Hakutulokset

  1. M

    Apua vauvan ilmavaivoihin ja pulautteluun!

    Meillä poitsu oireili jo noin kuukauden vanhana. Äidinvaisto sano, että jotain on pielessä, lääkäri oli sitä mieltä, että ei oo refluksia koska ei pulauttele juurikaan. Nooo, rupesin silti antamaan gavisconia, koska kaikki oireet viittas silent refluksiin. Poika veti itteensä öisin kaarelle...
  2. M

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Oikein paljon onnea teille, jotka ootte saaneet tietää olevanne raskaana! Oikein ihanaa odotusaikaa :) Ajattelin tulla tänne kertomaan, että meille on syntynyt potra poikavauva 8.3.13. :heart: Clomihoidot meillä tuotti vihdoin tulosta ja nyt tuossa vieressä sohvalla tuhisee rakas nyytti...
  3. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Lämpimät onnittelut kaikille vauvautuneille! :flower: Ja viime hetken tsempit vielä masuasukkien kanssa olijoille, ei enää voi mennä kauaa. :) Ja kiitokset kaikille onnitteluista. :) Leo81 saattaa olla, että nähtiin vierihoidossa, miehen kanssa odotettiin, lääkärin tarkastusta siinä...
  4. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Pikapäivitys: Meille syntyi poika 8.3.13 rv 39+3. Tänään päästiin kotiin. Nyt harjotellaan tätä jännää ja uutta vauva arkea. :) Minttu ja kääpiö 3 vrk <3
  5. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Hyvää naistenpäivää kaikille! :) Nyt tulee vaan pelkkää omaa napaa, sen verran jänskä ollut yö ja aamu. Mulla siis ei oo ollu oikee supistuksia, kivuliaita varsinkaan. No viime yönä alko noin yhden aikaan supistukset ja niitä tuli koko yö, säännöllisen epäsäännöllisesti. Arviolta 10 minuutin...
  6. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Karoanna suosittelen hakemaan apteekista Pegorionia, aluksi menin ostamaan levolacia, käytin sitä pari päivää, mutta maku on niin kuvottava etten yksinkertasesti pystynyt. Tuo pegorion ei maistu juurikaan miltään, sen voi lisätä vaikka kupposeen teetä. Danialle meinasin vinkkiä tästä antaa...
  7. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Rintatulehduksesta oon ymmärtäny, että jos kuume nousee niin antibiootit käyttöön. Kaverillani nousi kuume esikoisestaan ja rinnat kipeät, niin pelkällä puhelinsoitolla sai reseptin apteekkiin. Nimiäisistä/ristiäisistä on meillä ollut nyt keskustelua. Heitettiin ilmaan anopin kuullen, että...
  8. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnea vauvautuneille, en malta oottaa, että saisin oman käärön syliin. :heart: Mulle ei väliä, kirjotetaanko täällä vai salaisessa ryhmässä. =) Mies on ollut alusta asti mukana raskaudessa, joka solullaan. :D Huolehtinut niin mun kun vauvankin voinnista. Lukenu netistä kaikkea mahdollista...
  9. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Närästys oli itellä ihan kamalaa, söin rennietä ku leipää ja koko rennieki närästi. Ei tehny enää mieli syödä tai juoda mitään kun siitä seuras vaan kamala olo. Neukkutäti sano sitten, että losecia voi syödä ja sen vaikutus on pitkäaikane. On ollu kyllä niin ihana pilleri minkä aamusin nappaan...
  10. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnea kaikille, jotka saaneet pikkuisen jo syliin! Ja tsempit kaikille, joilla jännät paikat, semmosia täällä tuntuu olevan nyt hurjan monta! :) Meillä mies hommasi pinnasänkyyn kissansuojaverkon, muutenkin hän huolehtinut kaikki vempaimet sänkyyn kun itse en jaksanut niitä pohtia. Kissat ei...
  11. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Oon pitänyt taas vaihteeksi hiljaiseloa, keskustelua kyllä seurannu ahkerasti. 2 viikkoa saikkua takana unettomuuden takia, tänään kävin hakemas mammaloman alkuun asti, oon vaan niin uupunu, ettei töihin menosta tuu yhtään mitään. :/ Pesänrakennusvietistä, kovasti on suunnitelmia, mutta...
  12. M

