Hakutulokset

  1. E

    7kk heräilee öisin usein -apuja?

    On se valitettavasti myös semmoinen vaihe, meil tais olla kans n. 6kk iästä melkeen 9kk ikään melkoisia nuo yöt. nyt on ruennu taas nukkuu. entä jos annat nukkua vieressä ja kun rupeaa nukkumaan opidempiä unia ni rupeat laittaa taas omaan sänkyyn. meillä "opetin" vasta nyt omaan sänkyyn ja...
  2. E

    Onko 4-vuotiaalla tyttärelläni jotenkin suuri jalka?

    Eivät ole mitään hessu hopo jalkaisia! meil 4-v täyttävä poika 29-30 kengän numero.
  3. E

    Äitejä Joensuusta?

    mie88 minkä ikäiset lapset sulla on? Joo kyllä kiinnostaa, nähtiinkin jo kyyneltenhymyn kanssa, ja meil on numerot jne et on mahd nähä. Noljakkaan ei oo pitkä matka.. Ja minusta olis kiva saada seuraa tänne kotiinkin :)
  4. E

    Äitejä Joensuusta?

    Hei! Kyyneltenhymy, mie oon kans ylämyllyltä. saisko sinusta lenkkiseuraa? :) voisin tulla ihan hyvin jokiaseman leikkikentällekin.
  5. E

    Äitejä Joensuusta?

    Täälläkään ei pelittänyt. Mulla on 4v poika ja8kk poika. ja kotonahan minä. voisin tulla leikkipuistoilemaan ja meillä saisi käydä kylässä. Ja lenkkeilyseurakin olisi jees :)
  6. E

    Hohoi liperin ja ylämyllyn mammat!

    täällä olisi yksi :)
  7. E

    Äitejä Joensuusta?

    tässä olisi yksi tästä ylämyllyltä. myöskään en tuppisuu ja en ole jaksanut myöskään perhekerhoilla. 24v kahden lapsen äiti

Yhteistyössä