Hakutulokset

  1. M

    Mikä brittileffa?

    Kuvataan hemmoja jotka vetävät aineita... Muistan elävästi mm. biisin siitä ja kohtia (vihreä tausta...) mutta nimi on kadoksissa.. Pelastakaa mun yöunet, ollaan pähkäilty miehen kanssa...
  2. M

    Töytöytöytöy...

    Hauskaa, mukelo oppi eilen että kun kieltä pyörittää, leukaa liikuttaa ja päästää ääntä samaan aikaan niin tulee erilaisia äänteitä. Nyt se sitten on töy-tey-glö-vau-öglötellyt siitä asti.... :D Mahtais ulkopuoliset pitää talon asukkaita aika uppo-outoina jos kuuntelis meidän...
  3. M

    Ruokaa viikonlopuksi

    Eli taas olis edessä operaatio viikon ruokaostokset. Ja nyt otetaan vastaan ideoita viikonlopun ruuaksi, minun oma listani alkaa olla niin tuttu ja puhkikulutettu, viikonloppu perinne - porsaanpihvejä tai kokonainen uuniliha alkaa olla jo tylsyys. Kaikki ideat otetaan vastaan, mutta...
  4. M

    Eihän täältä lopullisesti voi poistua...

    :D Vaikka uhosinkin, niin pakkohan täällä on näköjään käydä, mutta vieraspieras minusta ei tule.. Tauko kyllä teki poikaa... :laugh: :laugh:
  5. M

    Taidanpa lopettaa palstailun (nyt sille tuli aika rankka piste..)

    Olen suvaitsevainen ja olen kiinnostunut eri kulttuureista, mutta nyt meni yli. Sitä en suvaitse, että suomessa suomalaista naista mollataan hiirulaiseksi pukeutumisensa vuoksi, vaikka mielestäni kyllä naisilla on suomessa hyvä itsetunto. On niitä läskiongelmia yms. muuallakin päin maailmaa...
  6. M

    Joulukalenterivinkkejä!

    Minäpä aloitan omallai, jonka toteutin viime vuonna. 24 WC-rullan hylsyä Havunoksa Jouluista kangasnauhaa esim. Tiimarista joulukalenteritarrat nro 1-24 em. putiikista Joulupaperia Lahjanauhaa ompelulankaa Koottava lelu Päällystä WC-paperihylsyt joulupaperilla, pohja kiinni ja...
  7. M

    KÄÄK... (kotihoidontuen hakeminen)

    just muistin, että mun kotihoidontukikausi alkaa parin päivän päästä. Ja ne laput on palauttamatta. Siksipä kysyn; Kelpaako niille sinne miehen viimeisimmän tilinauhan kopio, josta näkyy tulot viimeisen vuoden ajalta. Miehellä kun on epäsäännölliset tulot...
  8. M

    Samperin neuvola!!!

    Siis kun meidän kuopuksen päänympärystä on seurattu tarkasti sairaalasta lähtien, muilla mitoilla ei ole ollut niinkään merkitystä. No, nyt oli lievää kohoamista mittaustuloksessa, joten otin yhteyttä hoitavaan lääkäriin. Eivät olleet kriittisesti huolissaan, mutta pää olisi pitänyt mitata...
  9. M

    Lonkkalasten vanhemmat

    Ovatko lasten lonkat "paukkuneet"? Olemme miehen kanssa pistäneet merkille, että lapsen jaloista kuuluu paukutteleva ääni. Luulimme aluksi että kipsatut jalat osuvat yhteen, mutta tarkemmin asiaa seurattuamme kipsijalat eivät olleet lähelläkään toisiaan tai muuta kovaa. Lonkkaperäistä pauketta...
  10. M

    olenkohan ainut (Täydelliset naiset)

    Olenkohan ainut, joka ei ole koskaan katsonut ainuttakaan jaksoa täydellisiä naisia... :ashamed: Tiedän näyttelijät kasvoilta ja on tainnut sarja menestyä ympäri maailman, mutta minua ei ole koskaan kiinnostanut.. Nimim. outoko :D
  11. M

