Hakutulokset

  1. Ä

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Mulla on aiempien raskauksien aikaan muistaakseni kuunneltu ekalla neuvolakäynnillä sydänääniä. Kävin just tuolla facen puolella, mutta taitaa nyt mulla se temppuilla, kun iso osa kommenteista ei näkynyt. Pitää kokeilla myöhemmin uudelleen. Tänään tuntui ensimmäinen häivähdys pahasta...
  2. Ä

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Eufemialle :hug: Epävarmuudessa on piinallista elää! Minua myös kiinostaisi fb-ryhmä. Laittelen Sussulle kaveripyyntöä. Eikös sen ryhmän saa tehtyä niin, että se ei näy ulkopuolisille ollenkaan?
  3. Ä

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Tsemppiä Liinalotalle :hug: Tässä minun tiedot listaan oikeassa järjestyksessä: la 19.4 Älhoo/28/4./PKSSK
  4. Ä

    Menkkamaista kipuilua

    Ihan normaalia on. Älä huoli! :)
  5. Ä

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Heipä hei! Minäkin voisin liittyä joukkoon: la 19.4 / 4. lapsi / 28v. / PKSSK. Aiemmat lapset ovat -03, -04 ja -06 syntyneet. Tuleva lapsi on siis minulle neljäs, mutta miehelle ensimmäinen. Rv:t taitavat olla nyt 5+2. Oireita on ollut jonkun verran. Pissalla saa ravata, väsyttää ja...
  6. Ä

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    No ei tärpännyt tässä kierrossa. Aamulla testi nega ja menkatkin alkoi aamupäivällä. :headwall: En kyllä taida jaksaa tässä kierrossa mitään oviksia tikutella vaan keskityn nauttimaan kesästä. Oon kyllä ollut tänään äkänen ku ampiainen... Mut kyllä se siitä taas :)
  7. Ä

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Marlin: Paljon onnea plussasta! :heart: Just meinasin tulla tänne kyselemään, että joko siellä on testailtu. Meillä taitaa muuten olla melkein samat dpo:t. Mikä testi sulla oli käytössä? Itse ajattelin testata taas huomenna. Toissapäivänä piti jo hätäillä ja testata (vieläpä iltapissasta)...
  8. Ä

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Mulla tarkastettiin poiston yhteydessä kohtu ja munasarjat ultralla. Tai siis oikeastaan kierukka poistettiin samalla, kun tarkistettiin, että kaikki kunnossa. Reilu viisi vuotta sitten löytyi kohdunkaulansyövän esiaste ja muutokset poistettiin. Nyt oli siis viimeinen seurantakäynti asian...
  9. Ä

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Marlin ja lauwra: Halauksia sinne harmistuksiin. : / Toivotaan uudelle kierrolle tärppionnea! Mulla eilen illalla ovistestiin tuli vahvempi viiva kuin kertaakaan aikaisemmin. Ihan melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Ja tänä aamuna oli taas vaaleampi. Voiskohan se jo olla plussa? Taidan...
  10. Ä

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Niin, miten kävi Marlin? :) lauwra: Onko ollut mitään oireita? Mulla pitäisi olla ovulaatio joskus tämän viikon aikaan varmaan. Oon nyt ovistikkuillut vuotojen loppumisen jälkeen eikä ole vääriä positiivisia tuloksia tullut rakkulaisista muniksista huolimatta. Nyt on menossa kp 11/27-35.
  11. Ä

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Täällä odotellaan edelleenkin vuodon loppumista. |O Ensin oli ilmeisesti kierukan poiston jälkeinen tyhjennysvuoto, sitten oli vuodoton päivä ja menkat alkoivat. Verenhukkahan tässä kohta tulee. No jospa sitä ensi viikolla pääsisi tositoimiin.
  12. Ä

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Maria1974: Voi, pidetään peukkuja, että haamut lähtisivät vahvistumaan. :) Täällä pitäisi olla tänään viimeinen vuotopäivä. Jos siis menee niinkuin aikaan ennen kierukkaa. Kyllä on paivät kuluneet niin hitaasti, että ei mitään järkeä. Minulla kierukan aikaankin tuli vuodot, mutta vaan...
  13. Ä

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Heipä hei! Liityn joukon jatkoksi, niin ei tarvitse yksinään jännäillä. Olen siis 28-vuotias kolmen lapsen äiti. Hormonikierukka poistettiin 3.5 ja eilen aloin vuotaa kuin pistetty sika. Raskaus- ja ovistestit on jo tilattuna. Aiempia lapsia yrittässä en ole ovistesteihin turvautunut...

Yhteistyössä