Hakutulokset

  1. V

    Muumi mukien hinnoista

    Ihan kun oisin just nähnyt noita Siestoja jossain Honkkarissa tms 14,50?
  2. V

    Muumi mukien hinnoista

    Ja toi Siesta vähän alle, eli 28-32 euroa. Meillä on niitä mökillä 6 :D Pitää laittaa nekin parempaan talteen.
  3. V

    Muumi mukien hinnoista

    Hyväkuntoisista mukeista Uimahyppy näyttäisi olevan 54-100 eur ja Ruusutarha 28-45 MuumiMania: Hintaseuranta mukaan. Ihmeen paljon ilmaa hintahaitarissa. Noi pyynnit on selkeesti yksi asia, mutta toteutuneet on toinen. Mutta silti on haitari ihmeen laaja samoilla mukeilla.
  4. V

    Muumi mukien hinnoista

    5 mk? Tohon ei voi sanoa kun että jälkiviisaus, jälkiviisaus. Mua harmittaa se Fazerin muki. Muistan sen meinaan. Kaveri oli silloin kluuvissa töissä ja käytiin Fazulla kahvilla. Naureskeltiin, että kuka hullu maksaa yli 30 euroa noin rumasta kupista. Ne "hullut" saivat viimeisen naurun :D
  5. V

    Irtokarkkeja!!

    Ai sen huomaa jo? :D
  6. V

    Muumi mukien hinnoista

    Kyllä mä ottaisin. Omani otin jo. Ei siinä mitään kulumia ollut. Piti heti syynätä :D Mä olen ostellut noita mukeja ihan omaksi iloksi ja käyttöön. Pitääkin nyt syynätä noi läpi varmuuden vuoksi. Mutta en tajua noita hintaeroja noin lyhyen ajan sisällä.
  7. V

    Irtokarkkeja!!

    Oppi tuli myöhässä. Joutuu polkemaan kauppaan karkkilaarille. Ohnoes..
  8. V

    Mies poras seinään reiän ja mun uus KALLIS Louis Vuitton laukku meni pilalle!!!!!!!

    Porasiko laukun läpi seinää vai seinän läpi laukkua? :D
  9. V

    Muumi mukien hinnoista

    Meinasin pudota tuolilta. Mun "arvokkain" muumimuki on sitten näköjääns 295-315 euroa. Sain sen joskus aikaa kivi ja kirves valmistujaislahjaksii. Ehkäpä otan sen nyt pois käytöstä :D
  10. V

    Muumi mukien hinnoista

    Hintoja on kerätty näköjääns tänne MuumiMania: Hintaseuranta Kovat on hintaerot näköjään huutiksessakin.
  11. V

    Muumi mukien hinnoista

    Vai meinaatko ostamista muualta kuin kaupasta? Jäin miettimään.
  12. V

    Irtokarkkeja!!

    Miksi avasinkaan tän? :D
  13. V

    Minua huijattiin,voinko tehdä enää mitään?

    Kuinka kauan tuosta on aikaa? DNA:lla puhelut menee nauhalle ja niitä voi pidemmänkin ajan päästä kuunteluttaa. Itselläni on käynyt niin kun tuli epäselvyyksiä pakettimuutoksen kanssa. Eivät olleetkaan kytkeneet pakettia päälle.
  14. V

    Muumi mukien hinnoista

    Uusina olen ostanut. Mitähän ne on maksaneet? Jotain päältä kympin kappale.
  15. V

    Mun ukki on pakolainen

    Aika monessa suvussa Suomessa on pakolaisia. Niitä, jotka tulivat ja niitä, jotka menivät tai jotka lähetettiin lappu kaulassa Ruotsiin, Tanskaan ja Norjaan.
  16. V

    Mistä tietää onko vaan laiska saamaton paska tai

    Karkeasti sanoisin, että laiska saamaton paska on sellainen, jolla oireet esiintyvät valikoivasti kun taas masentunut on masentunut kokonaisvaltaisemmin.
  17. V

    Ketkä palstalaiset eivät ole white trash?

    palstalle kirjoittelu [x] Vuokralla asuminen [x ] Asutaan itse vuokralla, mutta meillä on vuokralaisia myös. Onko se lieventävä asianhaara? :D farkkuminihame [] pakastin olohuoneessa [ ] ylipaino [x] Nykymittapuulla taitaa olla hieman. runsas juominen [ ] Seiskan lukeminen [ ] Turkissa...
  18. V

    katsoitteko tuota ohjelmaa mildred?

    On näytetty ennenkin TV:ssä, viime kesänä ja tämä kyseinen on uustuotantoa. Alkuperäinen 40-luvulta on voittanut Oscarinkin. Siinä oli pääosassa Joan Crawford.
  19. V

    Kohta tulee kevät, ajattelin pakastaa nokkosta, pitääkö se ryöpätä ensin?

    Pakastetut olen ryöpännyt, kuivatettuja en. Pitäisiko ne ryöpätä? Pakastettuja käytän lähinnä pinaatin tapaan. Kuivatut vedän jauheeksi morttelissa ja käytän jauheen leivonnassa, lihapulliin, nokkoslettuihin jne.
  20. V

    väkivaltaa!

    On se ihmeellistä kun sen tajuaa.

Yhteistyössä