Hakutulokset

  1. U

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    mulle voipi päivittää kp2/25-32, vaihteeksi lyhyt kierto takana (26pv) kun edelliset kaksi kiertoa on ollut yli 30pv..luulin, että bongasin ovulaationkin tässä kierrossa kun sen verran kovasti alavatsaa nippaili, mutta se tarkoittaisi että oviksen jälkeinen aika olisi jäänyt 10-12 päivään..mene...
  2. U

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    terve piitkästä aikaa ja anteeksi katoamiseni hetkeksi, mulle voi päivittää kp7/25-32 koska sieltähän se vuoto sitten alkoi ja ihan normaalina jopa 4 päivää. nyt sitten taas sitä ovista odottelemaan, toistaiseksi taas ihan normi olo! plussatuulia kaikille!
  3. U

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    olen käynyt täällä aina välillä lueskelemassa teijän tarinoita ja sitä kautta tukea saamassa ( kiva kuulla onnistumisia ja tsemppauksia muille :) ) mutta en ole raportoinut mitään omaa kun olen asennoitunut siihen että tässä kierrossa ei raskaaksi tultu kun tyomatka teki oviksen aikaiset...
  4. U

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :) KP 10 tosiaan menossa ilman minkäänlaisia viitteitä ovulaatiosta vielä. ensi viikon olenkin sitten melkein kokonaan tyomatkalla, joten voipi olla että tässä kuussa ei oikeaan aikaan päästä edes petipuuhiin.. :( tsemppiä muille plussauksiin!
  5. U

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    mut vois kanssa lisätä tänne, eli ikää 32v ja nyt menossa KP 5/25-32. lopetin pillereiden syönnin tammikuussa ja nyt 3 menkat takana, joista ensimmäset 2 kiertoa 25pv ja nyt viimeisin 32. seuraavaksi ootellaankin sitä ovista!
  6. U

    myöhäinen plussa

    Mullakin menossa jo KP 32/26-28, viimeksi tänään aamusta tein clearblue digi testin ja negaa näytti :( viime vkolla kun kuukautisten piti alkaa normikierron mukaan tissit oli arat ja vatsassa tuntui menkkaoireita ja älytön väsy, nyt menkkaoireet on melkein poistunut mutta pääkipua ja väsymystä...

Yhteistyössä