Hakutulokset

  1. H

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Minut voi poistaa listalta. Pienen sydän ei enää lyönytkään. Onnea kaikille muille omiin vaiheisiinne :heart: ”Hipaisi hiljaa enkelin siipi, kauneinta maailmassa näytti. Salaa sitten ovesta hiipi, enkelin oikeutta käytti. Nukkui pieni enkelin siipien suojaan ja lähti, nyt pikkuinen on...
  2. H

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Robina, ihania ultrakuulumisia :heart: Millyk mulla oli luget parin viikon ajan aamuin illoin. Ja niitä mielenailahteluita täälläkin..vissiin kuuluu asiaan..jotenki en osaa nauttia tästä raskaudesta kaikkien vastoinkäymisten jälkeen. Kaverit kun kyselleet laskettua aikaa, niin se on mulle...
  3. H

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Toive13 oon niin pahoillani. Ei tälläiseen löydy edes sanoja. Hirveästi voimia haluan sinulle lähettää. :heart:
  4. H

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Hirvee ahdistus iski viikinlopun aikana. Vauva on ollut se asia mitä ollaan haluttu enemmän kuin mitään viimest 3 vuotta, ja niin pohjalla käyty asian tiimoilta että ihan psykologin apuunkin turvauduttu matkan varrella. Nyt kuitenkin kun mahassa kaikkien vuosien jälkeen on uusi elämä, niin...
  5. H

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Ihanaa, monilla hyviä ultra kuulumisia :heart: Menin ja ostin angelsounds kotidopperin ja yllätyksekseni sain sydänäänet kuulumaan nyt jo (7+6). Kyllä tuli rauhallinen mieli kun kuunteli sydämentykytystä :heart: en voi vieläkään uskoa että mun mahassa asuu pieni tyyppi :) Väsymys on jotain...
  6. H

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Hei kaikille! Olen aikoinani kirjoitellut tuolla IVF hoitoja lapsettomille-palstalla, takana 3 vuotta lapsettomuutta 1.IVF hoitokierros jossa yksi tuoresiirto ja kolme passia. Saldona yksi keskenmeno viime keväänä jonka jälkeen jäimmekin tauolle. Syynä meidän lapsettomuuteen minun PCO. Kesän...
  7. H

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    HelgeR/ LA 24.7. /1.lapsi / 32v /Tays
  8. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Haikala Kiitos ihana :heart: en tikuttanut ovista kun mulla se PCO joka antaa vääriä ovisplussia muutenkin. Kyllä meillä on ollu ihan jäissä vauvahommat maaliskuusta asti ja tää tuli kyllä ihan puskista, varsinkin kun oltiin tuossa jo eronkin partaalla näiden hoitojen takia. Kyllä ne huolet...
  9. H

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Ultrassa käyty ja PIENEN SYDÄN LÖI!!! :) kaikki siis hyvin ja ehdin suotta hätääntyä siitä verenvuodosta. huh huh..kylläpä oli jännittävää, töistä oli pakko lähteä kesken päivän ultrattavaksi jotta pääsee epätietoisuudesta. Kylläpä oli mahtava tunne nähdä ensimmäistä kertaa elämässään oman...
  10. H

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    apuaaa...nyt tulee verta niin paljon että varasin yksityiseltä ultran..en kestä tätä epätietoisuutta maanantain ultraan asti. Oon jo valmiiks iteknyt silmät päästäni..
  11. H

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Heippa kaikille! Varovaisesti liityn tänne maanantaisen plussan jäljiltä. Takana on IVF hoitoja yksi hoitokierros jossa yksi tuoresiirto ja kolme PASsia, niiden tuloksena yksi keskenmeno/kohdunulkoinen viime keväältä. Ja nyt siis tämä luomuihme kun olemme olleet tauolla. Olen 32 vuotias ja...
  12. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hei! Tässä hoitotauolla ollaan oltu maaliskuisen keskenmenon jälkeen ja nyt sitten ihan puskista LUOMUPLUSSA! tärisen vieläkin enkä voi uskoa todeksi. Meillä oli tarkoitus aloittaa vuoden alusta toinen hoitokierros..elämä tosiaan yllättää!!
  13. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hei kaikille piiiitkästä aikaa :) nyt on taukoiltu puoli vuotta kohdunulkoisen jälkeen, on pohdittu myös parisuhteen jatkuvuutta, hoitojen jatkuvuutta, aivan kaikkea. Vielä mietitään hetki miten jatketaan, julkisella olisi paikka nyt ja voisin toiselle hoitokierrokselle lähteä seuraavasta...
  14. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Tulin tekemään nyt omanapaisen kirjoituksen, kun näyttää siltä että meidän parisuhde ei kestä tätä kriisiä. Ennen kuin ryhdyttiin kolme vuotta sitten yrittämään lasta, olin maailman onnellisin. Tämä kivinen tie on syönyt kaiken ja olen vain muisto tuosta iloisesta...
  15. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    aniraz mua itteeni harmittaa että aikanaan mentiin yksityiselle. Ollaan maksettu ittemme kipeiksi ja nyt julkiselle siirryttäessä meitä silti tutkittu ENEMMÄN. Oisin yksityisellä luullut saavani hoitoa koko rahan edestä, mutta kun en ensikertalaisena osannut vaatia tarpeeksi kokeita yms niin ei...
  16. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    kiva kuulla susta aniraz. Uskon että toivonkipinä sullekin vielä löytyy uudelleen, ei ehkä samanlaisena kun ekalla hoidolla, mutta itsekin luulen että kun hoidot taas syksymmällä starttaa niin pakostikin toiveet siinä samalla herää. Ei kai tätä muuten tekisi? Totta kylläkin on että jonkinlainen...
  17. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    ambrosio, Tähtitomu ja Nannukka nyt kyllä yhdyn kans valitettavasti tuohon samaan, meillä kans vähän ongelmaa miehen kanssa. Tuntuu että on kovin välinpitämätön asiaa kohtaan ja kaikkea sitä kohtaan mitä minä käyn läpi. Mä tahtoisin että mies olis oma-aloitteisesti enemmän mukana ja ITSE...
  18. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tervetuloa Haperotta ja Tuija86 Nannukka ja Haikala, onnea kyytiläisistä! :heart: tsemppiä piinapäiviin ja toivotaan parasta :)
  19. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Haikala tsemppiä huomiselle!! Toivottavasti saatte hyvän saaliin :) Tule sitten kertomaan heti miten meni. toivounelma Avalla lääkäri totes ensimmäisten ultrien aikaan että mulla on PCO, ei sitä millään verikokeilla ole diagnosoitu. Siis se on outoa, nyt kun asiaa olen enemmän miettinyt että...
  20. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Krish73 tervetuloa tännekin kirjoittelemaan! Pääsitkö siirtoon? Nannukka81 voi kumpa pääsisit siirtoon tiistaina! Ja toivottavasti koko syksyä ei tarvitsisi edes miettiä vaan tästä nyt tärppäisi! Nyt olisi jo teidän vuoro :heart: Julkisen suunnittelukäynnillä nyt käyty. Lyhyt kaava muuttuu...

Yhteistyössä