    Täällä tuoksuu hyvälle.... (turhis)

    Eli vieraita tulee tänään, niin tein Kuningatarpiirakan sekä parsakaali-fetapiirakan superjuustolla... Tuoksut on aika mahtavat. :p :p
  12. M

    Suomen Islamilainen puolue

    Kuuntelen tässä samalla Arto Nybergiä ja huhhuh... Haastateltavana Abdullah Tammi. kaikella kunnioituksella islaminuskoisia kohtaan, mutta että musiikki pois Suomesta ja saria (???)-laki Suomeenkin... Jos nyt ei kuitenkaan... :whistle:
  13. M

    Omituiset harakanpoikaset kävivät viihdyttämässä...

    Tuossa ikkunalaudalla kököttivät vieretysten, pää oli ihan omituisen näköinen, semmoinen pörröinen, muuten väritys oli harakalle tyypillinen, pitkä pyrstökin löytyi. Kilvan sitten ihmettelivät rullaverhon vetimen palloa, joka roikkuu ikkunan sisäpuolella tietenkin. Hassuja olivat, kun päätä...
  14. M

    Mihin kotimaassa viikonlopun viettoon?

    Kun reissu olisi tarkoitus tehdä kahdestaan miehen kanssa. Lappi on liian kaukana, menee päivä jo ajamiseen. Muuten oltaisiin lähdetty sinne Etelä- tai keski-Suomesta joku ihana kohde. Tykätään luonnosta ja halutaan nimenomaan viettää rentoutumisloma kahdestaan, eli ilman kokkailuja tms. Nauttia...
  15. M

    Ai että on ihanaa... (turhis)

    Kun voi varmasti sanoa, että vauva (8 kk) leikkii vanhempien kanssa. Eli hän kääntää päänsä pois ja kun kääntyy uudelleen katsomaan minua niin oikein odottaa että hänet yllätetään sanomalla: "kukkuu" Nyt tätä päänpyörittelyä on useasti päivässä. :D :heart:
  16. M

    Katsoiko kukaan eilen PoliisiTV:tä?

    Hyihyihyihyi, se juttu siitä naisesta, jolla puuttuivat lapsuuden muistot täysin ja mitä olikaan sitten terapiassa tullut esille. :x :x Ja oikeuden päätös; ei ole tapahtunut mitään, vaikka todistajiakin naisella oli. Miehen kanssa meinattiin oksentaa kun nainen kertoi sen iltamuistonsa...
  17. M

    Unicef-kävely (lasten suussa unissakävely)

    Lupasin sitten sponssata 2 euroa/km. Pitikö tuon eskarilaisen huitaista 7 km!!! En uskonut että kahta kierrosta enempää jaksaa. Olisi kuulemma halunnut mennä 10 kierrosta, mutta eskariope oli (onneksi) estänyt.... :whistle: No, sai se ennätystuloksesta pelin palkinnoksi ja vuolaita kehuja...
  18. M

    Tänään mä hemmottelen itseäni(ruoka)

    Ostin eile pari ahvenfilettä ja tänään ajattelin paistaa ja ihan salaatin kanssa syödä.. Kilohinta vain on aika suolanen, 24,10/kg... :whistle: Kerran pari vuodessa ahventa ostan kaupasta ja silloin kyllä muistaa sen, miten kesällä kannattaa mökillä sitä varastoon syödä... :D
  19. M

    Mistäs mä saan ladattu sen tuoreen msn:n??

    :attn:
  20. M

    Kantoliinasta:milloin trikoisesta kudottuun?

    Eli vauva painaa 9 kiloa ja Käytössä on ollut Hug-a-bub, valitettavasti vain kietaisux2 onnistuu meillä, siinäkin pitää tarkailla koko ajan jalkojen verenkiertoa. Olen huomannut että napakkuus ei enää ole toivotunlainen, lapsi kuitenkin viihtyy liinassa ja nauttii ulkonakin kun näkee missä...

Yhteistyössä