Hakutulokset

  1. N

    Suosittele allergialääkäriä pkseudulta!

    Siis.... onko tiedossa/kokemuksia hyvästä allergia/lastenlääkäristä pkseudulla? Hki, Espoo, Vantaa, kaikki käy! Kiitos jo etukäteen vastanneille=)
  2. N

    Suositelkaas..

    hyvää itseruskettavaa voidetta?????? Tänks =)
  3. N

    allergiatestit...?

    Onko kenelläkään prick ja rast testit näyttäneet "negatiivista", vaikka olisi ollut allergiaa? Meille kaikki testit normaalia (paitsi yleinen atopia arvo) ja nyt sitten vielä avoimeen maitoaltistukseen meno.. Minun dieeteillä (maito,muna, sitr.hed. soija ym. allergisoivat) pojan olo kohentunut...
  4. N

    vesirokosta..apua

    voiko vesirokon rakkulat tulla kuinka suuriksi
  5. N

    Lappilaisten CP-lasten vanhemmille oma yhteisö netissä!

    Nyt kaikki lappilaiset cp-lasten vanhemmat vaihtamaan kokemuksia ja ntamaan vertaistukea! Olen perustanut oman suljetun yhteisön: http://groups.msn.com/LapinCP-lapset
  6. N

    Iiiiks...

    Apua, onko normaalia.. Mulla on rv 13+2 ja äsken kun kävin pissillä, niin pyyhkiessä paperiin tuli verta, hyvin vähän, mutta tuli kuitenkin. Mitä pitäisi tehdä, onko syytä huoleen??
  7. N

    Lennän, lennän..

    Onko kenelläkään kokemuksia Finnairin järjestämästä lentopelkokurssi-viikonlopusta??? Jos on, niin kuulisin enemmän kuin mielelläni! Miehen kanssa rakastetaan matkustamista, ollaan paljon autoiltu euroopassa (lentopelon vuoksi) ja nyt ollaan aateltu tätä mahdollisuutta. Olisi vain mukava kuulla...
  8. N

    Oliko se nyt niin..

    ..että D-vitamiini tippoja voi lakata antamasta lapselle joka on 2-v???
  9. N

    2,5 v. vatsa kokoajan kovana

    Hei, tytär 2,5 v, vatsa aivan hirveän kovana kokoajan. Levolac ja vatsaa löysentävät ruuat eivät auta. Mikä avuksi?
  10. N

    tätä ei voi muualla ääneen sanoa (yksimielisyys hoidoissa)

    Niin kauhealle kun se kuulostaakin, niin meillä mieheni kanssa on kauheat ristiriidat...hoidoista, ajankohtaisuudesta, tulevista suunnitelmista. Tää juttu tuli aivan nurkantakaa...suunniteltiin, otettiin asioista selvää ja nyt löi sitten jarrut pohjaan. Antoi olettaa, mutta ei sitten lopulta...
  11. N

    leikkikaveria

    Löytyykö meidän kohta 6 vuotiaalle pojalla leikkikaveria espoosta? Meillä lisäksi 3 vuotias tyttö ja pieni vauva. s.postini on j.gul@netti.fi
  12. N

    Clomeista hiustenlähtöä?

    Onko kukaan clomeja popsiva huomannut hiustenlähtöön viittaavia oireita? Itse syön clomeja puuttuviin kuukautisiin. Poden PCOta ja siksi kuukautisia, eikä sitä kautta ovistakaan tule omin voimin. Clomiannoksena on yksi tbl/vrk kp 3-7. Tietysti tuo hiustenlähtö voi johtua PCOstakin, mutta koska...
  13. N

    Down hoitotuista

    Saimme päätöksen hoitotuesta, joka oli yllättäen alennettu eli vajaat 80 euroa/kk. Down vauvamme on muuten terve, mutta olen lukenut että jotkut ovat saanneet korotettua hoitotukea heti. Ja mielestäni meidän kuuluisi saada korotettua, kun esim. allergiset lapsetkin saavat hoitotukea. Eihän tämä...
  14. N

    Raaskinko palata töihin?!

    Poitsu täyttää joulukuussa 2v. Mies patistelee syksyllä (syyskuu) töihin ja sen olen jo ilmoittanut töihinkin, päiväkotipaikkahakemus on jo lähetetty, mutta... Probleema on se, että mielialani töihinpaluusta vaihtelevat lähes päivittäin. Toisinaan tuntuu, että kivahan se olisi palata...
  15. N

    km:n jälkeen raskaaksi

    Km:sta kulunut kuukausi. Tänään tein positiivisen testin. En uskalla vielä iloita. Yhtään menkkoja ei ehtinyt tulla vielä...Kellään kokemusta?Miten on raskaus jatkunut teillä?
  16. N

    Ohrapuuron jämä

    Keitin vauvalle ohrapuuroa. Ja tapani mukaan hirveät määrät... Mitä mä loihtisin tosta lopusta? Siis veteen keitetty...
  17. N

    icmeler

    Me ollaan toukokuussa lähdössä kahden pienen lapsen kanssa icmeleriin, eli millainen paikka se on noissa olosuhteissa, ja onko mitään erityistä huomioitavaa? Ja minkä ikäisille Marmariksen vesipuistoja voi ajatella?
  18. N

    Mitä tehdä?!

    Sain tänään selville. että mieheni on tekstitellyt erään tytön kanssa jo neljä kuukautta.. Mistä on ollut kyse, sitä en tiedä, mutta vilkas mielikuvitus tekee taas tepposet.. "Puhelinchatti" on käynnissä viikonloppusin, iltaisin, kun itse olen jo mennyt nukkumaan. Viimeissin viesti kuului:"...
  19. N

    Helmi -06

    Elikkäs, jos joku muukin meinaa putkauttaa pienokaisen maailmaan helmikuussa niin olis sangen mukava vaihtaa kuulumisia välillä!? Ponnistuspaikkana meillä Lappeenranta! Itse olen 25v, ja vasta Joutsenoon muuttanut, joten mitä lähempää, sitä parempi! Ei oikein vielä noita tuttuja ole täällä...
  20. N

    Miten auttaa koejännittäjää?

    Neljäsluokkalainen lapseni osaa kotona kouluasiat oikein hyvin, mutta tekee hassuja, turhia virheitä kokeessa, koska sanoo jännittävänsä kauheasti. Miten lasta voisi auttaa?

Yhteistyössä