Hakutulokset

  1. S

    mies ei halua synnytykseen

    Itselläni on sama tilanne, mies sanoi ettei halua tulla synnytykseen mukaan. En edes ajatellut asiaa sen kummemmin vaan totesin, että pyydän sitten parhaan ystäväni mukaan (jolla kokemusta muutenkin synnytyksestä ja opiskee kätilöksi). En ole osannut loukkaantua asiasta. Synnytys on kuitenkin...
  2. S

    tyttöjen nimiä S-kirjaimella

    SELMA.
  3. S

    paniikkihäiriö

    Kannattaa hakee lääkitys. Turha kärsiä siit vaivast, ku on keksitty helpotustakin. Aluks yritin ite ol mahollisimman kauan ilman lääkityst mut sit alko jo kärsiin elämänlaatu niin hankin lääkkeet.
  4. S

    lyhyt kierto

    Minulle gyne sanoi, että niukka vuoto johtuu yleensä ohuesta limakalvosta joka saattaaolla yksi syy siihen ettei raskaudu, koska alkio ei pysty silloin kiinnittymään kohtuun. itse ajoittain kärsin niukoista menkoista, mutta viime aikoina vuoto on ollut "normaalia" ja ultrassa limis oli 10mm eli...
  5. S

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    eli täällä "ilmoittautuu" vm-69 oleva kahden lapsen -00 ja -03 äiti mukaan kuumeilemaan. Toipumassa parhaillaan kohdunulkoisesta... mutta vaikka hiukan pelottaa niin kyllä se uusi yritys jo kummittelee mielessä :) Ehkäpä täältä saa positiivisia tuulia ajatuksiin!
  6. S

    kohdunulkoinen raskaus

    Täällä toinen tuore tapaus... Viime viikolla jouduin minäkin leikkaukseen kipujen takia. Rv oli arviolta 9. Alusta asti oli tunne ettei kaikki ollut niin kuin pitäisi, joten sen takia en uskaltanut hirveästi vielä iloita koko raskaudesta. Nyt on tuntemukset sekavat...minultakin jouduttiin...
  7. S

    Pino myös kasikakkosille:)

    :wave: Kirkkonummi ja poika kohta 3kk :)
  8. S

    EI TOSIKOILLE

    Miksi mulle on tullut finnejä, vaikka täytän 41v seuraavaksi. Ihoa myös kiristää ja tuskanhiki valuu pitkin kehoa?
  9. S

    Onko tämä normaalia kehitystä

    Erityislapsen äitinä toteaisin, että suhtaudu vain lapseen ihan samalla tavalla kuin kehen tahansa muuhun lapseen. Jos hänellä on jokin kehityshäiriö, se on varmasti huomattu neuvolassa. Jos asia on vanhemmille uusi ja he eivät kenties ole sitä vielä mielessään tarpeeksi käsitelleet, eivät he...
  10. S

    yksinhuoltajan arki

    Olen tulossa yksinhuoltajaksi. Lapsen isa, joka ei haluaisi erota minusta, pelottelee minua tulevasta arjesta. Kahdeksantuntisista tyopaivista, yksinaisyydesta kun kaikki pitaa tehda yksin, vasymyksesta, siita, etta lapsesta tulee hullu, kun on vain aidin kanssa (vaikkakin tulee menemaan...
  11. S

    Minkä nimisiä lapsia?

    Eemeli Pyry Juhani Emmi Iida Aurora
  12. S

    Hyvä syöttötuoli?

    me saatiin tripp trapp ilmaiseks ja hyvä on ollut! itte en raaskis ostaa, mut hyvä näin :)

Yhteistyössä