Hakutulokset

  1. S

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Hei kaikille ja mukavaa kesää myöskin puolestani! Lady_Gigi hyvä kun laitoit Intiasta! En ollut ollut huomannut:)
  2. S

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Niinpä, olen samaa mieltä että hoidot plus adoptioprosessi ovat todennäköisimmin liian rankkoja käydä ne läpi yhtä aikaa. Varsinkin jos vasta aloittaa hoitojen kanssa ja elää siinä toivossa, että biolapsi tulee. Toisaalta, kuten on mainittu aiemmin, on sellainen harmaa alue olemassa, hoidot ja...
  3. S

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Ymmärrän hyvin erilaiset näkökulmat tähän adoptioasiaan ja lapsettomuuteen... ja minunkin mielestä ei mikään ole mustavalkoinen. Päätöksen teko esim. luovuttaa hedelmöityshoidoista on vaikeaa ja mistä voi tietää onko se lopullinen? Milloin voi olla täysin varma siitä, että nyt on luovuttu...
  4. S

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Suurkiitos briiffanneille ja kaikille kirjoitteneille. Täällä on ollut vähän hiljaiseloa adoptioasiassa, sillä ensimmäisestä neuvontakäynnistä on melkein kaksi kuukautta. Toka neuvontakäynti on ensi viikolla, sitten se varmaan jää tauolle kesälomien jälkeen. Minua on auttanut erittäin...
  5. S

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Ensimmäinen neuvontakäynti takana! Se meni yllättävän leppoisasti... varsinkin, kun olin lukenut adoptiosta tässä foorumissa yms, niin tuntui siltä, ettei tullut mitään uutta. Tosin miehelleni kaikki oli uutta ja jännittävää. Se kuitenkin meni tosi hyvin, pidimme kovasti sosiaalityötenkijästämme...
  6. S

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Hei taas! Soitin Yhteiset Lapsemme ry:lle ja tiedustelin adoptiovalmennuskurssesita. Olen jossain lukenut, että ne ovat hyviä ja jopa että jotkut kohdemaat edellyttävät sen, että on käynyt niillä (luinhan sen Helsingin sosiaaliviraston sivulla, ei nyt muista...). Yllätyksekseni...
  7. S

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Soitin just palveluntarjoajalle (Helsingin kaupunki) ja ilmeisesti sillä, että äidinkieleni on espanja, ei ole väliä. Jos olisin kolumbialainen kyllä, mutta koska en ole... niin sitten ei. Interpediasta en ole saanut ketään kiinni vielä. Kokeilen joskus muulloin. Teki hyvää selvittää ja soittaa...
  8. S

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Moikka! Tämä on mun eka kertaa täällä mutta olen seurannut keskustelunne jo jonkin aikaa:) Halusin lähettää kovasti tsemppiä Kashmirille huomisen neuvontaan! Odotan innolla lisää tietoa siitä, mistä kaikesta siellä puhuttiin... meillä on eka neuvonta ensi viikolla ja jännittää nyt tosi...

Yhteistyössä