Hakutulokset

  1. M

    Mikä allergialääke käytössä?

    Mitä allergialääkettä käytätte näin siitepölykautena 3-vuotiaalle lapselle? Meidän pojalla aika hankala allergia, käytössä on aerius ja se auttaa hyvin, mutta kun annostus on vaan kerran päivässä, niin ei auta kovin kauaa... Illat on siis hankalia, koska annan lääkkeen aamulla, että poika...
  2. M

    onko pankki virkailijaa paikalla?

    miten pitäisi menetellä jos huomaa tililtä outoja rahasummia lähteneen?
  3. M

    Recaro isofix turvakaukalo

    Onko kellään kokemusta? On pärjännyt ihan hyvin testeissä ja Saksasta tuon saisi tilattua kohtuuhintaan, mutta onko kannattava investointi. Onko kellään kokemusta isompien recaro-istuinten kiinnittämisestä isofix-kiinnikkeisiin?
  4. M

    Leikki-ikäinen isoveli/sisko

    Meidän esikoisemme täyttää toukokuun alussa 3-vuotta ja hänestä on kesäkuussa tulossa isoveli. Poika jää siis toukokuun puolivälissä pois päivähoidosta ja minun kanssani kotiin. Toisaalta on tosi ihanaa, että toinenkin lapsemme on kesävauva, mutta taas toisaalta surettaa ton esikoisen puolesta...
  5. M

    2005v. synnyttäneet ja 2007v. LA löytyykö?

    Täällä on yksi mamma joka synnytti kesäkuussa 2005v. ja nyt olisi taas kesäkuussa laskettuaika! Löytyykö muita mammoja?
  6. M

    Jovi Io Matkaratas

    Onko kellään kokemusta kyseisistä? Kävin kaupassa katselemassa ja ihan ok:lta mun harjaantumattomaan silmään nuo näytti...
  7. M

    piparkakkutaikina ilman kananmunaa

    Olen joskus jossain täällä keskustelupalstalla nähnyt ohjeen piparkakkutaikinalle ilman kananmunaa ja nyt en sitten kuitenkaan löydä sitä mistään :( Osaiskohan joku linkittää sen minulle? Ei taida muuten meidän perheen piparitalkoista tulla mitään, kun juniori saa ihottumaa jo ihan...
  8. M

    Maxi-cosi Cabrio

    Onko jollain kokemusta kyseisestä turvakaukalosta. Olen harkinnut kysesen kaukalon ostoa syntyvälle vauvallemme. Näkyy olevan vuoden 2006 testimenestyjäkin. Mutta millainen siis käytössä? =)
  9. M

    Mirena ja kuukautiset?

    Minulle laitettiin tammikuussa mirenahormoonikierukka ja tiputteluvuotoa oli päivittäin n.2.5.kk sitt kuukauteen ei tullut oikeestaan mitäänb ja nyt on pientä vuotoo ollut n.1viikon jo,onko muilla ollut samanlaista.
  10. M

    muistakaa kortilla!

    Muistakaahan lähettää ystäville oikea kortti eikä pelkkää tekstaria ystävänpäivänä.Kun saa oikean kortin tulee semmonen olo että oikeesti joku viittii nähdä vaivaa ystävän eteen ees sen verran että jaksaa ostaa postimerkin ja kortinhan voi tehdä itsekin...
  11. M

    kivoja viikonloppukaupunkikohteita?

    Parisuhteen piristämiseen kivoja kaupunkilomakohteita Euroopasta? Mitä suosittelette ja mitä erityisesti kannattaisi siellä puuhata? Ei olla paljoa matkusteltu joten joku "helppo" kaupunki tms. paikkakunta olisi kiva. Tallinnassa ollaan käyty monesti joten ehkäpä joku muu paikka. Olisiko...
  12. M

    Joensuu + ympäristö

    Heips! Löytyiskö halukkuutta järjestää tapaamisia äitien ja lasten, myös odottavien äitien kesken. Esim. kahvittelua, jutustelua, kaupoissa kiertelyä ym..? =) Ois kiva saada tännekin jotain aktiviteettiä, esim. "mammapiiri.." :D Ilmoittautukaa halukkaat tänne! :wave: Postiakin voi...
  13. M

    kaverit kylässä

    On teillä aina avoimien ovien päivät että kaverit saa tulla ja mennä teidän kodissa ihan rajoituksetta?
  14. M

    Toukokuussa-05 synnyttäneet pinoon!!!

    :wave:
  15. M

    patti päässä-imusolmuke?

    Meidän poikavauvalla on takaraivossa oikealla puolella patti,ollut jo useamman kuukauden. Muutaman kerran lääkärille näytetty ja eipä mitään ihmeitä neuvoja saatu. Käskevät tarkkailemaan ja mumisevat jotain imusolmukkeista,mutta ei muuta. Onko muilla ollut vastaavaa? Paraneeko itsestään,mistä...
  16. M

    joulusiivouksesta

    monta päivää te teettä joul usiivousta.. teettekö kaikki samana päivänä vai jääkö osa seuraavallekki päivälle..?? :wave:

Yhteistyössä