Hakutulokset

  1. T

    Hedelmällinen keittiö- haaste

    Tämmöisen löysin, ilmainen ohjelma alkaa viikon päästä Aikajanakuvat | Facebook
  2. T

    Tuoreita kokemuksia Jyväskylässä synnyttäneiltä?

    Jyväskylässä alkaa ensi vuonna myös yksityinen valmennus, mä kävin sen täällä Tampereella tänä vuonna, oli ihan tosi hyvä. Lievitti minulla ainakin pelkoja ja siellä kerrottiin ihan oikeasti, mitä synnytyksessä tapahtuu- ei vain siellä sairaalassa, vaan äidissä ja vauvassa itsessään. Opin tosi...
  3. T

    Odottajat Tampereen seudulta!

    Joku kyseli kirppiksistä- Tammelaan on avattu uusi, Peikonpesä. Siellä on normi kirppiksen lisäksi kaikkia tapahtumia vähän väliä :) Lastentori Peikonpes
  4. T

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Moi! Vieläkö mahtuu mukaan? Odottelen ensimmäistäni ja oon just muuttanut Tampereelle. Viikkoja kasassa 29+4... ja ikää 26v. Perheeseen kuuluu myös mies, muutettiin Hervantaan. Laskettu aika on 22.6. Onko Tampereella millainen synnytysvalmennustilanne (en oo vielä käyny neuvolassa)...
  5. T

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Moi! Vieläkö mahtuu mukaan? Odottelen ensimmäistäni ja oon just muuttanut Tampereelle. Viikkoja kasassa 29+4... ja ikää 26v. Perheeseen kuuluu myös mies, muutettiin Hervantaan. Onko Tampereella millainen synnytysvalmennustilanne (en oo vielä käyny neuvolassa)? Guuglasin ja ainakin löysin tän...

Yhteistyössä