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Aniit rupeaapas sulla olemaan jännät paikat! :P Kivaa kun on ollu hyviä ultrakuulumisia nyt, ja onnea kaikille plussanneille, oon nyt jo jonkin aikaa seuraillu vaan sivusta kirjottelua. :) Mä oon saikulla unettomuuden takia, jo toistamiseen tämän raskauden aikana. Aion olla loppuun asti...
  13. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

    Äitiysloman alkua täälläkin odotellaan kovasti. :P Parvorokosta täällä on ollut jossain vaiheessa puhetta, mutta en enää muista mikä kuukausi ja missä vaiheessa. Mutta töissä todettiin eilen parvo yhdellä lapsella ja nyt oon vähä jännitykses, koska se voi kuitenkin olla oireettomana pitkään...
  14. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

    En oo saanut aikaiseksi kirjoitettua, mutta lukenut oon kovasti. Työt ja joulumenot on hoitanut sen homman, ettei paljon muuta jaksa. :/ erilaiset äidit hmmm. aiheutti kyllä kovasti ajatuksia omassa päässä. Itse arvostan tuollaisia ihmisiä jotka toimivat mahdollisimman luonnonmukaisesti, itse...
  15. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Tuntuu kyllä, että joku sitä mun ystävää nyt risoo täs koko vauva-asias, tai sitte hän todellakin ajattelee vaan meidän parasta kommenteillaan tajuamatta itte sitä kuinka ne asiansa esittää. Ei se kai auta jättää kun omaan arvoonsa, ehkä joku päivä kun hän itte on raskaana ja hormonimyrskys...
  16. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    HeidiHe oon kamalan pahoillani teidän menetyksen puolesta! Kenellekkään ei toivoisi tälläistä menetystä enää tässä vaiheessa kun on näin pitkälle päästy. :hug: Omaa napaa: täällä on ollut puhetta herkkulakosta ym. elämäntapojen ja ruokavalion muutoksesta. Itse sen myös aloittaneena, siis oon...
  17. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Nopponen ja Särö78, itselle tuo unettomuus oli jotenkin typerä syy pyytää sairaslomaa, mutta mies teki selväksi, että joko haen itse tai hän tulee lääkäriin mukaan ja kertoo niinkuin asiat on. Jotenkin vastuu töistä ja kaikesta painaa päälle. :/ Mutta tyytyväinen olen tähän, että ainakin tämän...
  18. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Tikuliina kovasti jaksamista, tilannetta ei varmasti yhtään helpota tuo tyttäresi katoaminen, oon nähnyt faces kuvan, oletan ainakin kyseessä olevan sun tytär. Onko ennen ollut tälläisiä katoamisia? :/ Unettomuus, täällä saikkuillaan nyt viikko unettomuuden takia. Lääkäri olis enemmänkin...
  19. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    särö78 mä meinasin myös ajaa päin punasia. Kerkesin just jarruttaa ku tajusin, että noi tosiaan tulee tuolta sivuilta kylkeen. Muutenkin oon ruvennu unohtelemaan oonko ottanu vitaamiinipillerit ym., vaikka normaalisti muistan kaiken mitä oon suuhuni päivän aikana laittanu. En siis muista vaikka...
  20. M

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Mäkin täältä yritän virkistäytyä ja liittyä keskusteluun. :) Onnea Tikkerituu plussasta! :) Mun kohdalla on ollut puhetta sokerirasituksesta pcon takia, mutta puhetta oli ihan alkuraskaudessa ja nyt neuvolassa ei ole asiasta sen kummemmin enää puhuttu. Pitäis kirjoittaa muistilappua asioista...

Yhteistyössä