Hakutulokset

  1. T

    Oulunseudun odottajat 2012

    29+0...järkyttävää...saisko tän jotenki hidastukselle ku ei pysy mukana =D Tän kolmannen kohalla enää ookaan niin kiire =D
  2. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

    Heippa kaikille pitkästä aikaa =) Täällä maha kasvaa ja liikkeet on jo niin isoja et koko maha heiluu, ja ilmeisesti vielä paljon tilaa ku vaihtuu pitkin päivää eri puolille mahaa =) TYTTÖLUPAUS saatiin kesäkuun ultrassa joten kolmas prinsessa tähän perheeseen =) Tuosta epiduraalista sen...
  3. T

    Oulunseudun odottajat 2012

    Täällä ois yks mamma lisää listaan. LA 28.10 Kolmatta odotan ja tyttölupaus(kolmas tähän perheeseen =)) Niin ja olen 27v
  4. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Mies lähti la iltana kylille ja tuli vasta eilen illalla kottiin :( On niin huono omatunto siitäki ku lapset oli askarrellu kortit ja käyneet kyllä mieheni kans ostamassa lahjan ja kukkia ja kakun, mut oli niin paha mieli eilen etten saanu mitää aikaseks tehtyä lasten kans. Ärsyttää ku tän...
  5. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Täällä oli kamalin äitienpäivä ikinä...no jospa se siitä. Tosi epäarvostettu olo ja tuli itkusteltua koko päivä kotona. Vauva paukuttaa koko ajan enemmän massussa ja pikkhiljaa hankintojakin hommailtu. Uskomatonta että tänään jo rv 16+1
  6. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Mullakin tuntuu liikkeet enemmän oikeella puolella. Aamuisin ja iltaisin kans kohtu jotenki pinkeempi ja tunnistettavissa, vaikka onkin vähän makkaraa siinä päällä =D Töissä alkaa olla rankkaa ku on niin fyysistä, että iltasin repii sitten selkää ja massua. Mahan koosta on alettu tällä...
  7. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Täällä on heränny semmonen hormonihirviö, että välillä ihan hävettää. Mies saanu tuta mun raskausoireita :kieh: Yks aamu sain hillittömät raivarit ku mies oli syöny mun viimesen viilin...tuli ihan itku...joo tiedetään, mut ku SE OLI MUN VIIMENEN! Ja sit eräänä iltana seksin jälkeen sain...
  8. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Täällä kans aluksi oli kauheesti niitä raskausfinnejä otsassa ja selässä, mut kaik hävis onneksi =) Onks kukaan törmänny tähän ilomiöön ettei hiusvärit tartu??? Ilmeisesti hormonit vaikuttanu tämän päähän sillain et on hiukset niin hyvässä kunnossa ettei väritkään tartu...sama oma juurikasvu...
  9. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    POKS 14+0 =) Viikot menee kyl tosi nopeeta. Enää ois 5 viikkoo töitä ja sit pääsee kesälomaileen =) Muutto ois 1.6 joten ei se tekeminen lopu siihen ku työt loppuu, kamala epätoivo, että miten saa kaiken pakattua! Maha ilmeisesti kasvaa...paino ei ole noussut mutta housut ei mee enää...
  10. T

    Toisesta haaveilevat! :)

    Mun mielestäni kaksoisraskaus on periytyvää vain äidin puolelta...näin muistelen...
  11. T

    kauanko siittiöt voi elää???

    ykköseltä tuli vasta semmonen dokumentti ku Ihmisen kehon sisällä...tai joku sen tapanen =D No kuiteski, siinä kerrottiin et uusimpien tutkimusten mukaan siittiöt voivat elää jopa 5vrk munanjohtimessa...
  12. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Täällä olis yks lokakuinen kans =) LA 28.10, 27v, kolmas ja OYS
  13. T

    Sydänääniä

    Ihan mielenkiinnosta siis kyselen, että mites teillä on pitänyt paikkansa tämä uskomus että tytöillä korkeemmat sydänäänet (150 ylöspäin) kuin pojilla (150 alaspäin)? Itselläni kaks tytärtä joilla kummallakin pomppi sydänäänet odotusikana tosi korkeella 160 vähintään. Nyt kolmatta odotan ja...

Yhteistyössä