K

    vauvan imeytymishäiriö

    tytöllämme 9kk pituus kasvu ei ole noussut eikä paino juuri ollenkaan,kolmen viikon päästä aika lääkärille jossa mietitään mahdollista imeytymishäiriötä... onko kenenkään lapsella todettu ja mikä aine ei imeytynyt? mistä tiesit että juuri se aine ei imeydy.. pohjalta löytyy todettu...
  12. K

    lautakunnan jonoista adressi

    onko kukaan tehnyt adressia lautakunnan jonojen lyhentämiseksi???
  13. K

    turvotus

    Mistäköhän johtuu että aamulla vatsani on suht koht pieni mutta illalla se on kuin olisin raskaana siis todella turvonnut. Mistäköhän johtuu?
  14. K

    menkat

    Olen nyt imettänyt vuoden ja kuukautiset ollut sen ajan poissa. Onko kenelläkään muulla ollut näin kauan ne pois? Raskaana en ole...
  15. K

    kannelmäestä odottavia yli 30vuotiaita

    Heippa! Löytyykö täältä kannelmäestä yhtään yli 30-vuotiasta vauvaa odottavaa jonka kanssa voisi käydä lenkillä,leffassa ja jutella,kun en tunne täältä ketään,niin olisi todella mukava saada seuraa toisesta vauvaa odottavasta.Itse olen 38-vuotias.Onko kannelmäessä yli 30-vuotiaita vauvaa odottavia?
  16. K

    valkovuoto

    Lopetin kuukausi sitten imetyksen ja sen jälkeen ollut aika runsasta valkovuotoa ja välillä kuukautismaista alavatsa kipua. Menkkoja ei ole vielä tullut. Onko kenelläkään ollut runsasta valkovuotoa? Olen kyllä menossa gynelle kun vaan ehdin...
  17. K

    poika ei tottele!!

    Miten saa pojan 1,7v tottelemaan?? Meillä on uusi taulu telkkari ja jo on saanut sen rikki kun menee kohti ja lyö... miten saa tottelemaan. ei sana on leikki!!
  18. K

    onko kenelläkään als-tautia

    Heippa! Kysyisin,että onko kenelläkään als-tautia,jos on niin oletko ajatellut vauvan tekoa tai onko sinulla jo lapsia ja jos on,niin miten raskautesi sujui als-taudin takia? Itselläni on als-tauti ja haluan lapsen,mutta en tiedä uskallanko tehdä lasta als-taudin takia,olemme yrittäneet vauvaa...
  19. K

    jugurtit

    Voiko 1-vuotiaalle antaa tavallisia esim.Valion jugurtteja? Vai onko niissä liikaa sokeria? Entä voiko antaa maustettuja viilejä?
  20. K

    Yrittäisimmekö viidettä?

    Lapset 2-7 v. Tekisi vielä mieli vauvaa, mutta jaksankohan enää? Kertokaa kokemuksista, onko siinä iso ero neljään (autoon ja kotiin mahtuisi).

Yhteistyössä