Hakutulokset

  1. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Heipat täältäkin! :wave: Vuosi tuli täyteen vajaa vko sitten ja juhlat vietettiin viime viikonloppuna. Kävelemään typy lähti pari viikkoa sitten ja nyt jo kävelee paljon enemmän mitä konttaa. Suloinen taapero, mihin se vauva katos??? :heart: Neuvolassa käytiin viime viikolla ja mitat 75cm...
  2. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Täällä ollaan :wave: ja juttuja kyllä käynyt lukemassa, mutta miten tuo kirjoittelu meinaa jäädä... :whistle: Tyttö jo viikon päästä 10kk! Hui, kuinka aika menee. Neuvolassa ei olla käyty eli mitoista ei tietoa, mutta omasta mielestä tunuu, että kasvanut on kovasti ja ainakin painoa tulee...
  3. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Tervehdys pitkästä aikaa! Tänne kuuluu pääasiassa hyvää :) Tyttö oli puoli vuotiaana n.8kg ja 66cm. Sopivan pyöreä typy. Hampaita ei vielä ole ja ei kyllä vielä ikenet edes pullota, mutta eiköhän ne sieltä vielä tule. Liikkumisesta. Eteenpäin ei pääse, mutta ympyrää pyörii ja...
  4. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Hyvää maanantaita mammat =) Korvien putsaamisesta. Eli korvia ei kannata mennä putsaamaan vanupuikoilla, ei vauvojen, eikä isompienkaan lasten. Työntää vain vaikun vielä syvemmälle ja tiukempaa korvaan. Itse joskus putsasin isomman tytön korvia ja sain kyllä noottia korvalääkäriltä, että ei...
  5. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Heipähei pitkästä aikaa täältäkin :wave: Hiljaista on täällä tosiaan ollut. Itsekin olen kyllä käynyt säännöllisesti lukemassa, mutta kirjoittelu vain jäänyt. Usein istun tyttö sylissä tässä koneella, niin ei viitsi alkaa yhdellä kädellä naputtelemaan. Meillä tuli viime viikolla 3kk...
  6. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Kiitos Sofi tästä pinosta :flower: Täällä myös mies osallistuu niin vauvan hoitoon kuin kotihommiinkin. Ei ole vielä pitänyt isyyslomaa, mutta on iltaisin paljon vauvan kanssa ja laittaa yleensä isommat lapset nukkumaan, kun vauva usein siihen aikaan rinnalla. Meillä on kyllä toistaiseksi...
  7. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Onnea taas vauvan saaneille! :flower: Ja hyvää uutta vuotta kaikille! :) Aika kuluu ja tyttö on tänään jo 3vkoa! Edelleen hyvin tyytyväinen tapaus, ei turhaan itkeskele ja ei vielä suurempia mahavaivojakaan tunnu olevan. Huolta aiheuttaa vähäinen painonnousu :( Onko muilla tällaista...
  8. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Paljon onnea nyyttinsä saaneille! Tulin toivottamaan kaikille oikein ihanaa ja rauhallista joulua :heart: Täällä arki sujuu vauvan kanssa ihanasti, vielä on niin tyytyväinen tyttö, että oikein jänskättää, että näinkö helposti ja hyvin kaikki voi sujua... Riisipuuro kiehuu ja joulupukkia...
  9. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Onnea taas vauvan saaneille! Täällä ollaan oltu jo kaksi yötä vauvan kanssa kotona ja tosi hyvin on lähtenyt kaikki sujumaan. Tyttö on aivan ihana :heart: Imetys sujuu ja yötkin mennyt mukavasti. Isommat sisarukset haluaa vuorotellen pitää sylissä. On tämä nyt ihanaa tämä vauva-arki :heart...
  10. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Nyytin hakumatkalla käyty! Meille syntyi tyttö 13.12 klo 9.00, mitat oli komeat 3980g ja 52cm. Viikkoja tuolloin 39+1. Nyt ihastellaan ja ihmetellään vauvaa jo kotona eli kaikki meni hyvin ja vointi molemmilla hyvä! Synnytyksestä myöhemmin enemmän. Tsemppiä vielä odottaville! Kyllä odotus...
