Hakutulokset

  1. P

    Jos LA 28.9.12, saanko vanhan vai uuden äitiyspakkauksen?

    Tosiaan uudet tulevat jakoon vasta kun kaikki vanhat ovat menneet. Eli ei pysty varmasti sanomaan milloin vaihtuvat. Toivottavasti saat uuden, itse en ainakaan hirveän tyytyväinen ollut tuohon nykyiseen. :)
  2. P

    Esikoisen odottajia Jyväskylästä?

    Virvuli: tiistaina on vappu, mut miten oisko vaikka torstai tai perjantai aamu-/iltapäivä sopiva treffausajankohta? Ja tosiaan muutkin mukaan vaan jos pääsette! Meilläkin nuo Aventin pullot ja tutit käytössä, enkä vaihtaisi pois. Sairaalassa ainakin huomasi että sellasesta toisenlaisesta...
  3. P

    Esikoisen odottajia Jyväskylästä?

    Nemesiss: Älä ressaa maidontulosta! Itselläni ei rinnat kasvanu YHTÄÄN raskauden aikana ja pelkäsin ettei niihin maitoa tuukaan, mutta sitten sairaalassa ne pamahti täyteen! Yhdessä yössä kasvoi kuppikoko B:stä D:hen! Eli kannattaa sairaalaan ottaa sellaset imetysliivit mukaan, joissa on...
  4. P

    Esikoisen odottajia Jyväskylästä?

    Hei taas kaikille! Ja tsemppiä viimeisiin viikkoihin, teillä onkin jännittävät päivät edessä! :) Nemesiss: Ristiäiset meni hyvin, kiitos kysymästä! Pidettiin sekä kaste että juhla Palokan kirkolla, ni ei tarvinnut kenenkään kodin siivoamisesta yms. stressata. Tosin mies totesi kun tultiin...
  5. P

    Esikoisen odottajia Jyväskylästä?

    Nemesiss: Itse olen tuolta Etelä-Karjalasta Imatralta, mies on täällä Jyväskylässä syntyny ja asunu ennen kun 2008 muutettiin yhteiseen talouteen Helsinkiin töiden perässä. Jouluna 2010 mentiin naimisiin ja sitten ruvettiin etsimään ihan omaa asuntoa kun tuntui typerältä maksaa 45 neliön...
  6. P

    Esikoisen odottajia Jyväskylästä?

    Kiitos kivasta vastaanotosta. :) Pitääpä harrastaa koirabongausta lenkkien lomassa. :) Jyväskylä on kyllä kiva kaupunki, on vaan ollu totuttelemista kun ei ollu oikein entuudestaan lainkaan tuttu kaupunki. Mut nyt osaan jo ajaa kotoa neuvolaan ja kauppaan! :D En lukenu noita vanhempia...
  7. P

    Esikoisen odottajia Jyväskylästä?

    Täällä pian 25-vuotias kaksikuisen miehenalun äiti, toivottavasti huolitte joukkoon! :) Muutettiin vasta joulukuussa Helsingistä Jyväskylään niin tuttuja (varsinkaan lapsellisia) ei vielä hirveesti ole. Asutaan Mannilassa, pari kilsaa Palokankeskuksesta kaupunkiin päin. Käytiin meidän junnun...

Yhteistyössä