Hakutulokset

  1. I

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Heipat! Eksyimpä pitkästä aikaa tännekkin. Ja tunnuksetkin näköjään vielä pelaavat. Aika tosiaan menee nopeaan, lapset kasvaa. Mun esikoinen on pian 6-v ja aloittaa syksyllä eskarin. Jätkäkin jo kerhoa talven ajan käynyt ja on kyllä tomera ja touhukas poika. Meille odotetaan kolmatta, la...
  2. I

    Helmitaaperot -09 ~lokakuussa 2010~

    Onnea Kvartti! Pur jaksuja pienten kanssa!:hug: taaperot kiva kuulla teidän kuulumisia! HM kokeile mallasuutetta. Käytin tuota meidän typyllä ja hyvin toimi. Saa apteekista. Ja pikkupojun unenlahjoja edelleen täällä ihmettelen.. siis onko tuollaisia vauvoja tosiaankin...
  3. I

    Helmitaaperot -09 ~syyskuussa 2010~

    No johan täällä nyt oikein vauvabuumia havaittavissa:D Onnea valtavasti kaikille raskautuneille! Oon ihan kade kun meillä ei voi edes vahinkoa käydä.. vaikka ehkäpä hyvä niin.:whistle: Onneksi meillä on lähipiiriin tulossa kevään mittaan kaksikin uutta tulokasta niin voin sitten niitä...
  4. I

    Helmitaaperot -09 ~syyskuussa 2010~

    Toukka voi kuinka ihanaa:D, onnea matkaan! Mulla on nyt syysväsy ihan pahimmoillaan päällä. Ei jaksais yhtään mitään. Ja itse silti yksin pakko pyörittää koko sirkus. Tuntuu nyt vaan niin raskaalta. Ja lapset tietty riehuu ja tekee kaikki tihutyöt niin että pinnaa kiristää oikein...
  5. I

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    Siniraita :hug: minäkin kyyneleet silmissä kirjoitustasi luin. Olen myös aivan sanaton. Hienoa kuitenkin että asiat jo paremmin. :hug::hug:
  6. I

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    voi Glow :hug: :hug:
  7. I

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    kengät tänään justiin ostin pojalle goretex lenkkarit syksyksi. Niissä on vähän varttakin. Meillä kun on pihassa nurmikko joka on aina kostea niin nuo pitää jalat kuivina eikä aina tarvi laittaa kumppareita. Sitten löytyy kyllä jotain tytön vanhoja kenkiä talveksi kuten vuorelliset kumpparit...
  8. I

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    jaahas että tämmönen palsta.. osaankohan tätä käyttää:confused: kesä meni ja syksy ovella, ihanaa! Vaikka en mä kyllä sateestakaan tykkää jos aina vettä vihmoo. Sadepäivinä ollaan enimmäkseen ihan sisällä, koitetaan jotain kivaa keksiä. Leivotaan, pelataan pelejä esim. keilapeliä, ja...
  9. I

    Helmitaaperot ~heinäkuussa 2010~

    kisak uu, onnea ihmeestä! :heart: Niitäkin välillä tapahtuu. Saako udella mikä teillä syynä että esikko hoidoilla tehty? Meillä tämä kakkonen sai alkunsa hoidoilla. Meissä on molemmissa vikaa. HM kyllä mä sinuna veisin tyttösen hoitoon jos kerta mukava paikka löytyy. Helpottaa kovasti...
  10. I

    Helmitaaperot ~kesäkuussa 2010~

    HM :hug: :hug: :hug: jaksuja ihan hirmusti!! Pieni mies on siellä hyvässä hoidossa, vaikka äidin sydäntä riipii ja huoli painaa. Yritä nyt vaan levätä. Kyllä asiat varmasti järjestyvät parhain päin. Meillähän poika oli päksissä kaksi yötä aikalailla samanikäisenä. Hällä tosin oli karmea...
  11. I