  11. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Onnea vauvan saaneille! :flower: Taitaa olla jo aika monta kärsimätöntä mahakasta tässä pinossa, minä mukaanlukien :snotty: Julia, mä oon miettinyt ihan samaa, että kuinkahan onnistuis kunnon sisätutkimus, jos sais sillä tämän vaavin täältä tulemaan :D Miehellekin jo ehdotin, mutta...
  12. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Malttamaton, mulla ihan samoja fiilikisä kuin sullakin. Kun tuli ensimmäiset merkit siitä, että tämä vauva voisi syntyäkin joskus, niin iski ihan paniikki, että apua ei vielä, nytkö se tapahtuu, mä en kestä sitä kipua jne... No, väistämättä synnytys edessä ja selviäähän siitä, kun on kaksi...
  13. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Tupuna, olen kans ajatellut, että kylläpäs pino on hiljentynyt! Niin monella jo vauva sylissä, että on parempaakin tekmistä kuin pyöriä täällä juttuja lukemassa/kirjoittamassa :heart: Mulla on tämän aamun ollut jotenkin outo fiilis, että jokohan synnytys olisi lähellä... Voi tämä kyllä olla...
  14. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Onnea vauvan saaneille :flower: Tänne ei juuri mitään uutta eli yhtenä kappaleena edelleen. Yhtenä iltana supisteli pari tuntia säännöllisesti, vaikkakin kivuttomasti eli ehkä tämä vielä joskus syntyy... Sen jälkeen on alkanut vähän verinen limainen vuoto, joka toivottavasti myös enteilisi...
  15. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Huomenta =) Jokohan Rödluvanilla on vauva sylissä...? Onnea Sofi pienestä tytöstä :heart: Onko muilla lisääntynyt vuoto näin loppuraskaudessa? Mulla on nyt muutaman päivän ollut paljon enemmän kuin aikaisemmin valkovuotoa?, limaista aika vetistä vuotoa kuitenkin. Tänäänkin aamulla...
  16. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    ONNEA VAUVAN SAANEILLE! :flower: Täällä itsenäisyyspäivää vietetään lasten kanssa piparkakkutaloa tehden. Omassa olossa ei mitään uutta, ei mitään viitteitä siitä, että synnytys lähestyisi... Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
  17. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Onnittelut vauvansa saaneille! :flower: Nythän niitä alkaa syntyä, niin ettei perässä pysy! :heart: Voi, kun saisi jo oman vauvankin syliin... Kateellinen olen :ashamed: Eilen kävin neuvolassa ja siellä kaikki ok. Tosin kätilö arvioi vauvan käsituntumalla vähintään 3,5kg:ksi... Huh ja huoh...
  18. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Korkkaanpa minäkin joulukuun pinon ja suuri kiitos tosiaan minunkin puolestani Rödluvanille, kun olet jaksanut päivittää tietoja alusta lähtien. :flower: Omaa napaan ei mitään uutta. Lähes koko päivä oltiin perheen kesken liikenteessä, mm. joulumyyjäisissä ja elokuvissa ja sitten vielä...
  19. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Onnea Minsku :flower: Synnytyksen suunnittelusta. Täälläkään ei ole sen kummenpaa suunnitelmaa tehty. Ainut toive on, että jotain kivunlievitystä ehtisi saamaan. Molemmissa aikaisemmissa synnytyksissä olen ollut niin kipeä, että ei ole ollut toiveitakaan mihinkään suihkuun menemisestä tms...
  20. jouluvauva:)

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Hui, kun vauvat ovat säikäytelleet, onneksi kuitenkin kaikki hyvin, niin Annah, kuin Rödluvan. :heart: Juron-jaurella varmaan vauva jo sylissä, kuulumisia odotellessa... Itsellä iski eilen epätoivo, että ei tämä varmasti synny ennen joulua... Ne vähäisetkin supistukset kadonneet, eikä...

Yhteistyössä