Hakutulokset

  1. K

    4 vuotiaan esikoisen mustasukkaisuus vauvaa kohtaan

    eli esikoinen 4v ja vauva 2kk tähän asti ei ole ollut oikeastaan mitään mustasukkaisuus "oireita", toki on ollut huomionkipeä ja isän työpäivän jälkeen on ollut kiukuttelua, mutta kohdistunut siis vanhempiin, vauva on ollut vaan ihana ja sitä on ollut kiva silitellä ja sille on ollut mukava...
  2. K

    Montako timanttia vihkisormuksessanne on?

    3 timanttia, 2 lasta, mutta en tiedä onko lapsiluku vielä täynnä...
  3. K

    esikoisen mustasukkaisuudesta....

    eli esikoinen 4v ja vauva 2kk tähän asti ei ole ollut oikeastaan mitään mustasukkaisuus "oireita", toki on ollut huomionkipeä ja isän työpäivän jälkeen on ollut kiukuttelua, mutta kohdistunut siis vanhempiin, vauva on ollut vaan ihana ja sitä on ollut kiva silitellä ja sille on ollut mukava...
  4. K

    G: Suosikkisi ja inhokkisi vuonna 2011 syntyneiden TO10-listan ensimmäisistä etunimistä?

    suosikit: Sofia, Venla, Aada, Emilia, Siiri Elias, Aleksi, ja voisin antaa lapselleni, koska nimeä miettiessä en lue listoja, enkä mieti onko yleinen vai ei...
  5. K

    miten muut pikkuvauvojen äidit ehtii ja jaksaa kaikkea...

    ootko kokeillu kantoliinaa? hyvällä omalla tunnolla välillä löysäilypäiviä yökkärissä kotona ja vauvasta nauttimista, välillä päätät jo edellisenä iltana, että huomenna ulos heti aamusta! mutta kyllä se esikoisen kanssa vähän tuommosta tuppas olemaan :D
  6. K

    G: lapsiperheen asuinneliöt?

    2+2 ja 101neliötä, mahduttaisiin toistaiseksi pienempäänkin, mutta kunhan lapset kasvaa, niin ihan kiva, että on sitten molemmille omat huoneet.
  7. K

    Mitä ajattelisit tällaisesta pph.sta?

    kyllä mun mielestä kävely on järkevämpää ulkoilua, kuin hiekkalaatikolla istuminen! ja mistä ap tietää, etteivät käy puistossa? meidänkin (4v ja vauva) ulkoilut useimmiten kävelylenkki, kun ei omaa pihaa ole ja lähimpään leikkipuistoon (josta löytyy vain keinu ja hiekkalaatikko...) on 2km...
  8. K

    Peräkammarin pojat... miksi niitä tulee?

    on... tiedän 2 naista (yli 40v) jotka asuvat lapsuuden kodissa äidin kanssa...
  9. K

    Onko teillä muilla äideillä vessarauha?

    meillä yleensäkin käydään ovet auki vessassa, ei lapsi mukaan oo tullu enää pitkään aikaan, mutta saattaa tulla oven viereen höpisemään ja kyselemään, nykyään yleensä sanon, että olen vessassa ja pitää antaa vessarauha, jolloin lähtee leikkimään/touhuamaan muuta...
  10. K

    Älkää tehkö näin-ketju

    älä lue tätä ketjua, kun vauva yrittää nukkua sylissä... nauran vedet silmissä täällä!
  11. K

    ihana rauha ja hiljasuus

    pyysin miestä käymään kaupassa ja se yllätti ja nappas myös lapsen mukaansa! ihanaa istua hetki yksin kotona ja nauttia hiljasuudesta!
  12. K

    G: Mitä odotat eniten juuri nyt?

    synnytystä...
  13. K

    Minkälainen oli teidän 18-v päivä?

    mulla oli silmätulehdus ja korvatulehdus, antibioottikuuri päällä, joten aika ankeasti kotona sairastaen sujui....
  14. K

    Kuinka kauan napatyngän pitäisi pysyä paikoillaan?

    sama... en tosiaan edes muista milloin esikoiselta se lähti ja eikä mitään muistikuvaa sen putsaamisesta, tosin ei oo ainut (epämiellyttävä) asia minkä oon autuaasti unohtanut vauva-ajoista...
  15. K

    Miten kävisi jos teidän perheestä loppuisi työt?

    no eipä meidän elämä siitä juurikaan muuttuisi... ei ne suuret tulot vaan pienet menot ;)
  16. K

    Terkka ja neuvolalääkäri käskivät pitää 8 kk vanhalle unikoulun

    meillä isin pitämä unikoulu (muistaakseni juuri tuossa 8kk iässä) meni todella helpolla, kaksi yötä taisi riittää, nopeasti tajusi, ettei maitoa enää tule yöllä ja alkoi yöt sujua paremmin, eli kyllä mä ainakin kannustaisin kokeilemaan, jos tosiaan oot jo aivan väsynyt noihin heräilyihin!
  17. K

    MITÄ SYÖT tänään?

    aamulla söin jukurttia ja banaanin, lounaaksi jauhelihapihvejä ja varmaan makaroonia välipalaksi omatekoista sämpylää ja päivälliseksi omatekoisia hampurilaisia, noista pihveistä ja sämpylöistä iltapalaksi....? jotain :D
  18. K

    Oon paska mutsi. Kivittäkää.

    mä oon sit vissiin extra paska mutsi, kun en edes pode huonoa omaatuntoa tollasista päivistä.... :D

Yhteistyössä