Hakutulokset

  1. C

    Helsinki vs. maaseutu - ikuinen vastakkainasettelu?

    Voi kauhia sentähän. Oioioi ja voivoivoi, kun ne hesalaaset, huh sentäs. :xmas: Snif.
  2. C

    Saako minut irtisanoa?

    No kai sä voit viedä sen lapsen nyt lekuriin ja lekuri todeta, että vesirokko on ollut kyseessä ja kirjoittaa siitä todistuksen. Äläkä yritä väittää, että kaikki näpyt ovat jo kadonneet ja yhtäkään arpea ei jäänyt.
  3. C

    Iittalan ja Arabian keramiikka tulee halpamaista (mm. Indonesia)?

    Kyllähän tuosta kerrotaan ihan Iittalan sivuilla, mutta suurin osa Teemasta tehdään kyllä Suomessa.
  4. C

    Mitä muita lehtiä tytöille kuin Demi? Siis yläasteelle menevälle.

    Demin kohderyhmä on 13-19-vuotiaat, joten ihan hyvä lehti se jo tuon ikäiselle on. Siinä on paljon muutakin kuin seksiä. Cosmo taas on seksipainotteinen.
  5. C

    Kertokaas naiset

    Et mitään.
  6. C

    Mistä pienimunaiselle nainen?

    Ei helvetti, taas tämä sama täällä. Aina ruikuttamassa munansa pientä kokoa. Saa jotain kiksejä siitä, että naiset tulevat ilmoittamaan, että "älä huoli, sullahan on ihan keskikokoinen".
  7. C

    Mitä muita lehtiä tytöille kuin Demi? Siis yläasteelle menevälle.

    Miss Mix? Vai onko se nuoremmille? Cosmo on vanhemmille.
  8. C

    Ostettiin iso kimpale brasilialaista härän sisäfilettä, josta osa oli tarkoitus pakastaa. Nyt mies väittää..

    Pakkaseen vaan, mutta kyllä se aina parasta on ennen pakastusta, helpompi arvioida paistoaikaakin, kun lihaa ei tarvitse sulatella.
  9. C

    Onko Data homppeli?

    Minä muuten olen käsittänyt, että täällä saa kyllä arvostella ja sanoa eriäviä mielipiteitä, mutta suoranainen haukkuminen ei ole sallittua.
  10. C

    Näätteks tässä kuvassa mitään outoa?

    Suomen kartta näyttää erikoiselta.
  11. C

    Mitä teillä tänään syödään?

    Uunihaukea, uusia perunoita, voisula-kevätsipuli-kastiketta, mozzarella-salaattia Jälkkäriksi mustikkapiirakkaa.
  12. C

    Sen seitsemän eri sorttia...mikä on sinun MUST TO DO- leipomuksesi...

    En mä tiedä, mitkä on varsinaisia bravuureja, mutta ainakin mutakakku ja vadelmamelba on vieraille maistunut erittäin hyvin, samoin vadelma-sitruuna-juustokakku. Itse rakastan leipoa mustikkamuffinsseja, ne vaan on niin hyviä. :p
  13. C

    Auringon ottaminen pihalla

    Kyllä ottaisin. Täällä meidän kerrostalojen vieressä on puisto, missä kaikki ottavat aurinkoa, ja siihen näkyy ties kuinka monelta parvekkeelta. Ei haittaa. Vielä paremmin kehtaisin ottaa aurinkoa omalla pihallani.
  14. C

    Onko kenelläkään kokemusta kun käärme puree koiraa?

    Peesaan edellistä. Koirille ei saa antaa kyytablettia, jos käärme puree. Ainoastaan ampiaisen pistoon saa antaa kyytablettia.
  15. C

    Kiistellään miehen kanssa:onko kumpikaan oikeassa?

    No ei ole normaalia, etenkään tuo, että se jatkuu yhtä iltaa pidempään.
  16. C

    Mies ei syö ruokaa ja sitten popsii pitkin päivää karkkia, pullaa, sipsiä ja jäätelöä!

    Minkä ikäinen mies on? Eikö teillä ole yhteisiä ruokahetkiä?
  17. C

    Antakaa ihmisten juoda rauhassa olutta

    Mun mielestä taas ne ovat aivan hyvin vertailtavissa, jos puhutaan vaikka puolen litran pullosta/tölkistä. Sama se nyt on, juoko limpparia vai olutta sen vähäisen määrän verran.
  18. C

    Pääsykokeeseen vinkkejä!

    Kysyvät luultavasti miksi hait juuri siihen koulutukseen, miksi uskot, että kyseinen koulutus no sinulle sopiva ja mitä teet jos et tule valituksi. Anna itsestäsi sellainen kuva, että haluat tätä opiskelupaikkaa enemmän kuin mitään muuta. Haastattelussa mitataan motivaatiota.

Yhteistyössä