Hakutulokset

  1. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Hei Pinsuli, älä nyt. :) Sehän on vain ihana asia, että imetys onnistuu. Tuli vain niin haikea olo, kun kuvittelin tilanteen, jossa oma poikanikin olisi rinnalla... Olen kateellinen, mutta myös iloinen puolestasi. :) Kiitos kaikille lohduttavista sanoista! :hug:
  2. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Voi, kun mulla tulee ihan itku, kun luen täältä, miten esim. Pinsulin poika on tyytyväinen tissillä. Meillä kun ei imetys onnistunut. Mulla alkoi vasta kolmantena päivänä sektion jälkeen nousta maitoa, vaikka kuinka yritettiin poikaa tissille joka välissä ja vaikka yritettiin...
  3. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Tsemppiä Zarix! Pian on sinullakin pikku-nyytti sylissäsi! :) Jaksamisia ja tsempityksiä myös muille, joilla on H-hetki lähellä! Meidän poitsu on nyt 2½ viikkoa vanha, ja huutaa päivät ja yöt läpeensä. Oireiden perusteella veikkaan refluksia. Ainakaan tämä ei ole tyypillistä...
  4. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Oi, paljon paljon onnea Pinsulille! Vihdoinkin sait pienen syliin! :heart:
  5. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Paljon onnea vauvan saaneille! :heart: Onkohan Pinsuli vihdoinkin synnyttämässä, kun on niin hiljainen nyt ollut? ;) Täällä jännätään!!! :D
  6. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Vaatetuksesta tuli mieleen, että itse olin varautunut 56-kokoisilla vaatteilla aika hyvin, ja 50-kokoisia bodyja oli vain 2 kpl. Meidän kohdalla ainakin noita 50-kokoisia vaatteita olisi saanut olla reilusti enemmän. Meidän poika hukkuu 56-kokoisiin vaatteisiin. No, olihan hän syntyessäänkin...
  7. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Nyt täytyy tulla kyllä Pinsulille lähettämään kaikki tsempit, että saisit pikkuisen pian syliin! Oot mun kans yhessä jaksanut kärvistellä jo niin varhaisessa vaiheessa ja itse pääsin tuskistani kuitenki jo rv 38+3, ja sinä edelleen yhtenä kappaleena... Paljon jaksamisia ja peukkuja, että...
  8. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Paljon onnea kaikille vauvautuneille, Ooasikselle, Kazzielle, Lynetelle, Santulle, Filuurille ja olikos niitä muita...? :heart: Katsoin, että Ooasis on merkinnyt synnytyssairaalaksi Kpks:n? Taidettiin olla samaan aikaan siellä? Itse menin sinne 21.12 ja pääsin 1.1 pois. Kurja, että sinulle...
  9. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Onnea Hennu86! Meille syntyi eilen 26.12 pikku-herra. Oon tosiaan jo viikon maannut sairaalassa rajujen raskausmyrkytysoireiden takia, ja 25.12 oli tarkoitus alkaa pikkuhiljaa kypsyttelemään paikkoja cytotecillä. Tarkoitus oli, että vauva syntyisi n. viikon kuluttua, mutta mulla alkoikin...
  10. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Tää joutu sairaalaan. Toinen silmä ollu jo viikon sumeampi, ja päätä on särkeny ja huimannu. Pissa oli eilen neuvolassa puhdas, verikokeet oli äsken ok, mutta nyt yllärinä sitten pissassa olikin vähän proteiinia. Sitä nyt sitten seurataan. Joulu menee sairaalassa.. :( vauvalla kuitenkin kaikki...
  11. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Paljon onnea LeenaT ja nöpö80 pienistä nyyteistä! :heart: Täällä ollaan vieläkin kasassa, eikä ne maanantaiset supistukset ole takaisin tulleet. En jaksa enää. Mulla on niin kamala olo. Päätä särkee, huimaa, paleltaa, hikoiluttaa, toinen silmä on edelleen sumeampi, veto on pois, verenpaineet...
  12. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Paljon onnea Elviidalle pikku prinsessasta! :heart: Pinsulin huolet tuntuvat niin tutuilta mullakin! Sen takia lähdettiinkin reilu viikko sitten synnärille, kun sain ihan paniikkikohtauksen, kun poika ei liikkunut, vaikka kuinka tökin sitä ja yritin herätellä sokerilla. Raskaus tekee hulluksi...
  13. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Kiitos tsempeistä, mutta vielä ollaan kasassa. Höh! :D Supistelut jatkuivat vielä klo 11 asti, eli 8 tuntia sitä kesti, mutta sitten rauhoittui, ja nyt tulee enää silloin tällöin. Toivottavasti ei ensi yönä synny. Varasin itselleni ajan optikolle huomisaamuksi, kun lauantaina sumeni näkö...
  14. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Täällä on koko yö valvottu. Kipeitä supistuksia tullut säännöllisesti 3-10 minuutin välein klo 3 lähtien. Hirvittävä päänsärky ja pahoinvointi iski myös. Kävellessä huimaa. Mutta ei ole vielä niin kipeitä supistuksia, etteikö pärjäis. Otin panadolia ja soitin synnärille, ja sieltä toivottivat...
  15. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Voi Pinsuli, kuinka samoilla fiiliksillä täälläkin ollaan! Ei ole yhtään mitään tekemistä, koko ajan vain odotan, milloin voi lähteä sairaalaan. Öisin en enää nuku juuri ollenkaan, pyörin vain ja odotan. Aamusta sitten nukahdan ja nukun melkein koko päivän. Nytkin vasta heräsin äsken. Sen verran...
  16. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Neuvolassa käyty. Todettiin, että sais poika syntyä jo. Jos ei viikon-parin päästä ala syntymään, niin saan lähetteen synnärille tarkempaan kokoarvioon. Neukkatäti totesi, että ei ole inhimillistä, jos joudun yli 3,5 kiloisen synnyttämään, että synnytys täytyy käynnistää jos synnärilläkin...
  17. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Kamala, mitä Zarix joutuu vielä kokea ennen laskettua aikaa... :( Kunpa se olisi vain miehesi "viime hetken" paniikkia tai hormoniheilahteluja tai jotain, ja kaikki lähtisi sujumaan hyvin, kun vauva syntyy! Tuli kyllä oikeasti paha mieli puolestasi... Voimia! :hug: Viime yönä taisin kokea...
  18. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Vilipi, mullakin oli rv 28-31 aikoihin semmoista närästystä, että jouduin käydä oksentamassa. Tai oikeastaan se ei edes tuntunut närästykseltä, vaan lähinnä joku juttu ärsytti ylävatsassa, ja vasta oksentaessa tajusin, että kyllä siinä sitä polttelevaa/kiehuvaa mahahappoa on. Niihin aikoihin...
  19. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Oon kyllä kade Adoralle! Ihanan hyvinvoivalta kyllä kuulostat! :) Kazzielle ja Pinsulille kans tsemppejä, kiva kun en ole ainut kärvistelijä! Sen lisäksi, että fyysinen olo on kamala, niin henkinenkin paha olo nosti nyt illalla päätään, huolen merkeissä. Käytiin käyrissä, kun en ollut 1½...
  20. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Huomenna poksuu 36!!! Sais tulla jo pois, ainakin viikon päästä, kun täysiaikaisuus on saavutettu... Mulla on kaikin puolin jo niin tukala ja paha olo, että en tiiä, miten muka jaksaisin tammikuuhun. Oon mm. koko raskauden kärsinyt närästyksestä, johon on tähän asti auttanut rennie. Mutta nyt...

Yhteistyössä