Hakutulokset

  1. K

    Luonnossa;)

    Kaunis torstaipäivä ja sain viestin puhelimeeni töihin sirpalta, kysyi miten miltä iltapäivä näyttää, pystynkö irtautumaan.. Kova kiire töissä mutta päätin silti irtaantua ja lähteä tapaamaan sirpaa. Sirpa jo odottikin sovitulla tapaamispaikalla,toin kahvit tullessani. Halattiin suudeltiin ja...
  2. K

    Me toiset naiset

    Huomenta vaan! Kertokaahan mulle mitä on oikeasti rakentaa uusioperhettä missä 5 lasta? Olisi kiva tietää miten tuo onnistuu ja entä käytännön järjestelyt? Syyttäminen puolin ja toisin on turhaa,se ei vie asiaa eteenpäin vaan taaksepäin ja rajusti. Jos toinen on sitä mieltä että haluaa...
  3. K

    Haaveiluako..?

    Onko näin että monet teistä naisista haluaisivat salaista seuraa? Moniko toteuttanut? Varmasti tämä ketju ei tänne kuulu,mutta toivottavasti saadaan keskustelua aikaiseksi;) Itse haaveilen ns.salaseuralaisesta jonka kanssa saisi sellaisen vakituisen salasuhteen. Tiedä mahdanko olla oikeassa...
  4. K

    Tapahtui tosielämässä muutama viikkoa sitten.

    Olin jo kuukauden ajan chattaillut ja viestitellyt eroamassa olevan naisen kanssa,löysin hänet netistä nimeltä mainitsemattomalta sivuilta. Ihana nainen kerta kaikkiaan. Vihdoin hänen saavuttua suomeen,aloimme sopia treffejä nähdäksemme toisemme. Meni muutama päivä ennen kuin aikataulumme...
  5. K

    itsetyydytys autossa/autoa ajaessa?

    Kokemuksia kyseisestä asiasta?Moniko nainen harrastaa itsetyydytystä autoa ajaessa/liikennevaloissa? Mitä olisitte mieltä jos perustettaisiin seksi-kerho jossa halukkaat voisivat tavata ja keskustella kaikesta seksiin liittyvästä? T.Kasper

Yhteistyössä