    Helmitaaperot ~kesäkuussa 2010~

    Hei mutta sehän on tosi hienoa jos neuvolan kautta saa jotakin apua! Jäin ihan miettimään että nykyäänkö siellä käytössä siis joku kysely vai mikä minkä pohjalta masennusta tm. kartotetaan? Ei mulle vain mitään tommosia tehty.. kerroin kylläkin tätille aina meidän tilanteesta ja omasta...
  12. I

    Helmitaaperot ~kesäkuussa 2010~

    Glow ja HM :hug: ihan kovasti tsemppiä, voi kun voisikin jotenkin auttaa.. kahden huonosti nukkuvan lapsen äitinä tiedän mitä on olla väsynyt.. ja ettei ole hetkeäkään omaa aikaa ja kodin ja lapset huonoine öineen ja itkuineen melkeinpä yksin hoidellut. Siis jos minä olen selvinnyt...
  13. I

    Helmitaaperot ~kesäkuussa 2010~

    Taitaa porukat olla kesälaitumilla kun on niin hiljaista pinossa B) Meillä taas yöt levottomia ja hyvin valvottuja :headwall: Ei tuo varmaan ikinä opi nukkumaan, huokaus.. Ruokailut sentäs sujuvat hyvin, poika syö hyvällä ruokahalulla ja ihan itse omalla lusikalla. :D Kun masu on...
  14. I

    Helmitaaperot ~kesäkuussa 2010~

    kärppis ihanaa, onnea!! :D Glow tsemppiä ja jaksuja :hug: Mä oon kanssa luovuttanut kodin siistinä pitämisen suhteen. Kun ei jaksa niin ei, vaikka kyllähän tuo hitusen luonnolle käy kun haluais kaiken olevan järjestyksessä.. mutta siivota ehtii sitten taas joskus. Meillä jätkä...
  15. I

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    HM onnea pikku prinssistä! Pikaista paranemista perspuolelle.. ei oo kiva kun ei pysty istumaan. Kyllä se asiaan taitaa kuulua tuo tunne että esikoista laiminlöisi jotenkin kun vauvassa on paljolti kiinni. Musta ainakin tuntui juuri tuolta. Onneksi sulla isyyslomalainen siellä! Ihanaa...
  16. I

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    HM juhuu, kyllä tuo nyt lupaavalta kuullostaa! :D Onnea siis matkaan! :hug: Jostain joskus lukenut rv 40+2 on tilastollisesti päivä jolloin useimmat lapset syntyy. Näin oli myös meidän pojan kohdalla.
  17. I

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    Nessu hui, ompa ollut kova tauti, toivottavasti tyttö nyt pian paranee! :hug: HM ne on noi viimeset päivät kovia, mutta kohta helpottaa, ainakin se norsufiilis :whistle: tänään just aattelin et ootkohan jo punnertamassa kun sairaalan ohi ajelin. Kaikille kovasti jaksuja arkeen ja...
  18. I

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    HM uijui, ihan pian sulla on pieni tuhisija sylissä! :D Toinen synnytys menee kait usein nopeammin ja helpommin kun eka. Mulla meni ainakin. Tsemppiä, kyllä kaikki sujuu hyvin! Niin synnytyksessä kun sitten kahden pienen kanssa arjessakin. unipussi onko kellään vielä käytössä, millanen...
  19. I

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    Meilläkin yöheräily on ihan jokaöistä edelleen.. joskus ei itse saa nukkua ollenkaan ja joskus taas selviää parilla herätyksellä. Ja tämmöstä tää on ollut koko ajan eli siis jo reilun vuoden.. eikä olla ees oltu pahemmin kipeitä. Enää ei yöllä kuitenkaan syödä. Mutta jotenkin tähän...
  20. I

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    uutta pinoa korkkaamassa, kiitos Jospi! HM ei nuku lapset samassa huoneessa. Tarkotus kyllä on laittaa samaan mutta ensin pojun täytyy alkaa nukkua ehjempiä öitä. Nyt meillä likka nukkuu omassa huoneessa, minä ja poju makkarissa ja ukko reppanalla on sohvamajoitus :whistle: se kun herää...

Yhteistyössä